וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרון ונצ'רס מצרפת 4 מומחי טכנולוגיה גלובליים

דוד רוזנטל

9.12.2021 / 8:03

כחלק מאסטרטגיית יצירת הערך והחיבור לשוק האמריקאי, אלרון ונצ'רס צרפה לצוות היועצים הגלובליים שלה 4 יועצים טכנולוגיים מובילים עם ניסיון מצטבר בסייבר, דאטה, שירותים פיננסיים, בריאות, תוכנה ורכב

קרן ההון סיכון הישראלית אלרון ונצ'רס, המתמחה בהובלת השקעות בחברות טכנולגיה ישראליות בשלבים מוקדמים ובפרט בסטארט-אפים בתחומי הסייבר והתוכנה לארגונים, מודיעה על הצטרפותם של ארבעה מומחי טכנולוגיה עולמיים לצוות היועצים הגלובלי שלה:

ג'ף טרודו. יחצ,
ג'ף טרודו/יחצ
  • ג'ף טרודו - ה - CISO של ענקית הפינטק Chime, הניאו-בנק המוביל בארצות-הברית, ולשעבר CISO ב-Credit Karma ו-Sutter Health. עם הניסיון שצבר בתור "CISO סדרתי" בתעשיות מגוונות כגון פיננסים, פינטק ובריאות וכן בסטארט-אפים מתחום הסייבר, טרודו מביא עמו תובנות ייחודיות בנוגע לצרכים טכנולוגיים, דרישות שוק והזדמנויות עסקיות. זאת לצד ניסיון בהשקעות בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים דרך קבוצת ההשקעות (Silicon Valley CISO Investments - SVCI). ג'ף זכה בפרס ה-CISO של השנה ב-2013, והתברג ברשימת מאה ה-CISOs המובילים בשנת 2021.
  • גיל גור-אריה - ראש קבוצת תחום הנתונים והאנליטיקה של ענקית הרכב פורד, תת-אלוף במיל' ביחידת 8200 לשעבר מנהל מחקר ופיתוח ביחידה. מביא עימו ניסיון של למעלה משני עשורים בעולמות הדאטה והבינה המלאכותית כערוצי צמיחה עסקית. שימש כיועץ אסטרטגי למגוון חברות גדולות ובהן סייע בגיבוש אסטרטגיית ביג-דאטה ויישום טכנולוגיות AI .
  • אל גאוס - CISO בפלטפורמת המשכנתאות הדיגיטלית המובילה Snapdocs ומייסד שותף של קבוצת ההשקעות SVCI. בעל ניסיון עשיר בהשקעות בסייבר ומביא ערוץ תקשורת ונגישות לאקוסיסטם ההשקעות בעמק הסיליקון. נוסף על חלקו בארגונים וקהילות מקצועיות בתחום הגנת הסייבר, גאוס חבר במספר מועצות מייעצות ודירקטוריונים. הוא מסייע ליזמים במיקוד מוצרי, התאמה לשוק, גיבוש אסטרטגיה וגיוס כספים, במקביל להבשלת יכולות אבטחת המידע כדי למשוך לקוחות ומשקיעים כאחד.
  • סלים אייסי - CISO ותיק בתעשייה, ממציא פטנטים ובעל שם עולמי כמוביל בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות ובמיוחד באבטחת מידע. במסגרת תפקידיו בעבר באינטל ובוויזה הוא סייע לפרוץ גבולות טכנולוגיים. כמו כן, הוא בעל ניסיון רב כחבר דירקטוריון בחברות סטארט-אפ רבות. אייסי זכה במספר תארים ובהם ה-CISO של השנה ב-2019. והתברג ברשימת מאה ה-CISOs המובילים וברשימת ה-CISOs המשפיעים ביותר.
גיל גור אריה. יחצ,
גיל גור אריה/יחצ
סלים אייסי. יחצ,
סלים אייסי/יחצ

צוות היועצים יתרום ממומחיותו העסקית והטכנולוגית ויסייע בתחומים כמו אסטרטגיית השקעות של אלרון ונצ'רס, לצד סיוע לחברות הפרוטפוליו במתן משוב לפתרון הטכנולוגי והעסקי מנקודת מבטו של הלקוח, זיהוי המיצוב הנכון מבחינת שיווק וחדירת שוק וכן חיזוק קשרים עם צירים מרכזיים בתעשיות הסייבר והטכנולוגיות הארגוניות ובמיוחד בשוק האמריקאי - ארגוני אנטרפרייז, מנהלים בכירים בתחומי הטכנולוגיה ומשקיעים. הודות לצוות המתחדש, חברות הפורטפוליו של אלרון ונצ'רס יזכו להדרכה ותמיכה שוטפות לכל אורך מחזור חייהן. כיוון שהיועצים מגיעים מתעשיות מגוונות, חברות הפורטפוליו ייהנו מתובנות ייחודיות שיסייעו להן לקבל תמונה מהימנה ומלאה יותר בכל הנוגע להתאמת מוצרים לשוק, השגת לקוחות ראשונים והרחבת קשרים עם גורמים רלוונטיים באקוסיסטם.

"אנחנו נרגשים מהצטרפותם של בכירי הטכנולוגיה והסייבר העולמיים לצוות היועצים שלנו", אומר אליק עציון, סמנכ"ל השקעות סייבר וטכנולוגיות ארגוניות באלרון ונצ'רס. "זהו חלק מרכזי באסטרטגיית יצירת הערך לחברות הפורטפוליו שלנו. כמשקיעים בחברות בשלבים מוקדמים, אנו רואים עצמנו כשותפים לדרך בבנייה המוצלחת של החברות. מתוך אותה גישה, אנו מחפשים כל העת דרכים להכין את החברות בצורה המיטבית, כך שיוכלו להתמודד עם האתגרים העסקיים והטכנולוגיים של היום ושל המחר. קבוצת היועצים שלנו מהווה רובד נוסף שמסייע לנו למנף את הפוטנציאל של חברות הפורטפוליו דרך הדרכתן בשלבים מהמאתגרים ביותר שניצבים בפני כל חברה בראשית דרכה".

אל גאוס. יחצ,
אל גאוס/יחצ

אלרון ונצ'רס עברה לאחרונה שינוי מהותי באסטרטגיית יצירת הערך לחברות הפורטפוליו שלה. הבסיס לגישה הוא שהיזם במרכז כך שהוא מקבל מאלרון את מלא המעטפת ואת סט הכלים הדרושים להצלחה בשלבים מוקדמים. לצד עיבוי צוות היועצים הגלובליים שנותן מענה במישור הבינלאומי. נבנתה פלטפורמת ולידציה להשקעות טכנולוגיות באמצעות אלרון ונצ'רס הפועלת לצד שותפים אסטרטגים, בראשם, שותפתה הוותיקה רפאל לצד שותפים אסטרטגים נוספים מתעשיות שונות. רובד נוסף הוא שדרת היזמים של אלרון ונצ'רס הכוללת יזמים חוזרים השותפים לליווי צמוד ונמרץ בפעילות היומיומית של המיזמים הכוללים ליווי פיננסי ומשפטי, חקר שוק, גיבוש אסטרטגיה וצוות, שיווק, הרחבה של רשת הקשרים בתעשייה, פיתוח שותפויות עסקיות וגיוס כספים. באמצעים אלו אלרון ונצ'רס פועלת למימוש פוטנציאל הצמיחה של החברות ככל שניתן ומספקת להן את מה שנדרש כיום לעולם היזמות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully