וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס יוקרתי לחברת הסטרטאפ הישראלית RepAir

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 22:31

חברת הסטרטאפ הישראלית RepAir זכתה במקום הראשון בקטגוריית Unlocking the CO₂ Circular Economy, בתחרות החדשנות Hello Tomorrow המתקיימת מדי שנה בצרפת

חברת הסטרטאפ הישראלית RepAir זכתה במקום הראשון בקטגוריית Unlocking the CO₂ Circular Economy, בתחרות החדשנות Hello Tomorrow המתקיימת מדי שנה בצרפת. החברה מיקנעם, המפתחת פתרון חדשני ויעיל אנרגטית להפרדת פחמן דו חמצני מהאוויר (Direct Air Capture) באמצעות טכנולוגיה אלקטרוכימית ייחודית, זכתה בתחרות שבה לקחו חלק יותר מ-100 חברות סטרטאפ מרחבי העולם.

אמיר שיינר. יחצ,
מנכ"ל RepAir אמיר שיינר/יחצ

לאור מסקנות ועידת גלזגו, יש להפריד מדי שנה כ- 8 מיליארד טונות של פחמן דו חמצני מהאוויר כדי להתמודד עם משבר האקלים. הפתרון של RepAir מאפשר הפרדה של הפד"ח ישירות מהאוויר (לא בנקודת הפליטה) והחדרתו לבטן האדמה, לתוך מאגרים תת קרקעיים שמופו לכך מראש. המוצר מבוסס על תא אלקטרוכימי הכולל שתי אלקטרודות וממברנה סלקטיבית. מולקולות הפד"ח מופרדות מהאוויר ומועברות דרך הממברנה מצדו האחד של התא לצידו השני, בעוד אוויר נטול פד"ח חוזר לאטמוספירה.

הפתרון המודולרי החדשני שלRepAir צורך רק כשליש מכמות האנרגיה שנדרשת מהטכנולוגיות המתחרות, כך שלהערכת החברה הפרדת טון אחד של פד"ח תעלה פחות מ-100 דולר, דבר שיהפוך את הפתרון של RepAir לאטרקטיבי במיוחד בשוק הפחמן המוערך בכטריליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully