וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקררות ביחסים? טורנדו תובעת את רותם סלע

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 16:18

מזגני טורנדו תובעים את הפרזנטורית רותם סלע בגין מו"מ לפרסום בלעדי של בנק דיסקונט, העומד לכאורה בניגוד להתחייבותה להישאר כפרזנטורית של מותג המיזוג עד לסוף 2022. סכום התביעה: 2.5 מיליון שקל. סלע מצדה טוענת כי החוזה שלה עם חברת המיזוג יסתיים החודש, בסוף 2021

נדיר שחברה תובעת טאלנט, נדיר עוד יותר כשהטאלנט הוא גם הפרזנטור שלה - ומפתיע עוד יותר כאשר מדובר ביצרנית המזגנים "טורנדו" שתובעת את אחת הטאלנטיות העסוקות והמוכרות בישראל, מי שהייתה הפנים של מזגני טורדנו, רותם סלע.

על פי כתב התביעה שהוגש לבית הדין המחוזי בתל אביב, נמצאת סלע במשא ומתן עם דיסקונט, לפיו תשמש פרזנטורית בלעדית של הבנק, זאת בניגוד, לכאורה, להתחייבות חוזית שיש לה מול טורנדו להמשך היותה פרזנטורית של המותג עד לסוף 2022, טענה שמוכחשת בסביבת סלע, המיוצגת בידי עו"ד שי אליאס).

רותם סלע. יחסי ציבור,
רותם סלע. במהלך צילומי פרסומת לקאזה. במקביל להיותה פרזנטורית של טורנדו, השתתפה גם בפרסומות אחרות/יחסי ציבור

גם בעבר פרסמה מותגים אחרים, אך לא בלעדית

יצויין כי סלע השתתפה במקביל להופעתה בפרסומות טורנדו גם בפרסומות אחרות, בין היתר למותג סמסונג ולמותג הריהוט ואביזרי הבית קאזה, אך עד כה לא הביא הדבר להתנגשות בינה ובין מותג המזגנים.

סלע החלה לייצג את טורנדו לפני למעלה מחמש שנים והפכה, כלשון התביעה "לפנים של המותג". עוד מפורט בכתב התביעה כי ברגע שנודע לטורנדו על דבר קיום המו"מ בין בנק דיסקונט לסלע, היא פנתה לבנק, אך זה סרב לאשר את המגעים.

החשש של טורנדו, כפי שמתואר בתביעה, הוא מפני בלעדיות-לכאורה שתובע דיסקונט, מה שימנע מסלע להמשיך ולהשתתף בפרסומות לטורנדו, לה היא מחוייבת, לדברי חברת המיזוג, עד לסוף 2022. על כן צורף גם הבנק לתביעה, בטענה המכונה בעגה המשפטית "גרם הפרת חוזרה".

עוד עולה מכתב התביעה כי החוזה של סלע, שעמד בעבר על 375 אלף שקל לשנה, עודכן לסך של 850 אלף שקל בשנה, עד לסוף שנת 2022.

חברת המיזוג מבקשת מבית המשפט לאשרר כי החוזה שנחתם מול סלע במחצית הראשונה של 2021, יהיה בתוקף עד 31 בצדמבר 2022. כן מבקשת החברה מבית המשפט לאסור על סלע ודיסקונט להתקשר בחוזה בלעדי לשירותיה של הטאלנטית.

רונן בזזי. יחצ,
רונן בזזי, מבעלי "טורנדו". בחברה אישרו את הגשת התביעה, אך סירבו להתייחס לתוכנה/יחצ

היסטוריה של הצלחות

טורנדו היא חברה בבעלות האחים רונן ועודד בזזי. החברה שהוקמה בשנות ה-90, החלה את דרכה כרשת "ענק המזגנים" למכירה והתקנה של מערכות מיזוג אוויר. בהמשך כללה גם בעלות על חלק מסניפי רשת "עולם המיזוג".

ב-1998 החליטו האחים בזזי להכניס לשיווק מותג פרטי תחת השם "טורנדו". המותג זכה להצלחה גדולה והפך למזגן הנמכר בישראל. כאמור, בשנת 2016 נשכרו שירותיה של סלע כפרזנטורית, החלטה שעד לרגע הגשת התביעה נראתה כמשתלמת לשני הצצדים: טורנדו זכו להגדלת נתח השוק שלהם וסלע זכתה להצלחה רבה כשחקנית ומנחה של תוכניות פריים טיים.

בפנייה לטורנדו אישרה החברה את דבר הגשת התביעה, אך סירבה להתייחס לתוכנה בנימוק כי "הדברים ידונו בבית המשפט".

מטעמה של רותם סלע, באמצעות עו\"ד שי אליאס וסוכנות ADD:

"מדובר בתביעה קנטרנית וטורדנית, הגובלת בעזות מצח של ממש חסרת כל בסיס עובדתי או משפטי, לאחר שההסכם שבין טורנדו למרשתי הסתיים ביום 31.12.2021.

למרות כל זאת, טורנדו באופן כוחני וברוטאלי מנסה לאנוס את מרשתי להמשיך ולשמש הפרזנטורית שלה, זאת ללא כל קשר להתקשרות מרשתי עם בנק דיסקונט ולראייה מרשתי משמשת פרזנטורית של חברת סמסונג ומותג רהיטי קאזה ועוד צפויים למרשתי דברים יפים ונהדרים בהמשך הדרך. ברצוני להדגיש, כי מרשתי תתבע מטורנדו את הכספים המגיעים לה בגין כל נזק שייגרם לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully