וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים בסרט: כחצי מיליון צופים הגיעו לבתי הקולנוע בחנוכה

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 16:27

אחרי תקופת היעדרות ארוכה בשל מגפת הקורונה, המשפחות הישראליות חזרו השבוע בגדול אל בתי הקולנוע, כשלפי הערכת המפיצים למעלה מחצי מיליון איש הגיעו לצפות בסרטים במהלך חופשת החג.

שנה וחצי קשות מאוד עברו על ענף הקולנוע בעולם ובישראל: האולמות עמדו סגורים לאורך חודשים ארוכים, כמעט יותר מכל סוג עסק אחר - וגם כאשר נפתחו סוף סוף מחדש, התברר כי צילומים שנדחו והפקות שנגנזו פגמו בהיצע הסרטים החדשים לציבור.

על אף זאת ועל אף ששבוע החנוכה מזוהה יותר מכל עם מופעים גדולים במיוחד, נרשם זינוק בנתוני הביקור בקולנוע במהלך חופשת חנוכה. מפיצי הסרטים מעריכים כי סך המבקרים בקולנוע במלהך שמונת ימי חופשת חנוכה, חצה את חצי מיליון המבקרים, שיא תקופתי שהצליח להעלות חיוך על פניהם של העוסקים בתחום, לאחר תקופה ארוכה של אי ודאות.

אישה אוכלת פופקורן בקולנוע. ShutterStock
אישה אוכלת פופקורן בקולנוע/ShutterStock

10% מהצופים צפו ב"לשיר"

כצפוי בחג החנוכה, עיקר הביקוש נרשם בסרטי ילדים ובסרטים לכל המשפחה: על פי הודעת מפיצי הסרט, למעלה מ-100 אלף איש צפו בשבוע האחרון בסרט 'לשיר 2', להיט קולנוע משפחתי שעלה בחנוכה בישראל בבכורה עולמית, לפני יציאתו בכל העולם, וגרף ביקורות מעולות מהילדים ומהמבוגרים כאחד.

הסרט שמציג בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ בגרסה עם דיבוב לעברית ובגרסה באנגלית עם תרגום לעברית, מספר את סיפורם של הקואלה האופטימי תמיד, באסטר מון, וצוות השחקנים שלו המתכוננים להשיק את המופע החדש, הנוצץ, הענק והמוגזם שלהם על הבמה המסנוורת ביותר בבירת הבידור של העולם. יש רק בעיה אחת: תחילה עליהם לשכנע כוכב רוק מתבודד ומופנם להצטרף אליהם או שיאבדו את הכל.

הסרט בקולם השל כוכבים ההוליוודים הגדולים - מתיו מקונוהיי, ריס ווית'רספון, סקרלט ג'והנסון, טרון אגרטון, פארל וויליאמס, הלסי, ולראשונה בתפקיד דיבוב: בונו.

דורית ישי, מנכ"לית טוליפ אנטרטיינמנט, נציגי וורנר ויוניברסל בישראל: "שבוע חנוכה הוכיח לנו סופית שהישראלים חזרו אל בתי הקולנוע ולא מוותרים על החוויה הקולנועית של צפייה בסרטים במסך הגדול. החודשים האחרונים היו גדושים בלהיטים קולנועיים גדולים, בהם גם סרטי ילדים ומשפחה שהקהל ציפה להם זמן רב. הבחירה בישראל כמדינה שבה תתקיים הבכורה העולמית של הסרט 'לשיר 2' הוכיחה את עצמה".

עוד מוסיפה דורית ישי כי "גם בשנת 2022, צפויים להגיע לישראל להיטים קולנועיים גדולים ומדוברים, שיספקו את החוויה הקולנועית העצומה לחובבי כל הז'אנרים".

תורים בקופות בתי הקולנוע בחנוכה. באדיבות הוט סינימה,
תורים בקופות בתי הקולנוע בחנוכה/באדיבות הוט סינימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully