וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המוצרים שייתנו בוסט לעור הפנים שלכם

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 11:41

וגם: פופ-אפ של פנינה רוזנבלום, תפריט חורף חדש ב-BBB, חידושים בפיצה של דומינו'ס ומיונז וואסאבי חדש

ויהי עור

Booster OR. יסמין ואריה צלמים,
Booster OR/יסמין ואריה צלמים

מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור, שפותח על ידי רופאי עור, מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את Booster OR- סדרת בוסטרים חדשה המספקת מענה ממוקד לסוגי ומצבי עור שונים. המוצרים מועשרים ברכיבים פעילים ממקור טבעי, בשילוב מגוון תמציות צמחים, שיעילותם מוכחת, להגנה ולהזנת העור ולמראה עור בריא וזוהר באופן שנראה לעין כבר מהשלבים הראשונים של השימוש.

בשונה מסרום שלרוב מכיל מגוון רחב של תמציות צמחים, ויטמינים ומינרלים שונים שתפקידם להזין את העור, למצק אותו, להגמיש ועוד, הבוסטר מכיל רכיבים פעילים הממוקדים בתועלת ספציפית ונותנים מענה אפקטיבי יותר. הבוסטרים משתלבים בשגרת הטיפוח היומית בוקר וערב, ניתן למרוח אותם ישירות על עור הפנים או לערבב 2-3 טיפות עם קרם יום/לילה.

צוות הפיתוח של המותג שקד על פיתוח מוצרים חדשים בהתאם למגמות העדכניות ביותר בתחומי הדרמו-קוסמטיקה, בהתאמה לצרכי הצרכנים, עם דגש על רכיבים פעילים מוכחים מחקרית ופטנטים רשומים. ממחקרים מקדימים שערכה החברה עלה הצורך במענה רחב למצבי וסוגי עור שונים, ותוצאות אפקטיביות הנראות לעין. בפיתוח הסדרה ניתן מענה מדויק וייעודי לסוגי עור הפנים השונים ומעניקים "בוסט" מיידי למראה העור, מה שמאפשר למנף את המומחיות רבת השנים של המותג ולהתאים את המוצרים לכל בעיית עור. היתרון בשימוש בבוסטר נעוץ בעובדה שהוא מותאם ספציפית לתופעות עור שונות ומכיל תמצית עוצמתית של רכיבים פעילים למתן מענה ממוקד לצרכי עור הפנים.

Booster OR. יסמין ואריה צלמים,
Booster OR/יסמין ואריה צלמים

סדרת Booster OR החדשה כוללת 5 בוסטרים שונים עם רכיבים פעילים שיאפשרו לכל אחת למקד את הצורך שלה ולבחור בבוסטר אחד או לשלב בין כמה בוסטרים המתאימים לה בכדי להשיג טיפול ממוקד ושיפור מתמשך הנראה לעין.

Booster OR: FIRM &- LIFT - בוסטר למיצוק העור וצמצום קמטים. שינוי נראה לעין בהפחתת קמטוטים. בוסטר סרום אנטי אייג'ינג לעור בוגר ויבש - יבש מאוד, במרקם שמן. מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי, מעשיר את העור בלחות וברכיבים חיוניים הנוטים להתמעט עם הגיל ובכך תורם לחידוש העור ולמראה עור צעיר, מורם ומתוח יותר, הוא ממצק את העור, מצמצם מראה קמטים וקמטוטים קיימים, מסייע בהגנה מפני נזקי הסביבה ומאט את הזדקנות העור. מכיל Backuchiol, רכיב אנטי אייג'ינג הדומה בפעילותו לרטינול, אנטי אוקסידנט בעל פעילות עוצמתית. ו -®Oléoactif Lift, רכיב פטנט עוצמתי המסייע בתמיכה בייצור של חומצה היאלורונית ובמניעת פירוק קולגן, ובכך משפר את גמישות העור.

GLOW- בוסטר למראה זוהר וקורן . הוכח מחקרית כתורם לחידוש תאי העור, בוסטר סרום אנטי אייג'ינג לחידוש תאי העור, המכיל 97% רכיבים ממקור טבעי לעור רך וקטיפתי, רענן, בריא וזוהר יותר. מאיץ את תהליך חידוש העור ושיקומו, מפחית את מראה הקמטוטים והקמטים ומשפר את גמישות העור. מעלה את רמת הלחות בעור ומעניק לעור מראה אחיד וחיוני. מכיל תערובת של 5 תמציות מהטבע בשם ACB Fruit Mix - - הוכח מחקרית כי חידוש תאי העור באזור בו נעשה שימוש ברכיב היה גבוה יותר ב-24%. חומצה גליקולית - מחדשת את העור וממריצה את הסרת התאים המתים בשכבות העור העליונות, משפרת את מראה הקמטים, מסייעת בשיפור האלסטיות של העור ולמראה פנים מוצק יותר. חומצה ציטרית - מחדשת את העור וממריצה את הסרת התאים המתים בשכבות העור העליונות.

BRIGHT- בוסטר להפחתת כתמי פיגמנטציה. מסייע בהפחתה נראית לעין של הכתמים הכהים. בוסטר סרום יעיל ועוצמתי, המסייע בהבהרה וטשטוש כתמי עור כהים ופיגמנטציה, מעכב היווצרות המלנין. הבוסטר מכיל 83% רכיבים ממקור טבעי, מסייע בהגנה על עור הפנים מפני נזקי הרדיקלים החופשיים זוהר ובגוון אחיד יותר. מכיל ויטמין C מקופסל וטהור, נוגד חימצון המסייע להפחתה בהופעת כתמי פיגמנטציה וכן Bright Oléoactif®, רכיב פטנט המופק בטכנולוגיה ייחודית משלושה צמחים: שורש מרשמלו, סובין אורז ושורש ליקריץ.

BALANCING- בוסטר להפחתת פגמי עור (פצעונים). ירידה בכמות ה'ראשים השחורים' ובעוצמת אדמומיות העור בוסטר סרום לאיזון עור מעורב עד שמן. מסייע לתהליך חידוש התאים ומסיר עודף סבום, שומר על הלחות בעור, מסייע בהרגעת העור ומפחית אדמומיות. מסייע בכיווץ נקבוביות, להחלקת מראה העור ולשיפור מראה פגמי העור. מקנה לעור מראה בריא, אחיד ורענן יותר. מכיל OiLESS'cityTM, רכיב פטנט Oléoactif®קומפלקס המופק בין היתר מצמח הקורנית ומכיל אנטני אוקסידנטים המסייעים להגנה על העור מפני הרדיקלים החופשיים. מפחית אדמומיות וסימני פגמי עור. חומצה גליקולית- מסייעת בהסרת תאי עור מתים וחידוש תאי העור, בשיפור מראה עור הנוטה לפצעונים, מסייעת בכיווץ נקבוביות ולמניעת סתימתן ולמראה עור חלק יותר ותמצית עץ הערבה -מכילה סליצין, להפחתת סימני הזדקנות העור הנראים לעין.

ENRICH- בוסטר ללחות אינטנסיבית . עלייה ברמת הלחות בעור כבר מהשימוש הראשון בוסטר סרום לחות לעור יבש- יבש מאוד, מעשיר את העור בלחות אינטנסיבית, משפר משמעותית את רמת לעור מראה בריא, חיוני וזוהר. משיב את השומנים (הליפידים) החיוניים לשמירה על הלחות הטבעית של העור. מכיל Vegetal Ceramides BGS, סרמידים מבוססי אורז, המסייעים במניעת איבוד מים משכבות העור העליונות.תמצית אצה אדומה- רכיב פעיל שמקורו במעמקי האוקיינוס. התמצית יוצרת שכבה דקה המגינה על העור, מונעת את איבוד הלחות מהעור ומסייעת להעלאת רמת הלחות בעור, למגע עור גמיש ורך. להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

הפופ אפ של רוזנבלום

הפופ אפ של פנינה רוזנבלום. יח"צ,
הפופ אפ של פנינה רוזנבלום/יח"צ

פנינה רוזנבלום, האישה והמותג, פתחה חנות פופ-אפ בקניון עופר הקריון מקבוצת קניוני עופר שתפעל כחודשיים. את דוכן הפופ-אפ מפעילות רוזנבלום וצוות דיילות יופי המתמחות במוצרי טיפוח וקוסמטיקה שיתאימו את מגוון המוצרים לקהל הרחב.

הפופ אפ של פנינה רוזנבלום. יח"צ,
הפופ אפ של פנינה רוזנבלום/יח"צ

דוכן הפופ-אפ מוצב בבמה המרכזית לשעבר של הקניון ומוצעים בו מגוון מוצרי טיפוח. ביניהם: קרם צוואר אנטי אייג'ינג, סרום צוואר, קרם עיניים, סרום עיניים, סרום חומצות אמינו, קרם יום, קרם לילה, סט צוואר - קרם צוואר + סרום צוואר, סט עיניים - קרם עיניים + סרום עיניים ועוד. בקניון עופר הקריון שמחו על הגעת מעצמת רוזנבלום שמוצריה נמכרו עד עתה רק באתר האינטרנט של המותג וברשתות הפארם. רוזנבלום הנרגשת שמחה לפתוח את הפופ-אפ של המותג שלה, ולאפשר ללקוחות צפון הארץ לחוות, לגעת ולהרגיש את המוצרים ביחד איתה.

"פנינה רוזנבלום" הוא מותג קוסמטיקה וטיפוח ישראלי כחול-לבן עם ותק של 30 שנה. החברה עוסקת ביצור מוצרי טיפוח ובישום לאשה ולגבר, מזון בריאות מהטבע הכולל מגוון סוגי גרנולה, קינואה, רטבים לעוף, לדג ולמוקפץ, מוצרים ללא גלוטן ומצעים בשיתוף עם חברת "דארלן".

seperator

BBB משתדרגת

Bbb. גיל  אבירם,
BBB/גיל אבירם

בשורה טעימה מרשת מסעדות ההמבורגרים BBB הפרוסה ב-32 סניפים בכל הארץ. הרשת משיקה השבוע תפריט חדש לחורף 2022, עם התייחסות לטרנדים קולינריים ולטעם הישראלי.

צוות הקולינריה של הרשת, ישב, חשב, עמל והרכיב תפריט עשיר, מגוון ויצרתי, הכולל מנות מובחרות הנשענות על חומרי גלם איכותיים המותאמים לחיך הישראלי. התפריט מהווה נקודת פתיחה למהלכים אסטרטגיים גדולים ומשמעותיים נוספים אותם מתכננת הרשת במהלך השנה הקרובה, כחלק מהעצמת ערכי החדשנות, המקצועיות, הגיוון והיצירתיות, המאפיינים אותה לאורך השנים. התפריט החדש עבר סדרת מבחני טעימה על-ידי קהלים שונים, והוא פונה לקהלי יעד מגוונים.

Bbb. גיל  אבירם,
BBB/גיל אבירם

סקרנים? יש בו מבחר גדול של מנות פתיחה, סלטים, בשרים, קינוחים ועוד, והוא נוגע בעולמות תוכן נוספים, עם מנות המותאמות לכל בני המשפחה, כמו גם מנות ספיישל - המוצעות לתקופות זמן מוגבלות, אז תעקבו שלא תפספסו.

בין מנות הפתיחה: פרנה בתנור לבנים המוגשת עם סלסת עגבניות, סחוג ירוק ושמן זית; לחמעג'ון - לחם בשר בתנור לבנים, עם ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים, טאבולה, ויניגרט עמבה הודית, טחינה לבנה, קרם עגבניות, שמן זית וסומק; סינייה - חציל שרוף עם גרגירי חומוס וכמון, ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים פטרוזיליה, צנוברים, קרם עגבניות, טחינה וסחוג ירוק. כולן מצטרפות למנות הפתיחה הקיימות ברשת, כמו מנת הבורגוס רינגס הפופולארית והאייקונית של BBB.

בגזרת הסלטים, פיתחו השפים מגוון סלטים יצירתיים כמו: סלט שורשים מסולסלים, סלט ירקות גלילי; וסלט עוף מזרח ומערב. קטגוריית הגריל והפלנ'צה מתחדשת עם: אסאדו מפורק עם חלה, פרגיות בקארי חמאת בוטנים, נקניקיית ביונד בחלה. אל שתי מנות הטורטייה הפופולאריות של הרשת, מתווספת טורטייה אסאדו מפורק.

מחשבה ותשומת לב מיוחדת הוקדשה לחובבי הקינוחים. התפריט השתדרג עם קינוחים מושחתים אבל חוקיים כמו נמסיס שוקולד קרם לימון פיסטוק, פרופיטרולים בנופי סטייל , המלבי של BBB , וופל אמריקאי, סורבה פירות העונה.

seperator

סיציליאנית ישראל

דומינו'ס פיצה סיציליאנית. דן פרץ,
דומינו'ס פיצה סיציליאנית/דן פרץ

חובבי הפיצות (מי לא?!), זו בשורה בשבילכם. רשת דומינו'ס פיצה נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום הפיצות ומשיקה פיצה סיציליאנית, פיצה עבה וקריספית במיוחד מבצק מחמצת שמגיעה מיד לאחר השקה מוצלחת של סדרת הכריכים ומנות הצד.

הרשת שהפכה למותג, מרחיבה את תפריט הפיצות, ונכנסת לראשונה לקטגוריית הפיצות העבות, עם פיצה סיציליאנית עבה ומפנקת שההשראה שלה מגיעה מהגרסה הניו-יורקית לפיצה הסיציליאנית הנפוצה באזור פלארמו, סיציליה. אז תשכחו מפיצה עגולה וקבלו את הגרסה המלבנית מבצק מחמצת, שעבר תפיחה של מספר שבועות, מה שמעניק לו מרקם קריספי ואוורירי.

להשלמת הטעם הייחודי, דומינו'ס מציעה רוטב עגבניות חדש שהרשת פיתחה במיוחד עבור הסיציליאנית, עם נגיעות חמאת שום בתחתית להעצמת הקריספיות והטעם ו-100% גבינת מוצרלה טרייה. הסיצליאנית מתחברת לטרנד העולמי ומציעה לראשונה בישראל

רעבים? הפיצה החדשה מושקת בכל סניפי הרשת במחיר של 74.90 שקל. במסגרת ההשקה המבצע המוביל יהיה על שתי פיצות: משפחתית קלאסית + סיצליאנית ב- 60 שקל כל אחת.

seperator

מזרח רחוק קרוב

מיונז וואסבי. יניב קרן,
מיונז וואסאבי/יניב קרן

בהמשך להצלחה הגדולה של סדרת ממרחי המיונז של מאסטר שף בבקבוק לחיץ, המותג הקולינארי מרחיב את הסדרה ומשיק לראשונה בישראל מיונז ווסאבי - מוצר חדשני המשלב את עולם המיונז עם העולם האסיאתי ויכול לשמש כתוספת נהדרת במגוון רחב של מנות, סושי, כריכים, בשר ועוד.

מיונז ווסאבי בקבוק לחיץ, מצטרף למגוון מוצרים מהמזרח ביניהם: אטריות ביצים, אטריות אורז, רוטב סויה להקפצה, רוטב סויה מסורתית ומופחת נתרן, רוטב טריאקי, רוטב צ'ילי מתוק רוטב צ'ילי חריף, נודלס אטריות וקרם קוקס.

seperator

משו משו

משו משו. אביב קורט,
מוצרי משומשו/אביב קורט

חברת משומשו - יצרנית הגבינות הטבעוניות ותחליפי החלב מקיבוץ גן-שמואל, משיקה סדרת מוצרי מאפה טבעוניים חדשה. סדרת מיני בורקס של "משומשו" כוללת 3 סוגי בורקס טבעוני: מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית, מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה ומאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר.

כל המאפים עשויים מבצק פילאס פריך להכנה מהירה, קלה ונוחה. המוצרים ישווקו בכל רשתות השיווק ובתי הטבע והם מיועדים, מלבד לקהל הטבעונים, גם לרגישים ללקטוז ומוצרי חלב ולשומרי הכשרות.
סדרת המיני בורקס הטבעוני של "משומשו" מצטרפת אל ממרח בטעם חמאה על בסיס שמן קוקוס סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו", הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. לאחרונה השיקה החברה לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס, גבינה העשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס וללא חומרים משמרים. בנוסף, משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד.

seperator

חגיגת מותגים

ישראדון. יח"צ חו"ל,
ישראדון/יח"צ חו"ל

רגע לפני סוף השנה, ישראדון - יבואנית בלעדית של מותגי יוקרה מאירופה, משיקה קולקציות של מותגים מובילים בתחומם. מותג הדגל אותו מייבאת החברה הוא CARMANI - מותג שנוסד בתחילת המאה ה-20 על-ידי משפחת פרסטון הפולנית. אב המשפחה, איש החברה הגבוהה, האמין שעם התפתחות המהפכה הטכנולוגית, האומנות יכולה להיות נגישה לכולם, ועם הרבה תעוזה הקים את CARMANI כשעיקר התמחותה היה אביזרי עיצוב לבית.

עם פרוץ מלחמת העולם, המשפחה עזבה לאוסטרליה. בת המשפחה ונסה קרמני המשיכה ופיתחה את המותג מהיבשת הרחוקה. בסוף המאה ה-20 חברת HANIPOL זיהתה את הפוטנציאל של CARMANI, ורכשה את מניות החברה והפכה לבעלי המותג.

ריזנהוף - מותג כלי בית גרמני המתמחה בכלי זכוכית ייחודים עם היסטוריה של כ-100 שנה, כשמשפחת רזנהוף עסקה בניפוח זכוכית. המותג נחשב לאחד היוקרתיים בגרמניה ומתמחה בייצור כלי זכוכית מקריסטל עם נוסחה הנשמרת בסוד ויש האומרים שלא השתנתה 100 שנים; סטלר-מותג צעצועי התפתחות איכותי המתאימים לשלבי התפתחות הראשונים של התינוקות; קאסטור לנד- מותג פאזלים אירופאי המייצר אלפי דוגמאות פאזל בשנה; לנקה קדה-מותג בריטי המתמחה בצעצועי עץ איכותיים, צעצועי המותג עשויים מעץ טבעי וצבועים בחומרים המתאימים גם לקטנטנים; קוביקה - מותג צעצועי עץ אקולוגיים לפעוטות; טכנו פארק - חברה מובילה בתחום מכוניות צעצוע לקטנים וגדולים, כל דגמי המותג הם העתק מדויק של כלי תחבורה ברחבי ברית המועצות; צעיפים של מותג אורנבורג אותם טוות נשות אורנבורג למעלה מ-300 שנים הנארגים מצמר טבעי של עיזי קשמיר, את ההכרה הלאומית קיבלו ב-1939 בשבוע האופנה בפריז; צעיפים של מותג פבלופוסד, מותג רוסי מ-1795, הצעיפים נארגים מבד צמר איכותי או חוטי משי, והציורים עליהם מייצגים את עולמן של נשות האזור.

לחברת ישראדון 11 חנויות רשת הפרוסות ברחבי הארץ.

seperator

שמיכות או לא להיות

שמיכות של קסטרו הום. דודי חסון,
שמיכות של קסטרו הום/דודי חסון

סובלים מקור ולא מצאתם את השמיכה האידאלית?CASTRO HOME רשת כלי הבית והלייף סטייל של בית האופנה CASTRO משיקה לכבוד הימים הקרים קולקציית שמיכות פוך איכותיות ומפנקות, המגיעות בשני גדלים, יחיד או זוגי, עם מילוי פוך טבעי (פלומה) או פוך סינטטי, עם ציפוי בד ייחודי ואיכותי במיוחד לבידוד חום מושלם.

שמיכות הפוך של CASTRO HOME נתפרות בצורה מיוחדת היוצרת תאים בשמיכה, תפירה השומרת שפיזור חומר המילוי בשמיכה (פלומה או סיבי הפוליאסטר) יהיה אחיד ולא ייווצר מצב שבחלקים של השמיכה לא יהיה חומר מילוי והשמיכה לא תחמם. את השמיכות עוטף בד איכותי במיוחד בצפיפות גבוהה, כך שלא יאפשר לפלומה או לסיבי הפוליאסטר לצאת מהשמיכה.

בשמיכות הפוך הטבעי משתמשים בבד העשוי מ-100% כותנה כבד מעטפת ואילו בשמיכות הפוך הסינטטי משתמשים לרוב בבד מיקרופייבר (בד העשוי מסיבי פוליאסטר עדינים במיוחד).

seperator

צבע השנה

טמבור. בועז לביא ויונתן בלום,
טמבור/בועז לביא ויונתן בלום

לא נרדמים בלילה כי אתם סקרנים לדעת מה יהיה צבע השנה? כמדי סוף שנה, טמבור - מותג הצבע ומוצרי הבנייה מהגדולים בישראל, מכריז על צבע השנה Aqua Pool 0816T. הטענה היא כי אנשים זקוקים לצלילות מחשבה, למרחבים פתוחים, לשקט ולשלווה, להתנתק לעיתים מרעשי הסביבה ומכל מה שהוא 'אוטומטי', צבע השנה מסמל את כל אלו.

הצלילות והבהירות של Aqua Pool מתאימים לחללי כניסה, חדרי שינה, מרחבי עבודה ועוד, והוא משתלב נהדר עם מגוון סגנונות עיצוב: בוהו-שיק, אתני, רטרו ואקלקטי, הוא משתלב עם גוני אדמה מעושנים של נחושת, חום, טרקוטה, ועם גוני ירוק וכחול, עם חומרים טבעיים כמו עץ, קש, חבל, נחושת, חלודה ובטון. הגוון המחזק לצבע השנה הוא Red Flame 0077A.

seperator

מוזיקה עולמית

יונבירסל מיוזיק פאבלישינג גרופ (UMPG) - מחברות המוזיקה הגדולות בעולם, הודיעה לאחרונה על פתיחת נציגות בישראל בניהולו של איתמר שפריר שמונה למנכ"ל. ההכרזה מגיעה לאחר שבשנה שעברה הודיעה חברת האם המצליחה UMG על כניסתה לשוק המוזיקה המקומי.

בעוד UMG עובדת על החתמה ופיתוח אמנים ושתופי פעולה עסקיים, עולם הפאבלישינג מתמקד בייצוג יצירות מוזיקליות, כותבי שירים ומלחינים. ל-UMPG משרדים ב-37 מדינות וקטלוג של מיליוני שירים משנות ה-20 של המאה הקודמת ועד היום. החברה היא ביתם של מיטב היוצרים בעולם וביניהם ניתן למצוא את קולדפליי, אדל, דואה ליפה, אלישייה קיז, אלטון ג'ון, אבבא, בילי אייליש ובוב דילן.

בנוסף למוזיקה המסחרית, יוניברסל מיוזיק פאבלישינג ישראל תייצג גם את קטלוג מוזיקת הספרייה של החברה הכולל מאות אלפי שירים ויצירות שנכתבו והוקלטו במיוחד לשימוש בטלוויזיה, סרטים ופרסומות.

שפריר נכנס לעסקי המוזיקה לפני 20 שנה בניו-יורק באולפני JSM MUSIC שבמנהטן. בעשור האחרון שימש כמנהל בכיר במשרדי יוניברסל מיוזיק בלונדון. לפני כשנה התבקש לשוב ארצה על-מנת לסייע בהקמת המשרדים, ובניית הצוות לניהול הקטלוג העולמי והמקומי.

seperator

אניטה עולמית

סניף ANITA. יח"צ,
סניף ANITA/יח"צ

גאווה ישראלית למותג גלידריות הבוטיק Anita . אחרי סניפים בניו-יורק, אוסטרליה, ברצלונה ופורטו ריקו, המותג כובש יעד שישי בעולם ומשיק סניף ראשון בלימסול שקפריסין בהשקעה של 2 מיליון שקלים. הסניף בשכונת סרפולו בעיר העתיקה, משתרע על כ-250 מ"ר ועיצבה אותו מעצבת הפנים הישראלית, אלונה אליאסי.

עד מרץ יפתחו גם סניפים בלונדון ולוס אנג'לס, כך שעד הקיץ תמנה רשת ANITA 15 סניפים בפריסה בינלאומית.

seperator

אל תעצמו עיניים

אל תעצמו עיניים. בר עם,
אל תעצמו עיניים/בר עם

עמותת מ.ג.י משיקה קמפיין שמטרתו קריאה לחברי וועדת סל התרופות המתכנסים בימים אלה במטרה להחליט אילו טיפולים וטכנולוגיות חדשות יכנסו לסל התרופות, לתת מענה ופתרונות ללוקים במיאסטניה גרביס ולהכניס לטיפולים המסובסדים גם תרופות למחלה.

מיאסטניה גרביס היא מחלה אוטואימונית כרונית הנגרמת מתגובה מוטעית של מערכת החיסון כנגד תאים ורקמות בריאים. תסמין המחלה הראשון מתבטא בצניחת עפעפיים ואיבוד השליטה בהם ועל כן בחרו החולים לקרוא לחברי הוועדה שלא ''לעצום עיניים למחלתם''. תסמיני המחלה המתקדמים נעים בין תסמינים קלים כגון חולשת שרירים לבין הרס מלא של רקמות השריר. המחלה עלולה לגרום לקושי בבליעה ובנשימה ואף לאי ספיקה נשימתית מסכנת חיים.

נכון ל-2021, חיים בישראל כ-800 חולים, רובם נשים וחלקם הגדול יפתחו בעתיד מחלה קשה ועמידה לטיפול. מיאסטניה גרביס מכונה על פי החולים ''המחלה המוזנחת'' משום שהמידע והמחקרים עליה דלים. בשנים האחרונות יש אופטימיות בדמות טיפול ראשון למחלה שאינו נמצא בסל ולכן אינו מסובסד. החולים קוראים לוועדת הסל להכניס את התרופה היחידה שפותחה עבורם לרשימת הטיפולים המסובסדים על-ידי המדינה.

seperator

מהפכה לעיניים

zenlens. shutterstock,
zenlens/shutterstock

בשורה מהפכנית למרכיבי העדשות. עדשות המגע הסקלריות של מותג zenlens האוסטרלי מושקות בישראל. העדשות מותאמות אישית לקרנית באמצעות מכשיר הדמיה מתקדם המדייק על המיקרונים. העדשות מעניקות ראיה נוחה ליום שלם ומשמשות גם כפתרון למחלת הקרטוקונוס, לנפגעי ניתוחי הלייזר, יובש קשה , פגיעות עין , עיוותים בקרנית ולמספרים/צלנדרים גבוהים.

העדשות לא נוגעות בקרנית האזור הפגוע אלא נשענות על רקמת הלובן, לא גורמות לחיכוך או שפשוף ושמורות על הקרנית החולה הן נוחות ואפשר להרכיבן כל היום ללא צורך בהחלפת הנוזל. העדשות טובות לשנתיים וניתנות גם כמולטיפוקל לכל המרחקים. ניתן להשיג בקלינקה של ארזה פרוכטר.

seperator

מקרר ליין

מקרר יין STEEL PRO. יח"צ,
מקרר יין STEEL PRO/יח"צ

לא משנה אם אתם אוהבים יין לבן, אדום או רוזה, בקבוקי יין צריכים לשמור בטמפרטורה קבועה. בעוד המקרר הביתי נפתח ונסגר ללא במהלך היום והטמפרטורה משתנה בתדירות גבוהה, מקרר היין שומר על טמפרטורה קבועה והיין מוגש כפי שצריך.

רשת "חשמל נטו" משיקה מקרר יין יוקרתי ומשוכלל מבית המותג היוקרתי STEEL PRO מדגם KWS-51, הניתן להצבה כעומד עצמאית או כמובנה. למקרר 5 מדפי עץ קבועים המכילים קיבולת של 51 בקבוקי בורדו ((75cl, מה שמאפשר אחסון כמות גדולה מאוד של בקבוקים ועם גימור הניתן לבחירה, נירוסטה או שחור. למקרר פונקציית הפשרה אוטומטית, לוח בקרה ותצוגה אלקטרוני חכמה, המאפשרת הכוונה של הטמפרטורה (צלזיוס או פרנהייט). למקרר מנורת LED פנימית עם שני מצבי תאורה, תאורה קבועה או רק כאשר הדלת נפתחת. חיישן האינפרא האדום מתריע במידה והטמפרטורה נמוכה או גבוהה מדי, או אם דלת המקרר נשארה פתוחה. פתח האוורור ומסנן הפחם המורכב בתוכו שומרים על איכות האוויר במקרר ואיכות היין.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully