וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופה רושמת: 'מחסני השוק' תטמיע בסניפיה עגלה חכמה כקופה ניידת

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 16:22

חברת WalkOut הישראלית, שפיתחה עגלת קניות חכמה, הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רשת 'מחסני השוק'. במסגרת ההסכם תטמיע הרשת את הקופה האוטונומית הנחשבת למדויקת ביותר בענף הקמעונאות בעולם, בכל 62 סניפיה כבר בחודש הקרוב

עגלת WalkOut מציעה מהפכה בחווית הקנייה המתייחסת לשני האתגרים המרכזיים איתם מתמודדות רשתות השיווק בתהליך הקניה הפיזית: הראשונה קשורה לעמידה בתורים ארוכים בקופת התשלום והשנייה היא חוסר יכולת ליצור חוויית קנייה אישית מותאמת לכל לקוח.

למרות ש- 61% מהקונים יעדיפו לרכוש מותגים שיש להם גם מיקום פיזי, למעלה מ-70% מהקונים מעידים כי עמידה בתור לקופות מתסכלת ופוגמת בחווית הקניה. אומנם בשנים האחרונות הוכנסו לרשתות השיווק קווי קופות עצמאיות, אך למעשה עד לפיתוח זה של WalkOut לא פותחה מערכת המלווה את הלקוח לאורך כל הקניה החוסכת גם את זמני ההמתנה בקופות.

רשת מחסני השוק תטמיע בסניפיה את העגלה החכמה של חברת walkout. מאיה לגוטין,
רשת מחסני השוק תטמיע בסניפיה את העגלה החכמה של חברת walkout/מאיה לגוטין

מזהים אותך - העגלה תציע מבצעים על פי העדפות אישיות

העגלה החכמה של WalkOut מתבססת על טכנולוגיית למידת מכונה וראייה ממוחשבת המספקים את פתרון זיהוי המוצר המדויק ביותר הקיים כיום בשוק. היא מציגה חדשנות הודות ליכולת הטמעתה המודולרית והרכבתה על גבי עגלות קיימות.

נוסף לבידולה הטכנולוגי מדובר ביתרון גם ברמת החיסכון הכלכלי לרשתות. העגלות מרושתות במצלמות אשר מזהות את המוצרים שנכנסים ומוסרים מהעגלה, כך שהם נכנסים אוטומטית לחשבון הסופי וכל שנותר ללקוח הוא לשלם ולצאת. המצלמות הממוקמות בזוויות שונות המאפשרות סריקה וזיהוי מדויק של הפריטים בעגלה בדיוק של 99.2 אחוז.

עגלת WalkOut כוללת מסך מגע אינטראקטיבי גדול המתקשר עם הקונה ומציע מגוון המלצות מותאמות אישית ההופכות כל קניה לחסכונית ומדויקת. מערכת זו מזהה גם לקוחות חוזרים ומעדכנת על מבצעים ומידע משלים בהתבסס על ההיסטוריה והמיקום של הקונה.

הודות לאלגוריתמים הייחודים לה, היא תדע להשתמש בידע הנצבר על הרגלי הקניה של הלקוח כולל מרכיבים שהוא מבקש להימנע מהם.

מחסני השוק תטמיע בסניפיה עגלה חכמה של חברת walkout. מאיה לגוטין,
מחסני השוק תטמיע בסניפיה עגלה חכמה של חברת walkout/מאיה לגוטין

הקניה בסופר כחוויה עתידנית ואישית

"להתחבר לאחת מרשתות השיווק הגדולות בישראל זו הזדמנות מרגשת ואבן דרך חשובה עבורנו", אמר אסף גדליה, מנכ"ל ומייסד שותף ב- WalkOut. "אנחנו גאים להוביל את הפתרון שנותן מענה לכל החסרונות הקיימים כיום בקנייה בחנויות פיזיות, ולהפוך את הקניות בסופר לחוויה עתידנית ואישית ובמקביל שומרת על פרטיות הלקוח".

"כרשת הדוגלת בטכנולוגיות חדשניות, ביקשנו להציע ללקוחותינו חיסכון משמעותי בזמני ההמתנה לקופות ולהעניק חווית קניה פרסונלית, נגישה ויעילה יותר, אמר שלום נעמן, מנכ"ל ומבעלי רשת מחסני השוק. "הפתרון של WalkOut יקצר משמעותית את משך השהות בסניפים, יסייע למקסם את היעילות התפעולית שלנו ולאפשר לנו להציע חווית קניה ייחודית מהמתקדמות בעולם".

העגלה החכמה של חברת walkout בסניפי רשת מחסני השוק. מאיה לגוטין,
העגלה החכמה של חברת walkout בסניפי רשת מחסני השוק/מאיה לגוטין

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 62 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת.

בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

WalkOut, נוסדה בשנת 2018 והפתרון שלה מבוסס על טכנולוגית ראיית מכונה מסוגלת לזהות כל פריט שהונח או הוסר מהעגלה ולחשב אותו בתשלום הסופי. מסך מגע גדול הממוקם על העגלה מייצר חוויה קנייה אישית עם הצעות ומבצעים המבוססים על העדפותיו של כל צרכן. המערכת של WalkOut הינה מודולרית וניתנת להתקנה על העגלות הקיימות בחנויות ללא צורך בשינויים משמעותיים מצד החנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully