וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שטיינברג מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 18:09

דירקטוריון הבורסה אישר היום (ראשון) פה אחד את המלצת ועדת האיתור ומינה את אריק שטיינברג לתפקיד היו"ר. שימש עד כה כיו"ר זמני במקום אמנון נויבך

דירקטוריון הבורסה אישר היום (ראשון) פה אחד את המלצת ועדת האיתור ומינה את אריק שטיינברג לתפקיד יו"ר דירקטוריון הבורסה. זאת, לאחר שבחודש יוני האחרון הודיע יו"ר דירקטוריון הבורסה, אמנון נויבך, כי יפרוש מתפקידו ב- 1 באוגוסט, 2021 וממועד זה מונה שטיינברג כיו"ר דירקטוריון זמני.

הבורסה לניירות ערך בתל אביב. ראובן קסטרו
יו"ר דירקטוריון חדש. הבורסה לניירות ערך בתל אביב/ראובן קסטרו

שטיינברג, יליד 1965, משמש כדירקטור בבורסה מיולי 2020. לשטיינברג ניסיון רב כדירקטור בחברות פרטיות וציבוריות. משנת 2012 ועד היום מכהן כדירקטור בלאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות הריאליות של קבוצת בנק לאומי; משנת 2018 ועד היום משמש כיו"ר חברת REE, חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק ובימים אלו מסיים תקופת כהונה כדירקטור בחברת פז נפט, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א. כמו כן היה שטיינברג מהמשקיעים בחברת Mobileye .

שטיינברג שימש גם בתפקידי ניהול בכירים בשוק ההון, כאשר בין השנים 2006 - 2010 כיהן כיו"ר דירקטוריון בפסגות בית השקעות וחברות נוספות בקבוצת פסגות מטעם קרן York Capital לאחר שהוביל את רכישתה מידי בנק לאומי ואת אסטרטגיית הרכישות של פסגות, כולל את מכירתה לקרן Apax. בשנים 1999 - 2003 כיהן כמנכ"ל בית ההשקעות "אילנות בטוחה בית השקעות בע"מ" מקבוצת אי.די.בי (בתקופת הבעלות של משפחת רקנאטי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully