וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 14:11

אלו המוצרים, החידושים והקולקציות העונתיות החדשות על המדפים בישראל

* * * * * ניחוחות * * * * *

מותג הבישום והלייפסטייל היוקרתי Jo Malone London משיק מסע בין כוכבים קולקציית בישום קוסמית לחגיגות השנה החדשה במהדורה מוגבלת

Starlit Mandarin & Honey Cologne ניחוח הדרי אלגנטי של מנדרין סוער בשילוב תווים מתוקים של דבש עטוף באבקה חמימה של קומרין. תכולה: 100 מ"ל. מחיר לצרכן: 560 שקל.

White Moss & Snowdrop home candle נר שנוצר בכפר בריטי. מעוצב בזכוכית מהודרת ומעוצבת עם פתיל כוכב היוצר אווירה קסומה ונוצצת. הניחוח מזכיר עלי כותרת הנערמים על אבקה בהירה של שלג ומבצבצים כקטיפה ירוקה ורעננה של יער תחת קרני אור של שמש חורפית, עטופים במגע חמים של אמבר זהוב והל. זמן בעירה מוערך: 45 שעות. מחיר לצרכן: 260 שקל.

Orange Bitters הניחוח האייקוני בניחוח קוסמי של תפוז מתוק ומריר עטוף בחושניות, בושם 100 מ"ל. מחיר לצרכן: 560 שקל, נר Home מחיר לצרכן: 260 שקל, נר Deluxe מחיר לצרכן: 720 שקל

Pine & Eucalyptus אורן ארומטי ואקליפטוס עוקצני משתלבים יחד לניחוח מרענן וחגיגי. מפיץ ריח מחיר לצרכן: 405 שקל, מבשם לבית מחיר לצרכן: 250 שקל, נר Home מחיר לצרכן: 260 שקל, נר Luxury מחיר לצרכן: 1,680 שקל.

Rose & Magnolia ניחוח פרחוני חושני עם אופי מסתורי. מגנוליה זוהרת ודואט פורח ומקסים של ורדים. חי תחת שמי דיו וזוהר הכסף של הירח. מחומם על ידי השפע החריף של ורד עטוף בפצ'ולי חושני וענבר חמים. בעיצוב בקבוק נוצץ. תכולה 100 מ"ל. מחיר לצרכן: 560 שקל

להשיג בחנויות ג'ו מלון לונדון בקניון רמת אביב ובגינדי TLV ובאתר האונליין.

קולקציית הולידי ג'ו מלון לונדון. יח"צ חו"ל,
קולקציית הולידיי ג'ו מלון לונדון/יח"צ חו"ל

רשת הלואו קוסט הגדולה בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה 'ביוטיקייר', משיקה קולקציית מפיצי ריח בהשראת ניחוחות בתי המלון והספא המפורסמים בארץ Deluxe Hotel & SPA

Hotel, סדרת מפיצי הריח של ביוטיקייר, מונה חמישה ניחוחות מרוכזים ועוצמתיים, בבקבוק זכוכית מעוצב כל ניחוח מאופיין בגוון ייחודי:
Desert View - נוף מדבר
Beach Lodge - אירוח על הים
Mount Hotel - מלון על ההר
Vineyard Inn - חלון מול כרמים
Resort Village - כפר נופש

המחיר: 11.90 שקל ליחידה, כל בקבוק מגיע עם נצרים ארוכים ואיכותיים (עשויים מבד), ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.beautycare.co.il

hotel מפיץ ריח של ביוטיקייר מחיר 11.90 שקל להשיג בחנויות הרשת ובאתר ביוטיקייר. יחסי ציבור,
hotel מפיץ ריח של ביוטיקייר מחיר 11.90 שקל להשיג בחנויות הרשת ובאתר ביוטיקייר/יחסי ציבור

חדש מסנו מקסימה: מרכך כביסה סנו מקסימה "Moments of CALM" מרוכז ועוצמתי בניחוח שנשאר לאורך זמן.

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה את קטגוריית מרככי הכביסה בישראל, משיקה לכבוד החורף, מרכך חדש בניחוח רענן ועוצמתי המבשם את הבגדים לאורך זמן.

מרכך הכביסה מקסימה "moments of calm", פותח בהשראת רגעים קסומים בטבע ומשלב ניחוחות של משב רוח רענן, פאוני וברגמוט. המוצר מגיע באריזת 1 ליטר מעוצבת, פרחונית וססגונית. מרככי הכביסה של סנו מקסימה שומרים על הבגדים רכים ונעימים ומקלים על הגיהוץ.

המחיר: 15.90 שקלים (לפי אתר זאפ). להשיג ברשתות השיווק

סנו מקסימה מומנטס אוף קאלם. טל אזולאי,
סנו מקסימה החדש/טל אזולאי

* * * * טיפוח הגוף * * * *

קרליין משיקה את סדרת 'הדיאודורנט הראשון שלי' לבנות צעירות בניחוח חדש SWEET KISS.

הסדרה מציעה דיאודורנט ספריי, רול און ו/או סטיק עם נוסחה מיוחדת המתאימה לטיפוח עורן העדין של ילדות ונערות שמתחילות להשתמש בפעם הראשונה כדיאודורנט. הנוסחה מועשרת בקמומיל, ללא אלומיניום, ללא פרבנים וללא אלכוהול, היפואלרגנית, נבדקה דרמטולוגית, מתאימה גם לעור רגיש, לא נוסתה על בעלי חיים.

מוצרי הסדרה מעוצבים במיוחד לילדות ולנערות הן בעיצוב הצעיר בשילוב איורי גרפיטי של נשיקות צבעוניות והן מבחינת הגדלים המותאמים במיוחד לתיק רחצה ולשימוש יומיומי.

טווח המחירים לסדרה: 14-24 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והמזון.

דאודורנט for girls מבית קרליין. טל אזולאי,
דאודורנט for girls מבית קרליין/טל אזולאי

רשת SACARA משיקה סדרת מוצרים חדשים לילדות המצטרפים לקולקציית Lovely Princess
בהשראת עולם הנסיכות הקסומות והאגדות.

שלושת המוצרים החדשים המצטרפים למגוון: ספריי מסכה ללא שטיפה: 20 שקל. שמפו קרטין ומסכה לשיער 2 ב 1 ללא מלחים, תכולה: 500 מ"ל , מחיר לצרכן: 20 שקל. מפיצי ריח בניחוחות קסומים, תכולה: 200 מ"ל, מחיר לצרכן: 24.90 שקל. ניתן לרכוש ברשת חנויות SACARA ובאתר החברה

סאקרה סדרת פרינסס. קית גלסמן,
סאקרה סדרת פרינסס/קית גלסמן

לקראת יום דיסני שחל השבוע (6.12) סופר-פארם מרחיבה את סדרות הביוטי ומשיקה קולקציה צבעונית של המותג האנגלי MAD BEAUTY, הכוללת פריטים מעוצבים של DISNEY ו- STAR WARS.

הקולקציה מציעה מגוון פרטי ביוטי מסדרת המרושעות: תיק איפור BAD INFLUENCE, מסכת שינה של מליפיסנט ואורסולה וסרטים לשיער של מליפיסנט והמלכה המרושעת. בנוסף, מסכת שינה ותיק איפור של מנדלוריאן ממלחמת הכוכבים. מחירי המוצרים נעים בין: 25-35 שקל.

ניתן להשיג בסניפים ובאתר האונליין של סופר פארם.

קולקציית סרטי דיסני (המרושעות) בסניפי סופר פארם. יחסי ציבור,
קולקציית סרטי דיסני (המרושעות) של המותג האנגלי MAD BEAUTY בסניפי סופר פארם/יחסי ציבור

בתזמון ראוי לקראת החורף, Forever Living משיקה את "אלו-פרופוליס", קרם רב שימושי על בסיס אלוורה טהור.

הקרם מיוצר בפטנט ייחודי השומר על החומרים הפעילים שבצמח האלוורה ומכיל פרופוליס אורגני, חומר אנטיביוטי טבעי המופק על ידי דבורים ופועל כמשכך דלקות והתחדשות התאים.

Forever Living, ענקית הבריאות והטיפוח האמריקאית, המוכרת בזכות מוצרי האלוורה המפורסמים שלה, משיקה את "אלו-פרופוליס" המתאים במיוחד לעור יבש ומגורה ומסייע בשמירה על רמות הלחות בעור.

הפרופוליס משמש כחומר אנטיביוטי טבעי, מסייע בהגנה על העור ונלחם ברדיקלים חופשיים. בנוסף, "אלו-פרופוליס" מכיל רכיבים בוטניים בהם קמומיל וקמפור, הידועים בזכות השפעתם המרגיעה על העור, וכן ויטמינים מסוג A, C ו-E, המונעים את הזדקנות ושומרים על עור גמיש ובריא. הפורמולה הייחודית של הקרם, שאינה מכילה גלוטן, מאפשרת שימוש רב תכליתי להזנה ולשימוש טיפולי במקרים של בעיות עור וכן עקיצות, כוויות קלות וסדקי יובש בעקבים.

המחיר: 109 שקל. מכיל 113 גרם. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Living

קרם אלו פרופוליס =. יחסי ציבור,
קרם אלו פרופוליס, 109 שקל/יחסי ציבור

* * * קוסמטיקה ואיפור * * *

מותג הקוסמטיקה YANA PROVIZ לראשונה על מדפי רשת Be.

יאנה פרוביז, מאפרת מקצועית שמימשה את תשוקתה לאיפור והפכה את החלום למציאות בשנת 2017 עם מותג קוסמטיקה על שמה משיקה כיום קולקציית מוצרים יוקרתית באריזות קלאסיות בשחור-לבן-זהב.

בשלב הראשוני יכנסו כ-60 מוצרי מהנמכרים ביותר של המותג לרשת Be. זוהי לא פחות מבשורה עבור לקוחות המותג הנאמנות שעד עתה יכלו להזמינו אונליין בלבד. "ההתנסות במוצרים הינה חוויה בלתי נפרדת מחוויית הרכישה של הלקוחה, דבר שעד עתה היה חסר מאוד למותג שנמכר באונליין בלבד. אני שמחה להנגיש כעת את חוויית ההתנסות במוצרים ללקוחות ברשת Be", אמרה יאנה פרוביז.

בין המוצרים שיימכרו בסניפי Be ניתן למצוא: מברשות פנים ועיניים בעבודת יד: 70-130 שקל, טיפות קסם כבסיס שקוף לצלליות: 100 שקל, מוצרי טיפוח להסרת איפור ולניקיון הפנים: 90-135 שקל, אייליינר: 100 שקל, פודרה בתפזורת: 155 שקל, מוצרים לחיטוב, הדגשה ופיסול הפנים: 135 שקל, מוצרי שפתיים: 70-90 שקל ועוד.

כל מוצרי יאנה פרוביז בפיתוח בלעדי למותג ומיוצרים כחול-לבן, באישור משרד הבריאות ואינם מנוסים על בע"ח.

yana proviz for be. יחסי ציבור,
מותג הקוסמטיקה YANA PROVIZ לראשונה על מדפי רשת Be/יחסי ציבור

כשטיפוח שפתיים פוגש צבע - שני גוונים חדשים לבאלם של Dr.PAWPAW: מוקה עשיר ושימר מנצנץ.

מותג הבאלמים מבריטניה, מצרף למגוון המוצרים בישראל שני גוונים חדשים.המועשרים בנוסחה עטורת הפרסים של הבאלם הקלאסי הכוללת 3 מרכיבים צמחיים: פרי הפאו-פאו (זן ייחודי ממשפחת הפפאיה הידוע כטיפולי) המעניק הזנה לאורך זמן לעור ולשיער, אלוורה המרגיעה עור רגיש ומגורה ומסייעת בשיקום השיער, ושמן זית המעניק לחות עמוקה לעור יבש וסדוק ומשאירה אותו לח ועשיר בלחות.

Dr.PAWPAW Rich Mocha Balm - גוון מוקה טרנדי המשפר את מראה מראה השפתיים. הגוון של הבאלם ניתן לבניה, ממראה ניוד עדין עד לגוון לחום שוקולד עשיר ונועז יותר, ומתאים לשימוש על השפתיים, הלחיים והעפעפיים.

Dr.PAWPAW Shimmer Balm - מיוצר עם פנינים בוהקות וידידותיות לסביבה, המוסיפות זוהר מיידי לשפתיים ולעור נועד למראה רך ומבריקאו למראה גלאם עוצמתי. באזור השפתיים, עצמות הלחיים, העפעפיים, המחשוף, הרגליים וכל מקום שרוצים להוסיף בו אפקט מנצנץ ומבריק.

כל המוצרים של Dr.PAWPAW טבעוניים, ידידותיים לסביבה ומגיעים באריזות הניתנות למיחזור

המחיר: שני הגוונים החדשים בתכולת 25 מ"ל: 40 שקל, שימר באלם 10 מ"ל: 25 שקל. להשיג ברשת סופר-פארם.

פאו פאו באלמים ללחות והזנת השפתיים והלחיים מחיר 39.90 שקל. יחסי ציבור,
פאו פאו באלמים ללחות והזנת השפתיים והלחיים מחיר 40 שקל/יחסי ציבור

* * * * טיפוח לשיער * * * *

לרגל יום המיחזור הישראלי שחל היום מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיק סדרת מוצרים העשויים 100% פלסטיק ממוחזר.

ecoLove הינו מותג הטיפוח הראשון בישראל שמשווק את מוצריו עם בקבוקים העשויים 100% ממוחזר עם תווית לזיהוי באמצעות מדבקה עגולה בצבע ירוק המודבקת על פקק הבקבוק עם הכיתוב: "100% פלסטיק ממוחזר" והם משווקים ברשתות השיווק, רשתות המזון, פארמים ובאתרי און ליין.

הבקבוקים הממוחזרים כוללים מגוון שרחב של מוצרי המותג ecoLove , בינהם: שמפו משפחתי - לכל סוגי השיער, מרכך משפחתי המתיר קשרים - לכל סוגי השיער, סבון גוף משפחתי - מתאים מגיל חצי שנה, שמפו לשיער רגיל, מרכך לשיער רגיל, סבון גוף, מרכך לשיער רגיל, שמפו לשיער צבוע ויבש מאוד, סבון גוף לעור יבש, שמפו לטיפול אינטנסיבי ולאחר החלקה, מרכך לטיפול אינטנסיבי ולאחר החלקה ועוד. בית המותגים אורגניקזון הוא הראשון בישראל שעורך תהליך להעביר את כל מוצריו למוצרים העשויים מ100% פלסטיק ממוחזר. כל המוצרים מכילים תמציות צמחים או פירות וירקות אורגניים.

מחירי ecoLove עם הבקבוקים הממוחזרים: שמפו/מרכך/סבון גוף, 30 שקל, שמפו/מרכך מהקולקציה לטיפול אינטנסיבי ולאחר החלקה, 35 שקל. ניתן להשיג ברשתות בטבע: ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, Be, מכבי פארם, פוליצר, אתר סופר פארם ובאתר "בשבילנו"

אקולאב 100% ממוחזר שמפו. עדי גלעד,
ecoLove - בקבוק 100% ממוחזר שמפו/עדי גלעד

סדרת טיפוח חדשה לשיער ולעור הקרקפת הנלחמת בשיער דליל: קמילוטרקט

המושג 'אייג'ינג' (הזדקנות) מתייחס בדר"כ לעור הפנים, אלא שרבים לא יודעים כי השיער והקרקפת נתונים גם הם לתהליך הזדקנות דומה. סימנים מוקדמים לכך יכולים לכלול קצוות יבשים ושיער עמום, עוד לפני שהשיער מאבד את צפיפותו ואת הגוון שלו.

סדרת קמילוטרקט מכילה מגוון תמציות צמחים פעילות ויעילות לחיזוק השיער ולהמרצת עור קרקפת, מסייעת לטיפול בשיער דליל, ומטפלת במגוון מצבים נפוצים כל מוצרי הסדרה מכילים תמצית קמילוטרקט מאוזנת מפרחי מרווה רפואית וקמומיל שהינם אנטי דלקתיים, עשירים בנוגדי חמצון.

סדרת קמילוטרקט המחודשת מציעה מגוון מוצרי טיפוח לשיער: בלב הסדרה ארבעה סוגי שמפו לטיפול בשיער דליל המכילים סרפד ורוזמרין ומתאימים לפתרון מגוון מצבים ולמגוון סוגי שיער ובנוסף, גם מוצרים משלימים כמו: אמפולות אקטיב לשימוש ישירות על קרקפת לשיער מלא, עשיר וחיוני יותר, מרכך שיער, מסכה משקמת, קרם פרו לטיפוח ולהזנת השיער, קפסולות סרום עם משי וקרטין לטיפוח סיב השיערה ומברשת סיליקון לחפיפה ולעיסוי הקרקפת, להמרצת זרימת הדם לזקיקי השיערה ולניקוי יסודי של הקרקפת בעת החפיפה.

טווח המחירים המומלצים לצרכן: 40-150 שקל . את סדרת קמילוטרקט ניתן לרכוש ברשתות הפארם, במחלקת הטבע, בבתי המרקחת של קופות החולים, בבתי טבע ובבתי מרקחת.

סדרת קמילוטרקט לטיפוח השיער. יחסי ציבור,
סדרת קמילוטרקט לטיפוח השיער/יחסי ציבור

פאלטה, מותג המוביל מבית שוורצקופף משיק: צבעי שיער ב-5 גוונים חדשים למיני ערכת הצביעה פאלטה, קרם צבע אינטנסיבי.

הנוסחה, המכילה פגמנטי צבע אינטנסיביים, חודרת לעומק סיב השערה ונועלת את הצבע, להגנה מפני דהייה. עוצמת צבע הנשמרת לאורך זמן וכיסוי שיער לבן מקצועי. קרם הצבע ומסיכת הטיפוח בתוספת קרטין, פנטנול ושמן מזין מטפחים את סיב השערה. פאלטה מחזק, מחליק ואוטם את סיב השערה לאורך זמן.

הגוונים החדשים: חום שוקולד כהה, בלונד כהה אפרפר, בלונד בהיר אפרפר, בלונד סופר בהיר, בלונד כסוף אפרפר

המחיר למיני ערכת הצבע פאלטה: 30 שקל. הערכה כוללת: שפורפרת קרם צבע (בתכולת 50 מ"ל), בקבוק תחליב מפתח (בתכולת 50 מ"ל), מסיכת טיפוח (בתכולת 10 מ"ל), זוג כפפות ועלון הוראות שימוש.

מיני ערכת צבע פאלטה מבית שוורצקופף מחיר 29.90 שקל. יח"צ חו"ל, הנקל,
מיני ערכת צבע פאלטה מבית שוורצקופף מחיר 30 קל/יח"צ חו"ל, הנקל

* * * * משהו ללבוש * * * *

Ellesse מותג האופנה האיטלקי שכבש את בירות האופנה המובילות בעולם גאה להשיק בישראל את קולקציית חורף 2021.

הקולקציה מוציאה לאור את החיבור בין תרבות הרחוב הנועזת לעולם הספורט העוצמתי ומספקת הצצה למסורת הענפה של המותג המשלבת חדשנות וצבעוניות מודרנית .

חברת ellesse הוקמה בשנת 1959 באיטליה על ידי המעצב והחייט לאונרדו סרוואדיו. מתחילת דרכה שאבה ellesse את השראתה מעולם אופנת הסקי והטניס. השראה הבאה לידי ביטוי בעיצוביה השונים.

טווח המחירי לפריטי הקולקציה: 99-549 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין של החברה

ellesse, קולקציית חורף 21-22. יחסי ציבור,
ellesse, קולקציית חורף 21-22/יחסי ציבור

רשת H&O משיקה קולקציית חורף של מוצרים יעודיים לחיילים ולפעילויות שטח וספורט. הקולקציה כוללת ביגוד מקצועי, מוצרים נלווים ומגוון רחב של הלבשה תחתונה טכנולוגית

הקולקציה, שמה דגש על עיצוב, נוחות, אופנתיות, בדים איכותיים נושמים ופונקציונליות ומתאימה לחיילים, כוחות הצלה, אנשי כוחות הביטחון, חובבי פעילות גופנית, תלמידי ביה"ס בטיולים, אנשי השטח ביניהם: רוכבי אופניים, מטיילים, מטפסי הרים, רצים, חובבי סנובורד וסקי ועוד.

בין הפריטים ניתן למצוא: גופיות ומכנסי גטקעס תרמיים לימים קרים במיוחד, מארזי בוקסר מכותנה לייקרה, גרביים אנטיסקטריאליות אלסטיות במיוחד, מארזי תחתונים דריי פיט, טי שרט מנדפות זיעה, ערכת צחצוח לנעליים, חם צוואר ועוד.

מחירים לחיילים לדוגמא: שישיית גרבי צבא - 45 שקל, מארז 10 בוקסר גבר 97.5 שקל, מארז 2 חולצות פלנל לבן או ירוק זית: 41.5 שקל, מכנסיים וטייץ טרמי לגברים ונשים: 49 שקל, חולצה טרמית לבן או ירוק זית: 49 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות H&O ברחבי הארץ ובאתר החברה.

h&o -חולצה טרמית 48.90 מכנס טרמי 48.90. תומר לופסק,
h&o -חולצה טרמית 49 שקל. מכנס טרמי 49 שקל/תומר לופסק

בתזמון עם יום המיחזור שמתקיים היום, 8.12, מותג השעונים השוויצרי ORIS משיק בארץ ובעולם שעון ממוחזר.

כחלק מתפיסת עולם אידיאולוגית, אוריס מעודדת מודעות לשימור הסביבה ונוטלת חלק במטרה לנקות את שטחי כדור הארץ מהפסולת הפלסטית המזהמת. בימים אלו משיק המותג לראשונה, שעון צלילה, עם לוח העשוי כולו מפלסטיק ממוחזר. מדובר בשעון מסדרת Aquis Upcycle, בעל אינטרפטציה מיוחדת לאידיאולוגיה הסביבתית, המשלב אג'נדה חברתית עם עיצוב עדכני, יוקרה, איכות ופונקציונאליות.

הגרסא החדשה של האקוויס, תגיע בקוטר של 36.5 מילימטרים או 41.5, כאשר השעון חולק מבחינת המנגנון וגוף השעון את מאפייני סדרת הצלילה של החברה - מנגנון אוטמטי בעל עתודת כח של 38 שעות, גוף ורצועת השעון עשויים מתכת וברזל והשעון נע בכוון יחיד וממולא חומר קראמי עמיד בפני שריטות. השעון עמיד במים עד ל-300 מטרים והרצועה שלו כוללת מכניזם הארכה מהירה לשימוש על גבי חליפת צלילה. מחיר לצרכן בישראל: 5,490 שקל. ניתן להשיג ברשת אימפרס ובחנויות המובחרות.

שעון עם לוח ממוחזר, אוריס, מחיר לצרכן 5,490 שקל. יחסי ציבור,
שעון עם לוח ממוחזר, אוריס, מחיר לצרכן 5,490 שקל/יחסי ציבור

* * * * משהו לאכול * * * *

סדרת פריכיות השוקולד של Fitness משיקה פריכיות דגנים בציפוי קרם בטעם יוגורט-תות, עם 70 קלוריות לזוג פריכיות.

סדרת פריכיות השוקולד של Fitness הייתה הראשונה להציע לצרכני קטגוריית המאפה נשנוש טעים ללא רגשות אשם: פריכית דקה ונימוחה, מצופה בשוקולד חלב או לבן, טעימה ומפנקת הארוזה באריזות אישיות של זוג פריכיות, עד 70 קלוריות בלבד לאריזה.

כעת, אסם-נסטלה משיקה פריכיות Fitness בציפוי קרם ורוד בטעם יוגורט-תות מפנק. מדובר בשילוב טעמיםשזכה לציונים גבוהים במבחני הטעימה בקרב הצרכנים. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

פיטנס יוגורט תות קרדיט. סטודיו אסם,
פריכיות Fitness בציפוי קרם ורוד בטעם יוגורט-תות/סטודיו אסם

המותג הקולינארי מאסטר שף מרחיב את ההתמחות במטבח האסיאתי ומשיק: אטריות אורז ורמיצ'לי

מדובר באטריות אורז דקות במיוחד שיכולות להתאים למגוון רחב של מנות אסיאתיות כמו סלטים קרים וחמים, מרקים ומוקפצים, הן אינן דורשת בישול במים, וכדי לאכול אותן נדרש רק להשרות אותן במים חמים למשך מספר דקות או במים קרים למשך כשעה וחצי.

מחיר מוערך לצרכן:8.90 שקל לתכולה של 400 גרם. ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות המזון והשיווק.

מאסטר שף אטריות אורז דקות. יניב קרן,
מאסטר שף אטריות אורז דקות/יניב קרן

סדרת המיני בורקס החדשה של "משומשו" מגיעה למדפים וגאה להציג סדרת מיני בורקס 100% טבעוני.

מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית, מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה ומאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר, עשויים מבצק פילאס פריך להכנה מהירה. סדרת הבורקסים הטבעונים החדשה מתאימה גם לרגישים ללקטוז ומוצרי חלב וכן לשומרי הכשרות כמוצר שאינו נופל באיכותו מהמוצרים החלביים המקבילים.

סדרת המוצרים החדשה כוללת 3 סוגים מאפים: מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית, מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה, מאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר.

לדברי אייל אדוט, מנכ"ל משותף של חברת "משומשו" סדרת המאפים הטבעוניים החדשה היא חלק ממדיניות החברה להרחיב את מגוון מוצרי משומשו לתחומים נוספים כיצרן מוביל בשוק המזון הטבעוני. "המוצרים הטבעוניים הופכים להיות יותר ויותר נגישים לקהל הרחב ותופסים שטחי מדף גדולים יותר גם ברשתות השיווק הגדולות והמוכרות".

מחיר מומלץ לצרכן: 27 שקל לאריזת 600 גרם. להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובבתי הטבע.

מאפה במילוי פטה טבעונית של משומשו. אביב קורט,
מאפה במילוי פטה טבעונית של משומשו/אביב קורט

חברת טבע ירוק , מובילה בתחום הסופר פוד, מייצרת ומשווקת מגוון מותגים ומוצרים חדשניים ומקוריים לאורח חיים בריא וכעת משיקה מבחר טעמים חדשים של חטיפי חלבון מסדרת VEG PROTEIN בטעמים חדשים: בוטנים מלח, פירות וסלק, אגוזי לוז , קקאו קפה, קקאו בננה ווניל עוגיות, המתבססים על חלבון אפונה.

מותג VEG PROTEIN מבית טבע ירוק הינו מותג מזון טבעי וטבעוני. המחיר: 12 שקל ליחידה, 50 גרם, את המוצרים ניתן להשיג באתר טבע ירוק, בשופרסל אונליין, יינות ביתן ובחנויות ורשתות בתי הטבע.

חטיפי חלבון מסדרת veg protein מחיר יחידה 12 שקל. להשיג בטבע ירוק.. חגית אליאס,
חטיפי חלבון מסדרת veg protein מחיר יחידה 12 שקל. להשיג בטבע ירוק./חגית אליאס

* * * * משהו לשתות * * * *

Nespresso משיקה שלוש תערובות קפה ייחודיות במהדורה מוגבלת בעיצובה של המעצבת הבינלאומית הידועה ג'ואנה אורטיז, מעצבת קולומביאנית שלמדה אופנה בארצות הברית וידועה בסימן ההיכר שלה "הפרחים".

הטבע הוא ההשראה לקולקציה, יער הפלא מהווה סביבה פורה לגידולי הקפה ויופיו מספק השראה מתמשכת. השנה Nespresso שמים בקדמת הבמה את היערות ואת מה שהם מספקים לנו.

תערובות הקפה הייחודיות בהשראת היער:

תערובת קפה FOREST BLACK מורכבת באופן בלעדי מפולי ערביקה שגדלו בצילם של צמחים אחרים .שיטת גידול זו מגינה על צמח הקפה מקני השמש ויוצרת אזור גידול קריר יחסית, בו פרי הקפה מבשיל לאט יותר מהרגיל. תהליך ההבשלה הארוך מביא להתפתחות טעמים עשירים במיוחד. את הפולים קולים בשיטת קלייה חצויה, המביאה לידי ביטוי טעמים וארומות עציות ודגניות, כאלו המזכירות מעט תבלינים כמו אניס וקינמון.

תערובת הקפה בטעם שקדים מתאימה במיוחד כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב. מומחי הקפה של Nespresso יצרו תערובת מפולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה, המאזנת בין טעמי הקפה השונים לטעמים של שקדים ואגוזים. הוספת תמציות הטעם נעשית במדויק כך שהארומות לא חזקות מדי, אלא בדיוק במידה הנכונה, לספל קפה שכולו פינוק. חשוב לדעת שבעת טעימת הקפה, מורגשות במיוחד הארומות ועם זאת טעם הקפה נשאר דומיננטי יותר מאשר תמציות הטעם.

תערובת הקפה בטעם פירות יער מתאימה גם היא כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב, ולה תווים של ענבים, פירות יער ומאפים. כמו התערובות הקודמות, גם תערובת קפה זו ייחודית ל Nespresso אותה ייצרו מומחי הקפה של החברה מפולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה, והיא מאזנת בין טעמי הקפה השונים לטעמים פירותיים מתקתקים, לספל קפה שכולו פינוק.

תערובות חדשות נספרסו festive. יח"צ חו"ל,
תערובות חדשות נספרסו festive/יח"צ חו"ל

חברת יבוא ושיווק מותגי האלכוהול, בירה ויין א.ג.ת.ד. גאה להציג את סדרת היינות המבעבעים "אודסה", מסורת של למעלה ממאה שנים בגידול ענבים ויצור יין.

מבחר הכרמים הגדלים בדרום אוקראינה, בשילוב מסורת עתיקה של הכנת יינות, מספק מגוון רחב של יינות שונים: יין לבן מבעבע חצי יבש, יין לבן מבעבע יבש, ברוט - יין בצבע בהיר זהוב, יין לבן מבעבע חצי מתוק, יין רוזה מבעבע חצי מתוק, יין מבעבע מתוק. המחיר: 30 שקל. להשיג בחנויות יין וברשתות השיווק.

אודסה. יין רוזה מבעבע חצי מתוק. 30 שקל. יח"צ חו"ל,
אודסה. יין רוזה מבעבע חצי מתוק. 30 שקל/יח"צ חו"ל

רשת 'מקס ברנר' משיקה לראשונה ליקר שוקולד חדש, בעל טעם עשיר על בסיס השוקולד המריר המוכר של הרשת.

הליקר יוצע בשני טעמים שונים לבחירה: שוקולד מריר עם ריבת חלב ושוקולד מריר בשילוב עם פרלינה עם 15% אלכוהול המתאימים לשתייה בערב חורפי וקר, לצד קינוח ויוסיפו ערך וטעם משובח לאפייה ולבישול.

המחיר: 89 שקל ליחידה, או במארזי המתנה עם מוצרי השוקולד הפופולריים. לרכישה באתר האונליין ובסניפי רשת "מקס ברנר" ברחבי הארץ.

ליקרים חדשים של מקס ברנר על בסיס שוקולד מריר מחיר ליחידה: 89 שקל.. יחסי ציבור,
ליקרים חדשים של מקס ברנר על בסיס שוקולד מריר מחיר ליחידה: 89 שקל./יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully