וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבלים את 2022: איך להישאר סינדרלה גם אחרי הנשיקה בחצות?

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 18:20

ביום שישי ניפרד מ-2021 וזה הזמן להתחיל להתכונן לערב השנה החדשה, עם כל מה שנוצץ ויבטיח שתישארי סינדרלה גם אחרי חצות: מטיפולי פנים בעלי אפקט מיידי וזוהר במיוחד ועד הניחוח שיישאר כשובל.

תקראו לזה סילבסטר, ערב שנה אזרחית חדשה או פוסט חנוכה - כל מה שיגרום לכם להרגיש טוב עם הצורך לציין את המספר 2022. אמנם מגבלות האומיקרון מאיימות על חלק מאירועי השנה החדשה, אבל אם ערב השנה האזרחית הקודמת עבר על ישראל בסגר, בתוך שיאו של מבצע החיסונים הראשון, הרי שהפעם נדמה שאיש לא מתכוון לוותר על המסיבות הנוצצות.

נוצץ הוא בהחלט הדגש ברשימה הבאה, שכוללת טיפולי פנים, איפור וטיפול, בשמים, בגדים ותכשיטים שיהפכו את הערב האחרון של 2021 לזוהר במיוחד.

רשת רונית רפאל מציעה את 'אינטנס רויאל', טיפול מהפכני למראה עור אחיד, מוצק ומתוח יותר עם תוצאות מיידיות ולאורך זמן. הטיפול נעשה באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו למיצוק העור וייצור מואץ של קולגן ואלסטין האחראים על גמישות ומרקם העור.

הטיפול מעניק לעור מראה אחיד, קורן וזוהר באמצעות מכשור ליטוש ייחודי וחומצות פילינג עוצמתיות ונחשב לטיפול נעים ולא פולשני, במהלכו מתבצע חימום של העור עד ל-41 מעלות. התחושה היא נעימה מאד בייחוד בימי החורף הקרים והתוצאות נראות לעין ממש בסיום הטיפול. הטיפול נמשך כשעה, כשבסופו ניתן לראות שינוי מיידי במרקם של העור. המחיר לטיפול: החל מ-1,350 שקל. ניתן לבצע את הטיפול בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

רשת רונית רפאל מציעה את הטיפול 'אינטנס רויאל', המחיר: החל מ-1,350 שקל. רשת מרפאות רונית רפאל,
רשת רונית רפאל מציעה את הטיפול 'אינטנס רויאל', המחיר: החל מ-1,350 שקל/רשת מרפאות רונית רפאל

Viv Clinic בניהולו של ד''ר צחי וידר מציגים: טיפול GLOW SHOT – אפקט סינדרלה, בוסט של טיפוח וזוהר לעור בטיפול אחד, לכל מי שמראה העור שלו "עייף" ו"אפור" וזקוק לבוסט של אנרגיה, לחות וזוהר, טיפול בזק אידיאלי לפני אירועים

GLOW SHOT הוא טיפול SOS שמתאים לכל מי שרוצה "בוסט" של לחות וזוהר לעור. מדובר בטיפול זוהר המשלב מגוון טכנולוגיות (RF) לשיפור איכות העור יחד עם החדרת לחות וויטמינים. הטיפול תורם למיצוק העור ומשלב החדרת לחות וויטמינים כמו ויטמין A,C,E וחמצן בשיטת ג'ט פיל.

שיטת הג'ט פיל עובדת על לחץ אוויר, מחדירה את הוויטמינים והלחות אל תוך העור ומסירה תאים מתים. הטיפול מסיר שכבות ותאים מתים ותורם למראה עור רענן וקורן במיוחד.

מחיר לטיפול: 1,100 שקל. את הטיפול ניתן לעבור באופן בלעדי במרכז הרפואי VIV Clinic מבית ד"ר צחי וידר בהרצליה פיתוח. טלפון: 2345* או פרטים נוספים באתר: https://www.viv.co.il/

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טיפול גלו שוט, viv clinic בניהולו של ד"ר צחי וידר. יחסי ציבור,
טיפול גלו שוט, viv clinic בניהולו של ד"ר צחי וידר/יחסי ציבור

מסכת בועות שמפנייה ייחודית לעור הפנים Sallyskin - champagne bubble mask עם אפקט התסיסה מקנה לעור הפנים את היתרונות החיוניים שהחמצן מעניק ללוחמה ברדיקלים חופשיים, המרצת והבהרת העור באופן מידי. המסכה תחזיר לעור את הלחות שאבדה לו באמצעות החומרים הפעילים המופקים ממזונות על כמו פרי האסאי, ג'וגי ברי וקליפת ענבים אדומה. המחיר: 575 שקל במקום 675 שקל במבצע מיוחד לסופשנה, ל-50 מ"ל. להשיג באתר הרמון היופי www.harmonhayofi.com ובקליניקה בראשון לציון.

צילום דור קדמי מסכת שמפניה לפנים המורכבת מחומרים ממזונות על, הרמון היופי. דור קדמי,
מסכת שמפניה לפנים המורכבת מחומרים ממזונות על, הרמון היופי/דור קדמי

רשת מרפאות העור והאסתטיקה של ד"ר אלמן מציגה ליין מוצרים המכילים אבקת זהב 24 קראט כרכיב פעיל יוקרתי המעניק אפקט מיצוק, הרמה ושיפור מראה העור. המוצרים מכילים חומר פעיל המסייע בטיהור העור מרעלים, מטשטש את הכתמים על העור ומעניק לו גוון אחיד, מסייע בטשטוש עיגולים שחורים ובעל אפקט מיידי בהקניית מראה קורן ורענן. קיימים בסדרת הזהב 24 קראט: מסכה, סרום וקרם יום/לילה ניתן להשיג בסניפי רשת ד"ר אלמן ובחנות המקוונת.

מוצרי זהב ד'ר אלמן. סם יצחקוב,
סדרת מוצרי הזהב 24 קראט, ד'ר אלמן/סם יצחקוב

קרן ברטוב מציעה אמפולות Boost המעניקות לעור אפקט סינדרלה מידי של מתיחה וזוהר. מבין האמפולות, שחלקן מטפל בפיגמנטציה או באנטי אייג'ינג,, Intense Glow Boost יעניק לעור בוסט מושלם של ברק וזוהר בשני שלבים: ACTIVE IN להסרת תאים מהירה מהחלק העליון בעור ו-GLOW OUT לאפקט מרענן באופן מידי, בריא וזוהר יותר. המחיר: 390שקל, ניתן להשיג בקליניקה של קרן ברטוב: ברודצקי 43 רמת אביב ובטלפון (שליח עד הבית): +972 52-9506776

קרן ברטוב 390 שקל. אודי דגן,
אמפולות boost של קרן ברטוב, 390 שקל/אודי דגן

מסכת זהב מחממת מבית חוה זינגבוים היא מסכה רכה הניתנת לעיסוי, מחממת את העור בעדינות, ממריצה את מחזור הדם ומעניקה מראה זוהר. מסכת הזהב בעלת רכיבים עוצמתיים: ויטמין C , ויטמין E, תמצית שמן זרעי ענבים ועוד והיא מתחממת במגע עם העור. המחיר: 367 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות בשיטת חוה זינגבוים. את רשימת הקוסמטיקאיות המלאה תמצאו באתר המותג.

מסכת זהב, חוה זינגבוים. יחסי ציבור,
מסכת זהב, חוה זינגבוים/יחסי ציבור

מותג היופי ג'ייד משיק מסכה חדשה בסדרת REVIVALIST מסכת יופי מתקלפת בגוון זהב משולבת באבקת פנינים, מינרלים וחומצות אמינו חיוניות להענקת מראה מואר וזוהר לכל סוגי העור. המסכה בעלת ניחוח עדין ומרקם ג'ל ויוצרת אפקט מיידי של החזרת אור וזוהר קורן לעור הפנים. מחיר מומלץ לצרכן: 90 שקל. את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין

ג'ייד מסכת זהב מסדרת revivalist 89  שקל. יחסי ציבור,
ג'ייד מסכת זהב מסדרת revivalist 89 שקל/יחסי ציבור

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז מציע את מארז הזהב היוקרתי "פרימיום אבסולוט אנטי אייג'ינג" המהודר, הכולל סרום לה קיור לשיקום מהיר ודרמתי של העור ולמראה זוהר, קרם לחות לבחירה, קרם לחות משי או קרם לחות וולפטוס לטיפול בקמטים עמוקים ופגמי עור, לוויסות הלחות, להשבת האלסטיות ולצמצום הנקבוביות.. לרגל הסילבסטר והשנה החדשה מציע המוצג מבצע ייחודי של 25% הנחה. המחיר: 900 שקל במקום 1,200 שקל. המבצע בתוקף עד 31.12.21. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז באתר ליראק ישראל: www.lierac.co.il

ליראק פריז מארז זהב פרימיום אבסולוט אנטיאייג'ינג. המחיר: 900 שקל במקום 1200 שקל. אסף לוי,
ליראק פריז מארז זהב פרימיום אבסולוט אנטיאייג'ינג. המחיר: 900 שקל במקום 1200 שקל/אסף לוי

מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור מציע את סדרת Booster OR, שמוצריה מכילים רכיבי פטנט ממקור טבעי הנותנים מענה אפקטיבי וממוקד למגוון צרכים נפוצים, ביניהם ה- GLOW הוא בוסטר לחידוש העור ומראה זוהר וקורן. הוכח מחקרית כתורם לחידוש תאי העור וה- ENRICH שהוא בוסטר ללחות אינטנסיבית להגברת רמת הלחות בעור כבר לאחר 30 דקות מהשימוש הראשון. מחיר מומלץ לצרכן לכל אחד מסוגי הבוסטר של ד"ר עור: 230 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

ד"ר עור, סדרת הבוסטר, 230 שקל. יח"צ,
ד"ר עור, סדרת הבוסטר, 230 שקל/יח"צ

מסכת פנינה כטיפול זוהר מבית POLA מומלץ למראה עור אקסטרה זוהר באמצעות ערבוב עם קרם הלחות למריחה אחידה על עור הפנים, ללא שטיפה. הפנינה תעניק מראה מנצח מלא גלואו רגע לפני שהשעון יראה חצות. המחיר: 400 שקל. ניתן להשיג אצל בקליניקה או לרכוש באתר האונליין של פולה בליק דייו www.polablick.com

טיפול זוהר, פולה בליק דיין. סשה סטודיו,
מסכת פנינה, טיפול זוהר מבית 'פולה', 400 שקל/סשה סטודיו

בית האופנה והבישום קרולינה הררה מציע לסילבסטר בושם יוקרתי לאשה Good Girl Supreme הוא סיפור על העצמה נשית - מחווה לדואליות וניגודיות שלנו. היין והיאנג. הילדה הטובה שמפרה את הכללים. הניחוח מורכב מפרחי יסמין לבנים שפוגשים בשעועית טונקה מסתורית ופירות יער שחורים אשר יחד יוצרים הרמוניה מושלמת לניחוח נשי, חושני ועוצמתי. המחיר המומלץ לצרכן: 350 שקל ל-50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובילות.

carolina herrera good girl supreme 80ml 500nis photo pr (2) - copy. יחסי ציבור,
carolina herrera good girl supreme, המחיר: 350 שקל ל-50 מ"ל/יחסי ציבור

מותג הקוסמטיקה גל גונן משיק בושם חדש CIEL (קיצור של CIELO שמיים בספרדית) מים, אוויר, אדמה ואש, בהשראתם נוצר הבושם עם אלמנטים מהטבע. ריחו של הבושם שמזכיר חופש, ריח של נשיקה ראשונה, אהבה טהורה, ילדות ובגרות. הניחוח שלו פירותי עם נגיעת מתוק, סקסי, ומתחכם. המחיר: 339 שקל מחיר השקה (במקום 399 שקל) ניתן להשיג: באתרwww.galgonen.com ובסופר פארם אונליין.

בושם ciel של גל גונן. קית גלסמן,
בושם ciel של גל גונן/קית גלסמן

ניחוח קוסמי לשנה החדשה מבית ג'ו מלון לונדון Starlit Mandarin & Honey Cologne, בניחוח הדרי אלגנטי של מנדרין סוער בשילוב תווים מתוקים של דבש עטוף באבקה חמימה של קומרין. הבושם מושק במהדורה מוגבלת לשנה החדשה. מחיר: 560 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת חנויות המותג ג'ו מלון או באתר האונליין.

קולקציית הולידי ג'ו מלון לונדון. יח"צ חו"ל,
קולקציית הולידי ג'ו מלון לונדון. הבושם במהדורה מיוחדת, 560 שקל/יח"צ חו"ל

איפור

חברת האיפור IL MAKIAGE משיקה קולקציה חדשה של צלליות עשירות בפיגמנט ועמידות בהשראת אבני חן, GEMSTONE בעלות מרקם קרמי חדשני בגימור מטאלי או מט, היוצרות מראה אחיד ועשיר. כמו אבני החן בטבע, קשת הגוונים הרחבה בסדרה מורכבת מגווני מט ועמוקים, ומגוונים מטאליים. המרקם הייחודי ונעים למריחה, מתקבע במהירות ונותר עמיד ומלא חיים לאורך זמן. המחיר 139 שקל. ניתן להשיג בכל סניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ ובאתר: https://www.ilmakiage.co.il

il makiage - צליית gemstone  המחיר: 139 שקל. מוטי פישביין,
il makiage - צליית gemstone - 139 שקל/מוטי פישביין

מותג האיפור הבינלאומי MAC משיק את PIGMENT, צבע מרוכז בתפזורת לנגיעת גוון עדינה או אפקט צבע אינטנסיבי. פיגמנטים הינם צבע מרוכז בתפזורת המכיל חומרים המסייעים להיצמדותו לעור. יצירת נגיעת גוון עדינה או אפקט צבע אינטנסיבי באזורים על פי בחירה וטען אישי, הם קלים לטשטוש ונמכרים לפי משקל. המחיר: 114 שקל. להשיג בחנויות הרשת או באתר האונליין של המותג.

mac 114 שקל pigment_oldgold_300. יח"צ חו"ל,
mac 114 שקל pigment_oldgold_300/יח"צ חו"ל

מותג האיפור NARS מציע צללית זהב RIO DE LA PLATA בפורמולה חדשנית המעניקה לפיגמנטים צבע עוצמתי ועשיר במשיכה אחת. בסדרת הצלליות ניתן למצוא מבחר גוונים מבסיס בגימור מאט ומרקם חמאתי או סאטן זוהר עד גוונים צבעוניים באפקט מאטאלי. פורמולות הצלליות של NARS קלות משקל ומאפשרות הנחה בשכבות על העפעף. המחיר לצרכן: 95 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג בקניון רמת אביב, גרנד קניון בחיפה.

צלליות פיגמנט של NARS. יח"צ חו"ל,
צלליות פיגמנט של NARS/יח"צ חו"ל

רשת חנויות הקוסמטיקה, ביוטיקייר, מציעה מגוון פריטים נוצצים שיהפכו את האווירה לנוצצת וישאירו שובל של גלאם , בין המוצרים מצאנו את FIXX צללית נוזלית מבריקה בגוון זהב נוצץ למראה עשיר בפיגמנט וזוהר לאיפור העיניים, השפתיים והגוף. הצלליות מתקבעות במהירות, בעלות עמידות גבוהה. המחיר: 4.9 שקל. את מוצרי ביוטיקייר ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר ביוטיקייר www.bautycare.co.il

צללית נוזלית ביוטיקייר מחיר 4.90 שקל. יחסי ציבור,
צללית נוזלית ביוטיקייר מחיר 4.90 שקל/יחסי ציבור

מותג האיפור והקוסמטיקה בובי בראון משיק פלטה של 8 צלליות אבקה היברידיות מטאליות במרקם קרם פודרה - METALS EYE SHADOW PALETTE LUXE PRECIOUS. הפורמולה גדושת הפיגמנטים המשלבת את היתרונות של פודרה וקרם בצללית אחת ומעניקה צלליות ברמה אחרת.התוצאה: ברק קליל, מרקם חלק וקרמי, באריזה חגיגית בהשראת הקסם והאנרגיה של ניו יורק בתקופת החגים. המחיר: 280 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות בובי בראון או באתר האונליין.

luxe_precious_metal בובי בראון. יח"צ חו"ל,
luxe_precious_metal בובי בראון, 280 שקל/יח"צ חו"ל

מה לובשים?

רשת גולף משיקה מגוון פריטים מנצנצים. בין הפריטים: שמלת מידי פייטים בצבע כחול אפרפר ללא שרוולים, בעלת מפתח צוואר עגול, סגירת כפתור בגב בד אלסטי. ניתן להשיג במידות 36-44 מחיר 299.90 שקלים במקום 399.90 שקלים, לצד שמלת פייטים בגוון בהיר וחולצת פייטים בגזרה רחבה.

גולף, 400 שקל מחיר אחרי הנחה 200 שקל שמלת מידי פייטים. הילה שייר,
גולף, 400 שקל מחיר אחרי הנחה 200 שקל שמלת מידי פייטים/הילה שייר

פקטורי 54 משיקה קולקציית קפסולה בלעדית שעוצבה על ידי מעצבת הקוטור גליה להב עם שמלות ערב נוצצות בהשראת המועדון הניו יורקי האגדי - סטודיו 54, מתוחכמות עם סקסאפיל אלגנטי דרך צלליות נשיות ונועזות, בגזרות המביעות תנועה וקלילות. הטקסטילים שנבחרו הם בגוונים על-זמניים בעלי נוכחות, בהם: אדום-ורוד, זהב ושחור, פלוס עיטורי פאייטים או אבני סברובסקי. טווח מחירים: 5,990-12,990 שקל. ניתן להשיג בחנויות פקטורי 54 בקניון רמת אביב, קניון TLV, קניון הזהב ונתניה.

factory54 galia lahav 5990ils photo pr (2). יחסי ציבור,
factory54 galia lahav 5990 ils/יחסי ציבור

פקטורי 54 מציעה מגוון נעלי ערב מנצנצות הכוללות מוטיבים של גלאם, שיק וסקס-אפיל של המותגים המובילים: JIMMY CHOO, CHRISTIAN LOUBOUTIN, THE ATTICO ועוד.נעלי עקב מדגם Louis 90 בעיצוב בית האופנה היוקרתי ג'ימי צ'ו. זוג זה עשוי זמש משובח בגוון שחור עם אלמנט מלופף בחזית העשוי קריסטלים. לנעליים צללית מחודדת עם עקב דק ומפתח וי בחזית. מחיר: 4,090 שקל. להשיג ברשת חנויות פקטורי 54 ובאתר: https://www.factory54.co.il/women-shoes-highheelsshoes

factory54 jimmy choo 3490 ils. יחסי ציבור,
factory54 jimmy choo 3490 ils/יחסי ציבור

תכשיטי Pandora משיקים קולקציית חורף חדשה עם מגוון פריטים בעלי חיתוכי זרקונים וקריסטלים קלאסיים המשובצים יחד בצורה מעניינת ובצבעוניות עמוקה. טווח המחירים: 139-335 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות PANDORA, בחנות האונליין ובחנויות התכשיטים המובחרות.

pandora תכשיטי פנדורה צילום. יח"צ חו"ל,
pandora תכשיטי פנדורה צילום/יח"צ חו"ל

רשת תכשיטי צבאן מציגה קולקציה אלגנטית מלכותית נטולת מאמץ לצד יוקרה ותחכום. עיצוב התכשיטים מבוסס על קווים נקיים ומוקפדים שזורים ביהלומים לבנים ושחורים ואבני חן בכחול ספיר וזהב אדום למראה אצילי. פריטי הקולקציה עשויים זהב לבן, זהב אדום או צהוב ומשלבים אלמנטים כמו פנינים, יהלומים, פרחים, לבבות ואבני חן. בין הפריטים מצאנו את SIMON טבעת זהב צהוב משובצת יהלומים. המחיר: 2,590 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובסניפי משביר נבחרים.

טבעת גלורי זהב 14 קארט ויהלומים, תשיטי צבאן. תמר גולן הדוניסטי,
טבעת גלורי זהב 14 קארט ויהלומים, תשיטי צבאן/תמר גולן הדוניסטי

"אליוף תכשיטים" משיקים את קולקציית השפתיים לכבוד מנהג הנשיקה בחצות. הקולקציה כוללת טבעות, צמידים ושרשראות עשויים זהב צהוב, זהב ורוד וזהב לבן בעיצוב אלגנטי ויוקרתי של שפתיים עשויות אבני חן ויהלומים. האחים אליוף משתמשים במוטיב השפתיים כסמל אופנה, המסמל תשוקה, נשיות, פיתוי, וכמובן, כוח ועוצמה.ולקציית השפתיים כוללת: טבעת, צמיד ושרשרת. המחירים: 5,950-7,980 שקל. ניתן להשיג ב"אליוף תכשיטים", לפרטים: https://alayof.com/

קולקציית שפתיים אליוף תכשיטים. אורי ליבני,
קולקציית שפתיים אליוף תכשיטים/אורי ליבני

רשת הבורסה לתכשיטים מציעה קולקציה נוצצת לסילבסטר ובה מגוון רחב של תכשיטים שיגרמו לכן ולכם לנצנץ ולבלוט. בקולקציה שולטים הצבעים החמים, אדום רובי, ירוק אמרלד ואבן הספיר בצבע כחול רויאל. מעטרים אותם, איך לא, יהלומים בשיבוץ יוקרתי וקלאסי. את פרטי הקולקציה ניתן להשיג ברשת החנויות של המותג.

יעל אלקנה ותומר מכלוף בקטלוג חורף 2022 לרשת הבורסה לתכשיטים. איתן טל,
יעל אלקנה ותומר מכלוף בקטלוג חורף 2022 לרשת הבורסה לתכשיטים/איתן טל

כך תגיעי זוהרת לערב הסילבסטר

כולנו רוצות להגיע זוהרות לערב הכי נוצץ בשנה- הסילבסטר. זה בדיוק הזמן להתחיל לטפח את העור ולנקוט בכמה צעדים פשוטים אשר יבטיחו לנו להגיע במיטבנו לחגיגות השנה החדשה.

ד"ר סילבי פואניונק מומחית לרפואת עור ואסתטיקה רפואית, יועצת למותג "ליראק פריז" מעניקה טיפים ועצות לעור זוהר בערב הסילבסטר:

מים בששון - אם עדיין לא אימצת לעצמך את ההרגל הזה, התחילי להרוות את גופך. שתי לפחות 2-3 ליטרים של מים ביום. לא קפה, לא משקאות ממותקים, לא משקאות דיאט - מים זכים וטהורים. את יכולה להוסיף להם פלחי לימון וגם פרוסות מלפפון כדי שיהיה להם קצת טעם מרענן, אבל חשיבות שתיית המים היא עצומה. מים תורמים לרמת אנרגיה גבוהה ולעייפות מופחתת - כך שתיראי חיונית ואנרגטית הרבה יותר, ועניין עור הפנים - הוא ייראה זוהר יותר, בריא יותר, הלחות בו תעלה והמראה ישתפר לעין ערוך כבר תוך ימים ספורים. שמרי את שתיית האלכוהול לערב עצמו, היות והוא מאוד מייבש את עור הפנים.

הזנה - אכילת פחמימות פשוטות וסוכרים מזיקה לעור. מולקולות החלבון בעור (הקולגן והאלסטין) נפגעות מהסוכר והמראה שמתקבל הוא קמטים ושקעים בעור. כדי לשמור על העור באופן קבוע מפני הזדקנות, וספציפית לשפר את מראהו בטווח הקצר - כדאי לדבוק בתזונה שמגנה מפני רדיקלים חופשיים מזיקים וכוללת בתוכה שומנים טובים, ויטמין C (שעוזר בהגנה מפני קמטים) ומאכלים המעודדים ייצור קולגן כמו: תפוזים, תותים, אגוזים, סלמון, שמן זית וגמבה - למשל.
תזונה נכונה עבורך תשפר גם את רמת האנרגיה בגוף, תעלה את מצב הרוח - וחיוך תמיד טוב לעור הפנים.

שנת יופי - שינה של מינימום 7 שעות בלילה היא מתכון לחיים טובים. שינה מספקת היא אחד מעקרונות הבסיס לעור יפה וזוהר. לא סתם קוראים לשינה ביום "שינת יופי" - היא מעלימה עיגולים שחורים, מפחיתה סימני עייפות ומצמקת נפיחויות. דאגי לישון טוב בכל יום וביום החגיגות נסי לתפוס תנומה קלה בצהרים או אחר הצהריים כדי למלא מצברים ולשפר את מראה העור.

לנוע, לנשום להירגע - סטרס מתמשך הוא אחד האויבים הגדולים של הגוף ועור הפנים - ולא רק בערב הסילבסטר. סטרס משנה את המאזן ההורמונלי בגוף והדבר מתבטא גם בעור הפנים בצורת פצעונים, אקזמות, קמטוטים ועוד. הפחתת הסטרס באמצעות טיפול רגשי לוקחת זמן.... בטווח הקצר כדי להרגיש ולהראות טוב כדאי לסגל הרגלים בריאים של יציאה לטבע, שגרת פעילות גופנית מתונה ומדיטציה יומית (אפילו של 10 דקות ביום). הפחתת סטרס תעניק לנו עור "רגוע" עם פחות נטייה להתפרצויות של מחלות ובעיות עור.

הזנה חיצונית - חשוב מאוד להזין את העור מבחוץ בחומרים שיחדירו לו לחות וגם יטפלו באקנה או בעיות עור אחרות. רצוי להתחיל בטיפול באקנה כבר בימים אלו על מנת להגיע עם עור במצב אופטימלי לערב הסילבסטר, ולפני המסיבה עצמה להשתמש במסכת לחות והחייאה לעור כדי לתת לו בוסט אנרגיה, זוהר וחמצן שכה חיוני לו.

לדברי ד"ר פואניונק: "מסכת לחות והחייאה תספק לעור זריקת חמצן מיידית ותעניק לו נפח, מראה צעיר ורענן ובעיקר - את האנרגיה הדרושה. בשילוב עם שתיית מים, תזונה נכונה ודאגה לגוף, תאי עור הפנים ייראו מצוין".

טיפוח, ליראק. יח"צ,
טיפים לטיפוח, ליראק פריז/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully