וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה נשית בסייבר: שלושה מינויים חדשים ב-Hysolate

דוד רוזנטל

7.12.2021 / 7:53

כחלק מהצמיחה מכריזה חברת הסייבר, Hysolate, על שורת מינויים: רעות מאירסון תשמש סמנכ"לית משאבי אנוש, ליטל גרוסמן סמנכ"לית שיווק וסיון דיין מנהלת כספים

חברת אבטחת הסייבר הייסולייט (Hysolate), המתמחה בבניית סביבות עבודה מופרדות במחשב אחד, הודיעה היום על שורה של מינויים לתפקידים בכירים בהנהלת החברה: רעות מאירסון סמנכ"לית משאבי אנוש, ליטל גרוסמן, סמנכ"לית שיווק וסיון דיין מנהלת כספים.

רעות מאירסון. רמי זרנגר,
רעות מאירסון/רמי זרנגר
  • רעות מאירסון, סמנכ"לית משאבי אנוש החדשה היא פסיכולוגית ארגונית בעלת 7 שנות ניסיון במשאבי אנוש בחברות היי-טק גלובליות. לפני שהצטרפה להייסולייט כיהנה רעות כמנהלת משאבי אנוש של חברת Dynamic Yield והובילה את תהליכים כמו ניהול ביצועים, פיתוח מנהלים, מעורבות עובדים ושימורם ופיתוח קריירה. רעות היא מנהלת משאבי אנוש בעלת פתיחות לאנשים, בעלת יכולת לשתף פעולה עם מנהלי חברה ועובדיה המסייעים להוביל שינוי ולבנות אמון. לרעות תואר BA בפסיכולוגיה ובצרפתית מאוניברסיטת תל אביב וכן MA בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת בר אילן.
  • ליטל גרוסמן, סמנכ"לית השיווק החדשה, היא אשת שיווק יצירתית ומנוסה, בעלת נסיון של יותר מ-10 שנים בתחום אבטחת הסייבר. ליטל משלבת הבנה עמוקה במוצר עם יכולות גבוהות בתחום התכנון והביצוע, אסטרטגיית התרחבות, בניית מסרים, מיצוב, יצירת ביקושים, שיווק דיגיטלי ופיתוח מכירות. לפני שהצטרפה להייסולייט כיהנה ליטל כמנהלת שיווק דיגיטלי בחברת Experitest (שנרכשה על ידי Digital.ai) ולפני כן כמנהלת שיווק מוצר בחברת Cyberbit והייתה אחראית על שיווק 4 מוצרי אבטחת סייבר לרשתות IT ו-SCADA. לפני כן שימשה ליטל כמנהלת מוצר וראש קבוצת הסייבר של חברת אלביט. ליטל שירתה ביחידה 8200. היא השלימה תואר B.Sc בהנדסת חשמל באוניברסיטת תל אביב.
  • סיון דיין, מנהלת הכספים החדשה היא רואת חשבון בעלת יותר מ-10 שנות ניסיון בניהול כספים בחברות ציבוריות גלובליות. לפני שהצטרפה להייסולייט שימשה סיון כמנהלת הכספים של Mobilicom (הנסחרת בבורסה האוסטרלית - MOB), הובילה את תהליכי ההנפקה ובדיקת הנאותות בבורסה האוסטרלית (תג: MOB) והייתה אחראית על צוות הכספים הגלובלי כולל תכנון אסטרטגי, בניית מודלים וגיוס כספים. לסיון תואר BA בראיית חשבון וכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה וכן תואר MA במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
סיון דיין. רמי זרנגר,
סיון דיין/רמי זרנגר

הייסולייט מאפשרת לארגונים לאבטח את הגישה לאפליקציות ולנתונים רגישים באמצעות בניית מרחב עבודה מבודד במכשירי הקצה של עובדי החברה.

ליטל גרוסמן. רמי זרנגר,
ליטל גרוסמן/רמי זרנגר

מרק גפן, מנכ"ל Hysolate: "הביקוש לפתרון שלנו צמח באופן דרמטי בשנתיים האחרונות ואנו מתמודדים היום עם אתגרים חדשים האופייניים לסטארט-אפ בצמיחה מואצת. זו נקודת זמן שבה אנו זקוקים לטאלנטים המנוסים ביותר שיתמכו בצמיחה זו. אני נרגש להודיע על מינוי שלוש מנהלות שהצטרפו להנהלת החברה ותסייענה להוביל את השלב הבא של התרחבותנו הגלובלית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully