וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה בחברה: מנכ"לית תן ביס הודיעה על סיום תפקידה

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 11:14

מנכ"לית תן ביס נורית שקד, שנכנסה לתפקיד ב-2016, הודיעה על כוונתה לסיים את תפקידה בסוף השנה: "בטוחה שהחברה תמשיך לעוף קדימה"

מנכ"לית תן ביס נורית שקד תסיים את תפקידה בסוף החודש לאחר כ-20 שנה בחברה, מתוכן כמנכ"לית מאז שנת 2016.

תן ביס היא פלטפורמת המשלוחים הגדולה בישראל המציעה בין היתר שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם, דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה ולהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית.

נורית שקד. מלי ארואסטי,
נורית שקד/מלי ארואסטי

תחת ניהולה של שקד, תן ביס נרכשה ב- 2018 על ידי Takeaway.com ההולנדית, אשר הפכה לאחרונה לחברת האונליין למשלוחי האוכל הגדולה בעולם המערבי לאחר מיזוגה עם Just-Eat הבריטית. בשנים האחרונות הובילה שקד את צמיחתה המסיבית של החברה שפועלת כיום בכל הארץ ומעסיקה מאות עובדי מטה, כ-2000 שליחים תחת חברת המשלוחים, עובדת עם אלפי מסעדות בפריסה ארצית, ונחשבת לאחת החברות הגדולות והבולטות בשוק.

בהודעה שמסרה לעובדי החברה אמרה שקד כי: "ב-20 השנים שאני בחברה, תן ביס הפכה מחלום לחברה גדולה ומשגשגת ואין ספק שהרבה מזה בזכות העובדים המדהימים שעבדו ועובדים כאן. תן ביס היא לא סתם חברה אלא משפחה ואני בטוחה שהחברה תמשיך לעוף קדימה ולצמוח כמו שהיה מאז ומתמיד".

  • עוד באותו נושא:
  • תן ביס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully