וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזרעאל מדליק

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 13:54

נדיר יזרעאל מייסד ו- CTO של חברת הסייבר ארמיס, התארח במועדון הסייבר סקיורטי, של הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב. יזרעאל הגיע לאירוע לפרוש את משנתו ולהדליק נר של חנוכה, לאחר שארמיס הודיעה על השלמת גיוס נוסף של 300 מיליון דולר לפי שווי של 3.4 מליארד דולר.

עד כה גייסה החברה כ- 600 מיליון דולר. יזרעאל אמר כי האקדמיה היא מקום טוב להכיר לעומק חברים, שבהמשך יש סיכוי שיהפכו לשותפים לדרך היזמית והעסקית. הוא ציין שהקורס הכי שימושי עבורו באוניברסיטה היה מבוא לניהול פיננסי, שם למד את המושגים החיוניים ליזם בניהול העסקי של החברה.

נדיר יזרעאל. יעל צור,
נדיר יזרעאל/יעל צור

תעתוע בבית האופרה

להקת המחול הקיבוצית פתחה את העונה החדשה שלה בבכורה חגיגית למופע "תעתוע", יצירתו החדשה של רמי באר, הכוריאוגרף ומנהלה האמנותי של להקת המחול הקיבוצית ב -25 השנים האחרונות. הבכורה התקיימה בבית האופרה בת"א ונפתחה בקבלת פנים שהתקיימה עבור רוכשי הכרטיסים ומוזמני הלהקה.

בין הצופים שנהנו מהערב: ח"כ יעל רון בן משה - מזכ"לית 'כחול לבן' ובת קיבוץ געתון - מקום מושבה ופועלה של להקת המחול הקיבוצית; פרופ' גבריאלה שלו - יו"ר הוועד מנהל של להקת המחול הקיבוצית; אמירה תאומי מנכ"ית הלהקה: עוזי דיין ובתו שילת; חיים אורון (ג'ומס) יו"ר החברה להגנת הטבע; דניאלה שטיינמץ ונכדתה טליה; שרון חן - מנכ"לית 'מידטאון קנדה ישראל', פרופ' דניאל חיימוביץ - נשיא אוניברסיטת בן-גוריון ואשתו פרופ' שיר ילון, דיקנית הסטודנטים באוניברסיטת קרית- אונו; פרופ' בעז גולני - משנה לנשיא הטכניון ומנכ"ל הטכניון ואשתו רחל; אייל שר - מנכ"ל פסטיבל ישראל ועוד.

דניאלה שטיינמץ וטליה שטיינמץ. טל קירשנבוים,
דניאלה שטיינמץ וטליה שטיינמץ/טל קירשנבוים
אמירה תאומי  ויעל רון בן משה. טל קירשנבוים,
אמירה תאומי ויעל רון בן משה/טל קירשנבוים
דניאל חיימוביץ' ושיר ילון. טל קירשנבוים,
דניאל חיימוביץ' ושיר ילון/טל קירשנבוים
  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully