וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרי תעופה מחפשת מלונות באגן הים התיכון

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 16:56

קבוצת קשרי תעופה, ביחד עם יזמים נוספים, תקים קרן להשקעה במלונות באגן הים התיכון, ביעדים אותם משווקת החברה. בכוונתה של הקרן לגייס כ-200 מיליון אירו ממשקיעים וכן היא מתחייבת להשקיע 15% מסך ההתחייבויות של כלל השותפים בקרן

קבוצת קשרי תעופה מקימה קרן מלונאות בשיתוף עם יזמים נוספים, זאת במטרה לרכוש מלונות ביעדים אותם היא משווקת באגן הים התיכון במדינות כגון: יוון, איטליה, ספרד, פורטוגל, קפריסין וחבל הבלקן, וזאת בין היתר, על מנת להעניק ערך מוסף ללקוחותיה.

קשרי תעופה תחזיק 50% מזכויות ההון וההצבעה בשותף הכללי של הקרן ("הקרן"), יחד עם שותפים נוספים. הקרן תפעל לאיתור נכסי מלונאות פוטנציאלים לרכישה או השקעה, ותפעל להשבחת הנכסים לאחר רכישתם.

את השקעות הקרן תבחר וועדת השקעות אשר תורכב מנציגי השותפים בקרן. קית' לינדזי, המכהן מזה שנים רבות בתפקידים בכירים בענף המלונאות בעולם ומשמש, בין היתר, כיו"ר קבוצת המלונות הבינלאומית ריץ, והיה ממקימי ומנהלי קרן ההשקעות המלונאית הגלובלית של תאגיד AIG העולמי, יכהן כיו"ר ועדת ההשקעות של הקרן.

הנהלת הקרן כוללת בנוסף את עו"ד ג'קי חולי, מר רון יריב, בעבר מנהל רשת מלונות אפריקה ישראל, עו"ד עפר פירט ומר פרנק ואן גילס - מומחה עתיר ניסיון בתחום ניהול עסקאות נדל"ן באירופה.

קרפטוס, יוון. ShutterStock
מאזורי הביקוש למלונות באגן הים התיכון: יוון, איטליה, פורטוגל ועוד/ShutterStock

"ערך ייחודי למשקיעים בענף"

קבוצת קשרי תעופה הודיעה כי תפעל ותעשה את מירב המאמצים השיווקיים והעסקיים על מנת לרכוש בעבור לקוחותיה (לרבות שיתופי פעולה בינלאומיים עם גורמים תיירותיים בעולם), סך של כ-20% מימי הלינה השנתיים בכל אחד ממלונות הקרן ביעדי אגן הים התיכון והבלקן.

יורם מוטעי מנכ"ל קשרי תעופה: "ענף התיירות בארץ ובעולם חווה את המשבר הקשה ביותר בתולדותיו בשל משבר הקורונה. ההאטה הכלכלית שהגיעה על רקע משבר הקורונה יצרה הזדמנות משמעותית להשקעה בענף המלונאות. כעת, עם ההתאוששות ההדרגתית ופתיחת יעדים בעולם לתיירות, אנו מזהים הזדמנויות להשקעות אטרקטיביות בענף.

הקמת קרן ההשקעות במלונות מהווה הזדמנות נפלאה לשלב את הניסיון של קשרי תעופה בתחום שיווק התיירות, יחד עם ההתמחות של השותפים בענף המלונאות, על מנת לבנות מודל שישיא ערך ייחודי למשקיעים בענף התיירות. השותפים והמנהלים בקרן הינם עתירי ניסיון בינלאומי בתחום ההשקעות, המלונאות והניהול ומהווים תשתית איתנה לפעולות העתידיות של הקרן".

מנכ"ל קשרי תעופה. קשרי תעופה,
יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה/קשרי תעופה

"משבר הקורונה מזמן הזדמנויות להשקעה"

קיט לינדזי, יו"ר ועדת ההשקעות: "אני שמח ומברך על החיבור עם קבוצת קשרי תעופה. שילוב יכולות הנהלת קשרי תעופה עם הידע המעמיק של שותפי ומנהלי הקרן, מעניקות לי ביטחון כי הקרן תדע להציע ערך מוסף ייחודי. ענף המלונאות באירופה נהנה מצמיחה יציבה לאורך שנים רבות, כתוצאה מכך היה קושי רב לאתר ולרכוש נכסי מלונאות איכותיים במיקומים אסטרטגיים.

אולם, משבר הקורונה הנמשך כבר כשנתיים, מזמן הזדמנויות השקעה ייחודיות. הנהלת הקרן תפעל באופן אקטיבי לרכישת נכסים איכותיים, השבחתם ומימוש הנכסים בהתאם למדיניות ההשקעות של הקרן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully