וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנת הראל התמנתה למנכ"לית עמותת אפי

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 16:28

הראל היא מהדמויות הבולטות בתחום העשייה החברתית בישראל, לאחר שכיהנה במשך 15 שנה כמנכ"לית מכון אדלר

אסנת הראל התמנתה למנכ"לית אפי - אספרגר ישראל (ע"ר) עמותה שנוסדה ע"י הורים במרץ 2001 למען רווחתם ולקידום ענייניהם של ילדים ובוגרים עם אספרגר ומשפחותיהם. העמותה פיתחה במהלך השנים מומחיות ייחודית בעולם האספרגר והאוטיזם בתפקוד גבוה ומאפייניה בהשוואה לתסמונות אחרות. הידע שנרכש היווה בסיס ליישום תוכניות יעילות ומצליחות לקידום ילדים ובוגרים עם אספרגר.

אסנת הראל היא מהדמויות הבולטות בתחום העשייה החברתית בישראל. היא כיהנה במשך 15 שנים כמנכ"לית מכון אדלר (2020 - 2004), הארגון (מלכ"ר) הגדול והוותיק מסוגו בישראל המכשיר אנשי מקצוע, מחד ומספק שירותים לפרטים, משפחות, ארגונים וחברות בתחום היחסים ומדעי ההתנהגות: טיפול, הדרכה, אימון וייעוץ. בתקופת כהונתה כמנכ"לית שילשה הראל את היקפי הפעילות, המחזור הכספי ותוכניות הלימודים של מכון אדלר.

דורון הלפרן ואסנת הראל. יחצ,
דורון הלפרן ואסנת הראל/יחצ

לאסנת תואר B.A בפסיכולוגיה ותואר M.A בפיתוח משאבי אנוש, שניהם מאוניברסיטת וובסטר בסיינט לואיס, ארה"ב. בנוסף, קיבלה מספר הסמכות מקצועיות בתחומי הפסיכולוגיה והמשאב האנושי. בתום לימודיה בארה"ב הצטרפה אסנת הראל לסטארט-אפ אמריקאי VisionAire שפיתח מטוס מנהלים ושימשה כדירקטורית לפיתוח שווקים זרים (מחוץ לארה"ב). את הגישות העסקיות שפיתחה היא יישמה אחר כך במכון אדלר. הראל תחליף בתפקיד את אריה סיון שכיהן כמנכ"ל העמותה במשך 9 שנים והוביל אותה להישגים רבים. דורון הלפרן ימשיך לכהן כיו"ר העמותה וכאחד מהפילנתרופים התומכים בעמותה, תפקיד שנטל על עצמו כאב לילד אוטיסט בתפקוד גבוה.

דורון הלפרן, יו"ר עמותת אפי - אספרגר ישראל: "הישגי העמותה הם רבים אך האתגרים מתעצמים במקביל, במיוחד על רקע המצוקות והקשיים שיצרה הקורונה. אסנת הראל היא דמות משכמה ומעלה בתחום החברתי ואני משוכנע שהיא תשכיל לפתח את העמותה, להעשיר את הפעילויות ולהגדיל את מספר המשתתפים. ".

אסנת הראל: "לכל צעיר וצעירה עם אספרגר יש יכולות, כוחות וכישרונות ייחודיים. מטרת העמותה היא לאפשר לאנשים עם אספרגר לזהות ולפתח אותם, לחזק את תחושת הערך העצמי והכישורים של כל נער ונערה על מנת שישתלבו בחברה, למענם ולמען חברה טובה יותר בישראל. אפעל להרחיב את הפעילות הקיימת ולפתוח מגוון של נתיבים ליותר משפחות שתוכלנה להיעזר בשירותים הייחודיים של העמותה".

במהלך 20 השנים האחרונות מאז ייסודה הניבו פעילויות אפי - אספרגר ישראל הישגים יוצאי דופן בכל מישורי החיים: מעל ל-120 התגייסו לצה"ל חלקם שרתו והשתחררו לאחר שנה או שנתיים מעל ל-260 התקבלו לעבודה ובנו קריירה מקצועית מבטיחה. בתוכנית הזוגיות השתתפו למעלה מ-150 אספרגרים וכן למעלה מ-100 הורים שנטלו חלק באירועי הורים כדי לתמוך בילדיהם בתחום הזוגיות. יותר מ-800 פניות מגיעות כל שנה למרכז התמיכה והייעוץ של העמותה המלווה משפחות בשעות הקשות שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully