וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוכה שמח בוולט: הישראלים הזמינו פי 2.5 סופגניות

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 10:33

כ-200 אלף סופגניות נמכרו בוולט במסגרת חגיגות החנוכה השנה, זאת על אף שהחג אשתקד התקיים בעיצומו של הסגר השלישי. מה עוד הזמנו במשלוחים במהלך החג, וכמובן: מהי הסופגנייה האהובה ביותר בישראל?

הקלוריות העודפות כנראה לא הבריחו את הישראלים מהסמל הקולינארי המרכזי של ימי החנוכה: במהלך ימי החג של 2021, שוגר מספר הגדול פי 2.5 של הזמנות לסופגניות דרך אפליקציית Wolt (בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2020)

בדקנו עם עם אפליקציית המשלוחים את הרגלי ההזמנה של הישראלים: מי שיאנית המכירות-בשליחויות, איזו סופגנייה היא הפופולארית ביותר, והאם נרשמו גם הזמנות ללביבות חמות ואפילו לסביבונים שישלימו את האווירה סביב טקסי הדלקת הנרות.

על פי Wolt, שיאנית המכירות היא הסופגנייה הקלאסית עם ריבת תות, אחריה ברשימת הסופגניות המבוקשות ביותר נמצאות הסופגניות עם ריבת החלב והנוטלה, שהוזמנו ממגוון של 155 עסקים שונים שמוכרים סופגניות ברחבי הארץ.

בין המאפיות הבולטות שהוציאו משלוחים ללא הרף במהלך ימי החג: בבקה בייקרי, בולנז'רי 96, רולדין, טאטי בייקרי, דונאטס מרקט, בוטיק סנטרל, מאפיית טלר, מאפיית ג'ייקובס ומאפיית אנג'ל הירושלמית.

כוכבת מפתיעה השנה הייתה הדונאטס, שמציעות מאפיות כמו השואו רום בייקהאוס, דונאטס מרקט ומיסטר דונאטס.

הנמכרת ביותר: הסופגניה הקלאסית - ריבת תות. יח"צ,
הנמכרת ביותר: הסופגנייה הקלאסית - ריבת תות/יח"צ

הלביבות מגיעות חמות?

גם המוצרים המשלימים לחג כיכבו בהזמנות דרך Wolt: כ-20 אלף נרות חנוכה הוזמנו ממגוון החנויות שרשומות בפלטפורמה, ומעל ל-300 חנוכיות, שהציעו רשתות כמו "סון אובייקטים" ו-"סופר יודה" וכן כ-200 סביבונים מעוצבים שנשלחו הישר להדלקות הנרות בבתים.

ומה עם הלביבות? כעשרת אלפים לביבות הוזמנו במהלך חגיגות החנוכה ממגוון המסעדות והמעדניות בהן סוליקה, ביתא קפה, המטבחון, רוסטיקו, רביבה וסיליה ולחם ארז. הלביבות המועדפות על הישראלים היו לביבות כרישה, לביבות בטטה ולביבות כרובית. את לביבות תפוחי האדמה המסורתיות, אנחנו כנראה יודעים ומעדיפים להכין לבד.

לביבות חמות דרך אפליקציית Wolt. יח"צ,
לביבות: 10,000 לביבות הוזמנו השנה מ- Wolt/יח"צ

ישירות לשולחן הדלקת הנרות

רוב הישראלים הזמינו סופגניות בשעות הערב, בין 16:00 ל18:00, בדיוק בזמן להדלקת הנרות. רבים נוספים נערכו מראש, והזמינו בין השעות 11:00-12:00.

הכי הרבה סופגניות נמכרו בערב הנר הראשון (יום ראשון 28/11), הכי פחות הוזמנו ביום ראשון (5.12) הנר השמיני והאחרון, כנראה שאנשים החליטו לפצוח בדיאטה לקראת סוף החג.

אחת ההזמנות הפופולריות ביותר היא כמובן מארז הסופגניות המיוחדות שמציעות מאפיות כמו רולדין, טאטי, בבקה בייקרי, בולנז'רי 96 ומתוקה. ביניהן, כיכבו סופגניות מעוצבות בציפויים ומילויים אומנותיים כמו אוראו, פיסטוק, איספהאן-פטל, עוגת גבינה, בראוניז ועוד, אם כי הן לא סיכנו, כאמור, את שלטונה הבלתי מעורער של הסופגנייה הקלאסית, עם ריבת התות.

מהמוצרים המבוקשים לחג באפליקתיית Wolt, מארזים של סופגניות מיוחדות. יח"צ,
מהמוצרים המבוקשים לחג באפליקתיית Wolt, מארזים של סופגניות מיוחדות/יח"צ

חששו מהפקקים?

"בהזמנה דרך Wolt נהנו הישראלים מסופגניות, לביבות ומוצרי חנוכה עד הבית, בכמות ובטעמים שבחרו, ממגוון המאפיות והחנויות המובילות בישראל", אומר ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל ב-Wolt ישראל. "הממשק הנוח באפליקציה, המבחר והמשלוח המהיר של חצי שעה ששומר על טריות הסופגניות והלביבות הם שעושים את ההבדל ללקוחות".

מה הסיבה לכך שכמות ההזמנות גדלה השנה, לעומת השנה שעברה שבה היינו שרויים בסגר? אפשר רק לנחש: השילוב בין העובדה שהזמן הפנוי שלנו להכנה וטיגון ביתי פחת, בתוספת העובדה שמדובר בשירות אורבני, בדגש על גוש דן הצפוף, הרי שבבתים רבים שאין בקרבתם (במרחק הליכה) מאפייה שמוכרת סופגניות, העדיפו פשוט להמנע מיציאה הכרוכה בנסיעה מחוץ לבית והיו מוכנים לשלם מעט יותר כדי לקבל את המשלוח ישירות הביתה, לטקס הדלקת הנרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully