וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסדת-שותפה של אייסף זכתה בפרס בפסגת העסקים

אלן רוזנבאום

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 12:50

נינה אבידר ווינר, שיחד עם אדמונד י' ספרא ז"ל ורעייתו לילי הקימה ב-1977 את הקרן הבינלאומית לחינוך, קיבלה הוקרה על פעילותה: "אני אסירת תודה שזכיתי להקים מוסד שכזה ועזרתי לגלות את הפוטנציאל האקדמי הגלום בישראלים רבים כל כך", אמרה

נינה אבידר ווינר. מרק ישראל סלם,
45 שנות פעילות בתחום החינוך והחברה. אבידר ווינר בעת קבלת ההוקרה/מרק ישראל סלם

בפסגת העסקים השנתית של קבוצת הג'רוזלם פוסט, מעריב ואתה וואלה! שהתקיימה ביום שלישי, הוענק לנינה אבידר ווינר, מייסדת-שותפה של קרן אייסף, פרס הוקרה מיוחד עבור פעילותה רבת השנים ופעילות אייסף למען קידום החינוך והחברה בישראל. הפרס הוענק על ידי גולן בר יוסף, עורך מעריב.

אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך, מציינת 45 שנים להיווסדה. היא הוקמה בשנת 1977 על ידי אדמונד י' ספרא ז"ל, רעייתו לילי ספרא ונינה ווינר. אייסף פועלת לקידום מצוינות, שוויון הזדמנויות בחינוך וצמצום פערים חברתיים בישראל, באמצעות הנגשת השכלה גבוהה ופיתוח מנהיגות חברתית ואקדמית בפריפריה החברתית-גיאוגרפית.

לאחר קבלת ההוקרה פנתה ווינר אל הנוכחים ושיתפה אותם בהישגי קרן אייסף. היא כינתה את אלפי המלגאים של אייסף "נושאי הדגל של המהפכה החינוכית שלנו". יותר מ-70 פרופסורים וחברי סגל אקדמי באוניברסיטאות בישראל, רופאים בכירים, מנהלי בתי חולים ומשרתי ציבור המחזיקים במשרות בכירות הסתייעו בקרן לאורך השנים. כיום, ניתן למצוא את בוגרי אייסף בכל עמדות המפתח בישראל והם הופכים את החברה הישראלית למגוונת וחזקה יותר.

"אני אסירת תודה שזכיתי להקים מוסד שכזה ועזרתי לגלות את הפוטנציאל האקדמי הגלום בישראלים רבים כל כך", אמרה ווינר. "אפשרתי להם להגשים את עצמם ולהקים משהו חדש עבורם ועבור משפחותיהם".

  • עוד באותו נושא:
  • חינוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully