וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב הלוי מונה למנכ"ל חברת קפה לנדוור

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 13:29

הלוי, לשעבר מנהל מטה בכיר ב IBBL Carlsberg שימש בתפקידו האחרון כמנהל שיווק בחברה, שם היה אמון על עולמות האסטרטגיה העסקית והשיווקית , פיתוח עסקי וקידום חדשנות. יחליף את אורי פדרמן שמונה ליו"ר החברה

חברת קפה לנדוור הודיעה היום על מינויו של ניב הלוי (38) לתפקיד מנכ"ל החברה. הלוי מילא בעברו שורה של תפקידי ניהול בכירים בעולמות השיווק והפיתוח העסקי ובתפקידו האחרון שימש כמנהל שיווק בחברת IBBL Carlsberg

חברת קפה לנדוור בבעלות משפחת פדרמן, הינה יצרנית הקפה הותיקה בישראל והשנייה בגודלה בארץ הקיימת מאז 1919. מפעל הקפה של "לנדוור", הינו המשוכלל והמתקדם מסוגו בישראל. חברת קפה לנדוור פועלת בשוק הקמעונאי דרך חברת ההפצה שסטוביץ, בשוק המקצועי הפונה לבתי קפה ומסעדות, בשוק המשרדי בפניה ישירה למשרדים ובשוק הפרטי באמצעות חנויות הקפה ואתר אינטרנט חדשני. בנוסף, "קפה לנדוור" הינה היבואנית הבלעדית לישראל של קפה illy האיטלקי, מותג האספרסו היוקרתי בעולם.

הלוי (38) החל את דרכו המקצועית בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי כמנהל מכירות ותפעול בחברת כלים וציוד למסעדות ובהמשך כמנהל מכירות ביקבי בנימינה. הלוי; בעל תואר ראשון (B.A) בניהול תעשייתי והתמחות בייצור וכעת לומד מנהל עסקים למנהלים באוניברסיטת בן גוריון (MBA).

ניב הלוי. יחצ,
ניב הלוי/יחצ

ניב הלוי, מנכ"ל חברת קפה לנדוור:" אני מודה למשפחת קפה לנדוור על הבעת האמון שניתנה לי עם התפקיד החדש ונרגש מההזדמנות לבחון כיווני התפתחות חדשים ויוזמות חדשניות בעולמות הקפה. אנו נמשיך לשמור על המותג לנדוור כמוביל בתפיסת האיכות בשוק הקפה ומאחל לנו הצלחה והשגת יעדים בהמשך הדרך".

אורי פדרמן, יו"ר חברת קפה לנדוור: "אני מסיים 5 שנים כמנכ"ל קפה לנדוור ומסתכל עליהן בסיפוק רב, עם גאווה על הדרך שלנדוור עשתה וההתרחבות שלה לשווקים חדשים. החלטתי לפנות את המקום ולעבור לכיסא היו"ר בו אני מתכנן להמשיך ולתמוך בלנדוור כמותג קפה מוביל בתפיסת האיכות בישראל. אני פונה כעת לאתגרים נוספים, הכוללים פיתוח הזדמנויות אסטרטגיות ועסקיות בארץ ובחו"ל לכל קבוצת העסקים שלנו בתחומי המזון, חקלאות ועוד. כולנו מאחלים לניב הצלחה גדולה והנני בטוח שעם יכולותיו וכישרונותיו, יחד עם הניסיון הרב של כל צוות ההנהלה, הוא יצליח להוביל את החברה לשיאים חדשים, לצד שגשוג וצמיחה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully