וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבי השליחויות של אמזון בהודו זוכים לתמיכה ישראלית

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 11:46

א.ד.י מערכות התקינה מערכות בטיחות חדשניות בצי רכבי השליחויות של חברת AMAZON בהודו. אבי זינו, מנכ"ל החברה: "מספר התאונות ברכבים בהם הותקנה מערכת ירד לאפס"

א.ד.י מערכות התקינה מערכות בטיחות חדשניות בצי רכבי השליחויות של חברת AMAZON בהודו. השלוחה העסקית של חברת א.ד.י מערכות /סרווז'ין בהודו סיימה בימים אלו השלב הראשון של פרויקט התקנות מערכות בטיחות מדגם ADAS ו-DMS בצי רכבי השליחויות של חברת AMAZON בהודו.
רכבי השליחויותסבלו מרמה גבוה של תאונות דרכים, תאונות אלו גרמו לעיכובים רבים במועדי ההספקה של המוצרים לצרכן הסופי והשפיעו באופן שלילי על תדמית החברה.

תופעת תאונות הדרכים ידועה בהודו הן בגלל המרחקים הגבוהים שהרכבים גומאים והן בהעדר חוקים המגבילים את שעות הפעילות של הנהגים. לאחר תקופת ניסיון של חצי שנה המערכות הוכיחו את יעילותן ומספר התאונות ברכבים בהן הותקנו המערכות ירד לאפס.

אדי מערכות. יחצ,
המערכת סורקת את הנהג עד לרמת הפיהוקים/יחצ

בעקבות השיפור הדרמטי שהשיגו המערכות הללו בהורדת מספר תאונות הדרכים, החליטה אמזון כי המערכות הללו יותקנו בכל רכבי השליחויות. בימים אלה השלימה חברת א.ד.י מערכות את השלב הראשון של הפרויקט בהתקנת 200 מערכות משולבות בצי המשלוחים של החברה. סך צי הרכבים של חברת AMAZON בהודו כולל כ-1,000 רכבים.

מערכת DMS של חברת א.ד.י מערכות/סרוויז'ן היא מערכת חדשנית לזיהוי בזמן אמת של תווי הפנים של הנהג בפעולות, שעלולות לגרום לתאונות דרכים כגון עייפות ( מצב בו הנהג עוצם את עיניים), הסחת דעת (מצב בו הנהג לא מסתכל על הכביש), עישון, שימוש בטלפון הנייד , פיהוקים של הנהג ועוד. המערכת מתריעה הפני הנהג בהתרעה קולית ומיידעת את מנהל צי הרכב. בכל מערכת ניתן לצרוב בזיכרון עד 20 תווי פנים של נהגים ועם כניסת הנהג לרכב, המערכת תזהה את תווי פני הנהג ותעביר את המידע למערכת ניהול ציי הרכב של החברה. במקביל, המערכת תיידע את קצין הרכב של החברה על נהג לא מזוהה, פונקציה העוזרת למניעת גניבת רכבים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully