וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק ישראל זכתה במכרז להפעלת התחנה במרכז הרפואי שיבא

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 14:51

חברת דלק ישראל, גברה על הצעות מתחרות וזכתה במכרז תל השומר במסגרתו תפעיל את תחנת הדלק הממוקמת בכניסה למרכז הרפואי 'שיבא' החל מה- 01.02.2022 לתקופה של כ-6 שנים. החברה תשקיע כמיליון שקל בשיפוץ התחנה ובהקמת חנות הנוחות המיועדת לשרת גם את תושבי הסביבה

לפי הערכות בענף הדלק, התחנה מוכרת כ-10 מיליון דלק לצד מוצרים נלווים בשנה ונחשבת לרווחית מאד. התחלת הפעילות של 'דלק ישראל' צפויה להגדיל את המכירות בתחנה..

יורם אייל, מנכ"ל דלק ישראל, אמר היום: "הזכייה במכרז להקמת תחנת הדלק בשיבא היא עדות נוספת להגשמת החזון של דלק ישראל להוביל את שוק הדלק בארץ ומבססת את מעמדה כחברה הגדולה והמובילה בענף הדלק וחנויות הנוחות. המיקום האסטרטגי של התחנה בבית החולים הגדול בישראל יאפשר לנו להמשיך ולפתח את מנועי הצמיחה ותוביל להגדלת המכירות".

"אנו מתכננים לפתוח חנות נוחות במתחם התחנה אשר ישרתו הן את הבאים למרכז הרפואי שיבא והן את התושבים הרבים החיים באזור ויתנו מענה נרחב יותר ללקוחות. דלק ישראל תשקיע כמיליון שקל בשיפוץ התחנה ובהקמת חנות הנוחות".

תחנת הדלק בשיבא, תל השומר, תופעל החל מ-1.2.22 ע"י דלק ישראל. יח"צ,
דלק ישראל תפעיל את תחנת הדלק בשיבא תל השומר, החל מ-1.2.22/יח"צ

הסכם קיבוצי חדש ל'דלק מנטה'

בהמשך לפעילויות ההתרחבות של החברה, דלק ישראל פועלת גם לטובת שיפור תנאי העסקה של עובדיה כאשר חתמה היום (שלישי) על הסכם קיבוצי חדש ל'דלק מנטה' המקנה תוספות שכר, זכויות סוציאליות ובטחון תעסוקתי ל-2,200 העובדים.

ההסתדרות הלאומית וחברת דלק מנטה חתמו במטה הלאומית במודיעין על חידוש ושיפור ההסכם הקיבוצי ל-2,200 עובדי דלק מנטה. "זהו הסכם פורץ דרך לעובדות ולעובדי דלק" אומר יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית. "במסגרת ההסכם החדש ישופר תנאי ההעסקה והזכויות הסוציאליות ויוגבר הביטחון התעסוקתי".

עובדי חברת דלק מנטה הצטרפו להסתדרות הלאומית לפני ארבע שנים. במהלך התקופה זכו העובדים להסכם קיבוצי ראשון, שהיטיב את תנאי העסקתם. בשנתיים האחרונות בעלי החברה השתנו, אך נשמרו יחסי העבודה התקינים ,כשהעובדים וההנהלה פעלו יחד במטרה להגן על העובדים כמשאב חיוני לחברה.

"אני מברך את העובדים עם הצטרפותם למשפחת הלאומית. תפקידה של ההסתדרות הלאומית הוא להגן על כלל העובדים בישראל ואני בטוח שהסכם זה משפר את תנאיהם באופן משמעותי", סיכם שמחי.

יורם איל מנכ"ל דלק ישראל אמר בטקס החתימה: "אני שמח להכריז כי הגענו להבנות עם ההסתדרות הלאומית. אני מודה ליו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי, ולאיהאב אלעסיבי, יו"ר נציגות העובדים של דלק ישראל על שיתוף הפעולה. עובדי חברת דלק ישראל הינם נכס ונדבך חשוב להצלחת החברה. אנו שמחים כי נמצאו הפתרונות לשביעות רצון שני הצדדים ונמשיך להביא את דלק להישגים בשוק הדלק, הנוחות והאנרגיה בישראל".

איהאב אלעסיבי, יו"ר נציגות העובדים של דלק מנטה: "לאחר שנתיים מאתגרות של חוסר יציבות והחלפת בעלים, אני שמח לבשר ולברך את עובדי חברת דלק על הסכם קיבוצי שמשדרג את תנאי העובדים. אני מאמין שההסכם הקיבוצי שמקנה הטבות כלכליות לעובדי החברה מצעיד את חברת דלק ואת עובדיה קדימה. אני בטוח, שפריצת הדרך המשמעותית של החברה תהיה בזכות תנאי ההעסקה המיטבים לעובדי החברה והביטחון התעסוקתי שיש להם".

תחנת דלק, דלק ישראל. ציון בר,
תחנת דלק, דלק ישראל/ציון בר

דלק - חברת הדלק הישראלית בע"מ היא חברת הדלק הראשונה שהוקמה בישראל לאחר הקמת המדינה, בשנת 1951, מאז נחשבת "דלק" לאחת החברות המובילות בתחום הדלק בישראל, ומחזיקה בנתח שוק של כ-21%. לדלק פריסה של כ 245 תחנות המשרתות כ-135 אלף לקוחות מדי יום.

מירב התחנות הפועלות תחת החברה, פתוחות ועובדות 24/7. דלק ישראל נמצאת בבעלות להב אל.אר שבשליטת אבי לוי, איש העסקים אורי מנצור וקבוצת דלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully