וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הדוחות: פרס נוסף לחברת הסייבר הישראלית SentinelOne

5.12.2021 / 7:16

החברה, המפתחת פלטפורמה אוטונומית לאבטחת מידע, הודיעה כי קיבלה את הניקוד המצטבר הגבוה ביותר ב"קול הלקוח" של Gartner Peer Insights לפלטפורמות הגנה על נקודות קצה

חברת סנטינל וואן (NYSE: S), המפתחת פלטפורמה אוטונומית לאבטחת מידע, הודיעה כי קיבלה את הניקוד המצטבר הגבוה ביותר ב"קול הלקוח" של Gartner Peer Insights לפלטפורמות הגנה על נקודות קצה. על פי הדו"ח, 97% מהמבקרים מוכנים להמליץ על פלטפורמת ה-XDR האחודה של סנטינל וואן. בחברה רואים בכך עדות למחויבות שלה ולביצועים שהיא מספקת דרך פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית להגנה על ארגוני אנטרפרייז.

נכון להיום, בתחום פלטפורמות ההגנה על נקודות קצה של Gartner Peer Insights, סנטינל וואן זוכה בציון של 4.9 בסולם של 1 עד 5 על סמך 775 ביקורות. בדו"ח "קול הלקוח" באותו תחום, החברה קיבלה את הניקוד הגבוה ביותר - 4.8 - יחד עם שתי ספקיות נוספות, על סמך 238 ביקורות שניתנו נכון לאוגוסט 2021. מתוך 18 הספקיות שבדו"ח, סנטינל וואן הוכרה כבחירת הלקוח בקרב ארגוני האנטרפרייז הגדולים (מיליארד עד עשרה מיליארד דולר), האנטרפרייז מסדר גודל בינוני (50 מיליון עד מיליארד דולר), הסקטור הציבורי, הממשל וקטגוריות חינוך. היא אף הוכרה כבחירת הלקוח בצפון אמריקה, באירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA) ובאמריקה הלטינית. באסיה והפסיפיק היא הוכרה כבעלת ביצועים חזקים. הניקוד והתארים הללו ממחישים את האימוץ הגלובלי של פלטפורמת ה-XDR האחודה ואת שביעות הרצון של הלקוחות מביצועיה.

תומר וינגרטן. יחצ,
מנכ"ל SentinelOne תומר וינגרטן/יחצ

"הגנה פרואקטיבית על האנטרפרייז של ימינו מפני מתקפות כופר וסייבר מחייבת טכנולוגיה אוטונומית וחדשנות מתמדת", אומר דניאל ברנרד, סמנכ"ל השיווק של סנטינל וואן. "אנו מאמינים שהדירוג שהעניקו לנו לקוחותינו בדו"ח "קול הלקוח" לפלטפורמות הגנה על נקודות קצה מאששים את המחויבות שיש לנו להפוך את העולם למקום בטוח יותר. פלטפורמת ה-XDR האחודה שלנו ממנפת יכולות של בינה מלאכותית לאוטומציה של אבטחת מידע, מזעור סיכונים והעצמה של עסקים לצמיחה בטוחה".

עם ציונים מצוינים בביקורות של Gartner Peer גם על ה-EDR, EPR ו-MDR, סנטינל וואן ממשיכה להתקבל בשביעות רצון מקסימלית מצד מאגר הלקוחות הגלובלי שלה המורכב מארגוני אנטרפרייז מובילים. נוסף על הצלחותיה ב"קול הלקוח" בתחום פלטפורמות ההגנה על נקודות קצה, החברה דורגה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר באותו תחום, וכן זכתה בניקוד הגבוה ביותר בכל שלושת תרחישי השימוש שבדו"ח היכולות הקריטיות של גרטנר לפלטפורמות הגנה על נקודות קצה.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully