וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בבנק טפחות: משכנתא דולרית בריבית משתנה

MyMoney

10.2.2003 / 15:11

מדובר במשכנתא צמודת דולר המוצעת בריבית משתנה כל שנה והמאפשרת מעבר למסלול הלוואה צמוד מדד



במסגרת ההתעניינות והביקוש ל"משכנתא המשולבת" בכלל, ובמסלול ההלוואה הדולרית בפרט, יוצא בנק טפחות עם מוצר חדש - "משכנתא דולרית חדשה". המדובר במשכנתא צמודת דולר המוצעת בריבית משתנה כל שנה והמאפשרת מעבר למסלול הלוואה צמוד מדד. במסלול חדש זה מוצעת בשנה הראשונה ריבית קבועה ונמוכה של 2.95% לשנה.



לדברי הבנק, המשכנתא משתנה כל שנה ומיועדת לתקופת הלוואה של 4-30 שנה. הריבית המשתנה בהלוואה זו תתעדכן בכל שנה ותהיה קבועה לשנה מיום העדכון ועד לעדכון הבא. במועד העדכון הריבית תיקבע לפי נוסחה אובייקטיווית חיצונית. במסלול החדש מתאפשר ללקוח בכל תחנת עדכון לעבור למסלול צמוד מדד בריבית קבועה. במסגרת זו, מציע טפחות ריבית מבצע במסלול הדולרי בשיעור של 2.95% לשנה הראשונה של ההלוואה, ללא קשר לשינויים בריבית הלייבור, וזאת כחלק מ"המשכנתא המשולבת".



לדברי מנכ"ל בנק טפחות, חיים פרייליכמן, להבדיל מתקופות העבר, בהן נלקחו הלוואות צמודות מדד בלבד, כיום למעלה מ-60% מלקוחות כלל המערכת משלבים בהלוואתם מסלולי הלוואה לא צמודים (צמודים לדולר ו/או לפריים). "האפשרות לשלב את המסלול הדולרי החדש של בנק טפחות, כחלק מהלוואה כוללת במסגרת ה'משכנתא המשולבת', או לחילופין בהלוואה צמודת מדד, מאפשרת ללקוח ליהנות מריבית דולרית נמוכה ומפיזור סיכונים בעת התרחשויות עתידיות לא צפויות בשער הדולר", אמר פרייליכמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully