וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארניקס: טי שירט לקומה 36, מחויט לקומה 35

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 11:49

Earnix משנה את כללי המשחק בכל הקשור לשיפור הביצועים העסקיים של חברות הביטוח והבנקים. קפצנו להפי-האוור במשרדים (שכבר קטנים עליהם) כדי לשמוע על מנטורינג, משלוחי אוכל בימי הקורונה ואולימפיאדה עם בירות

מה עושים: Earnix פיתחה פלטפורמה המאפשרת מתן שירותים מותאמים אישית ללקוחות, הנשענים על ניתוח מתקדם של המידע שנמצא בידי החברות, כדי לייצר חוויית לקוח מיטבית ועדכנית ולשפר את הביצועים העסקיים של חברות הביטוח והבנקים. התכנה מסייעת להן לתמחר את המוצרים שהן משווקות לצרכנים, בין היתר - תכניות חסכון, הלוואות ופוליסות ביטוח.

משתתפים:

דייב איסקוב, בן 28, רווק, גר בת"א. תפקיד: Marketing Content Manager, חמישה חודשים בחברה.

חן פרידמן, בת 30, בזוגיות, גרה ברחובות. תפקיד: Business Solutions Consultant, ארבע שנים בחברה.

ניקיטה זוברילוב, בן 35, נשוי פלוס שניים, גר בר"ג. תפקיד: R&D Group Leader, חמש שנים בחברה.

ארניקס 3: חן פרידמן, נקיטה זוברילוב, דורון איסקוב בשחור. ראובן קסטרו
מימין: חן פרידמן, ניקיטה זוברילוב ודייב איסקוב/ראובן קסטרו

לוקיישן: על גבול גבעתיים ת"א, בבניין משרדים גבוה וחדיש, פרוסים משרדיה של ארניקס, בקומות 35 ו-36. המשכן הוא זמני. מכיוון שהמקום כבר צר מלהכיל את 230 העובדים, מתוך כ- 400 ברחבי העולם, החברה מתכננת בקרוב מעבר למגדלי איטריום שנמצאים לא רחוק, ושם מובטחת סביבת עבודה הרבה יותר מפנקת. העיצוב באפור ולבן מאופק, הרצפה מכוסה גם היא בחיפוי אפור, חללי העבודה מופרדים בדלתות זכוכית.

הפסקת קפה: לפלטת הצבעים המונוכרומטית מתווספים במטבחון גם נגיעות של עץ. שני שולחנות בר ארוכים, לידם כסאות גבוהים, והריצפה מעוטרת במרצפות אוריינטליות. על אחד מהם צנצנות זכוכית עם קרקרים, מקלות מלוחים, פרכיות שוקולד ועוגיות, ועל השיש האפור בהיר, מכונת קפה, מים, מכלים עומדים עם קוואקר, קורנפלקס מכל מיני סוגים, וגם לחם שווה, נוטלה, שוקולד השחר, ויטמינצ'יק בארבעה טעמים, טחינה, דבש, חמאת בוטנים משלושה סוגים, וריבה.

בפינה מעמד לירקות עם בצל, פלפל, לימון, עגבניות ומלפפונים ושני מקררים עם גבנ"צ בכמויות לטוסטים של החבר'ה, קוטג', גבינה לבנה, מלפפונים חמוצים, חומוס, לבנה, סימפוניה בטעמים, שני סוגי קצפות בבקבוק חד פעמי, כמה סוגי חלב, תמרים, ג'ינג'ר והמון סחוג. חוץ מזה יש מקרר עם מוצרים בתשלום - משקאות קלים, יוגורט יופלה, וופלים, חטיפים ומסטיקים, שאפשר לקנות בתקציב התן ביס.

ארניקס 1: חן פרידמן, נקיטה זוברילוב, דורון איסקוב בשחור. ראובן קסטרו
המשרדים כבר צרים מלהכיל את העובדים/ראובן קסטרו

CV: דייב גדל בדרום אפריקה בבית ציוני ולמד בבית ספר יהודי. אבא שלו מתפרנס מתיווך בעסקאות וכותב שירה וממנו הוא ירש את כשרון הכתיבה. הוא היה בנוער בית"ר ואחרי שעשה פה שנת שירות אחרי התיכון, היה ברור לו שיום אחד יגיע לישראל. באוניברסיטה למד לתואר ראשון בפסיכולוגיה ומדיה, עשה MBA במנהל עסקים והתמחה בבנק פרטי.

"ואז החלטתי לעלות לישראל", הוא אומר. "התגייסתי בגיל 24 לצבא, גרתי בעוטף עזה אצל משפחה מאמצת נפלאה וההורים הפתיעו אותי בביקור במסע הכומתה. ידעתי עברית בסיסית של להזמין במסעדה ולדעת לשלם באוטובוס ואת השאר למדתי באולפן". אחרי השחרור התחיל לעבוד בחברת היי טק בכתיבה,

אחרי שנה עבר לסטארט אפ בתחום הספורט טק שהתאים לו בול, כאוהד מושבע של רוגבי וקריקט שבקושי יש בישראל, ואז פרצה הקורונה ואיתה הגיע החל"ת. אחרי כמה חודשים בבית התקבל לעבודה ב"פייבר", כתב מיילים, תוכן שיווקי, ניוזילטורים וכל מה שצריך בלינקדאין.

שנה אחר כך עזב, התחיל להתראיין ואיכשהו הגיע לארניקס והתחבר מייד למראיינים. "אני משלב את ניסיון הכתיבה שלי עם ניהול האסטרטגיה בחברה וכמו טבח או שף, שצריך לטעום את האוכל במנות קטנות, אני שולח לאנשים תוכן עלינו כדי לגרות להם את התיאבון".

מספיק מבט אחד כדי להבין שחן צנועה באופן קיצוני. היא למדה ביוטכנולוגיה בתיכון בתכנית משותפת עם מכון ויצמן, שירתה ביחידה טכנולוגית סודית במשרד הביטחון, חתמה קבע לשבע שנים וכשרצתה להתפתח ולהכיר עולמות חדשים חיפשה תפקיד באזרחות ודרך מודעת דרושים באינטרנט, הגיעה לארניקס.

היא מספרת שבראיון הראשון מיד התחברה למנהל שלה. "איך שקיבלו אותי בכניסה, האופן שבו המזכירה התייחסה אלי גרמה לי לרצות להיות פה. אני מייעצת ללקוחות איך לעבוד עם התכנה של ארניקס, איך להטמיע אותה בארגון ולבנות מודלים של ביטוח. התחלתי בפרויקטים קטנים, עברתי לגדולים יותר ואז נוצר צורך להקים מחלקה ייעודית למכירות ועברתי לפרי סייל. כשאפשר היה לטוס, טסנו המון, רק ב- 2019 טסתי ללקוחות 32 פעמים".

ניקיטה עשה עליה לחיפה מרוסיה עם המשפחה בגיל 13 ולא הבין מילה בעברית. הקליטה, הוא אומר, לא הייתה קשה, כי למד מתימטיקה, פיסיקה ומחשבים בכיתת מופ"ת של מחוננים, ש-99% ממנה היו דוברי רוסית. אבא שלו מהנדס אלקטרוניקה, כילד התעסק במחשבים, עשה עתודה במדעי המחשב בטכניון ושירת שבע שנים ביחידה הלאומית לצופן וביטחון.

כשנמאס לו מהמסגרת הצבאית ובעיקר להסתפר, השתחרר, טס לנפאל וכשחזר התחיל לעבוד באורבוטק, ואהב את השילוב של אופטיקה, מכניקה, ואלגורתמים. את הדיסטנס בין המנהלים לעובדים הוא חיבב פחות ואחרי שנתיים הגיע לארניקס דרך חבר של סולן הלהקה שלו שהמליץ עליה בחום.

"התחלתי כמהנדס תכנה, הייתי ראש צוות ובגלל שאנחנו גדלים הפכתי לראש קבוצה כשיש שני צוותים מתחתי. אני קולט הרבה חבר'ה חדשים כל הזמן אז יוצא לי להתעסק בעיקר בהכשרות של עובדים שזקוקים למנטורינג צמוד ובין לבין אני משתדל גם לכתוב קוד".

ארניקס 4: חן פרידמן, נקיטה זוברילוב, דורון איסקוב בשחור. ראובן קסטרו
בימי הסגרים קיבלו תקציב להצטיידות בבית/ראובן קסטרו

בשביל הנשמה: חן התאמנה בהתעמלות אומנותית בילדות וצברה 17 מדליות מקומיות ובינלאומיות. אחת המאמנות שלה היתה אירה ויגדורצ'יק, "היא היתה מאמנת מצוינת. היא עיצבה אותי, החדירה בי נחישות, תמיד אמרה שהקושי הוא בראש ושנתייחס אליו כמו אל רוח שעוברת לידנו.

ואפשר להתגבר על כל מכשול. אחרי שמונה שנים, היא אמרה שאצטרך לוותר על שיעורים כדי להתאמן וההורים, יוצאי ברה"מ, לא הסכימו ועזבתי". דייב מתנסה בקורס קרמיקה מטעם עמותה לחיילים משוחררים וכבר הצליח לפסל חנוכייה וניקיטה מנגן גיטרה בלהקת "סקה פאנק", סגנון של רגאי מהיר ומופיע איתה בברים ברחבי הארץ. חוץ מזה הוא עושה ג'יאו גי'טסו וצולל.

קורונה: עוד לפני פרוץ המגיפה היו עובדים בארניקס מרחוק פה ושם, וכשהוכרז הסגר הראשון קיבלו תקציב להצטיידות בבית. חן: "היה קו תמיכה נפשית פתוח למי שהיה זקוק לה, שתופעל על ידי חברה חיצונית והרגיש שאכפת ממך. מכיוון שטסתי המון הייתי רגילה לעבוד מחוץ למשרד, אז חוץ מזה שקורקעתי, המעבר היה לי קל".

המשלוחים הביתה לא הפסיקו להגיע, חגים, ציוני דרך וסתם בלי סיבה. הם קיבלו אוזניות של סוני, ערכה להכנת סופגניות בחנוכה, סדנת קוקטיילים בזום, ז'קטים ספורטיביים לחורף, והיו גם הרצאה לניהול זמן, סדנת מיינדפולנס, הופעות אימפרוביזציה של שחקני תיאטרון לפי משפטים שנזרקו בזום, וליאור סושרד חגג איתם את מיתוג מחדש.

ארניקס 2: חן פרידמן, נקיטה זוברילוב, דורון איסקוב בשחור. ראובן קסטרו
משקיעים גם בהתפתחות האישית/ראובן קסטרו

ערך מוסף: לרשות העובדים עומד סכום שהם מוזמנים לבזבז על קורס שמעניין אותם. יש גם פרויקט מנטורשיפ מחברה חיצונית וכל עובד בוחר לאן לקחת את הליווי לכיוון המקצועי או ההתפתחות האישית.

ניקיטה מת על הכנסים וההכשרות המקצועיות. החודש הנוכחי מוקדש לבריאות, אז התפריט שם דגש על מרכיבים תזונתיים, יש סדנת תזונה ודיאטה, ליווי של דיאטנית, אפליקציית ספירת צעדים ותחרות אלוף האלופים, שעדיין לא הוכרז הפרס שינתן בסופה.

בכל שבוע יש הפי האוור עם פינוקים ובאולימפיאדה הקרינו שידורים ישירים עם מסך וחילקו בירות. את ה"פאן דיי" חגגו בחווה ליד אופקים, עם הופעה של הראל סקעת, היתה עמדה להכנת כנאפה, מסאז', ריידרים, אופני שטח, קורס צילום בסמארטפון, ציור על קנבס, וב"וולקאם בק", מסיבת החזרה לשגרה, היו יומיים של חגיגות במשרד עם עמדות של אוכל טעים ופינוקים בכל מקום.

ארניקס 7: חן פרידמן, נקיטה זוברילוב, דורון איסקוב בשחור. ראובן קסטרו
בונוס על "חבר מביא חבר"/ראובן קסטרו

שכר: ניקיטה מבסוט ודייב מפרט: "יש אופציות ובונוסים ובגיוס האחרון אפשר היה לממש אותן. במבצע 'חבר מביא חבר' מקבלים 1000 דולר על מי שמתקבל לעבודה והיה מבצע העלו את זה ל- 1,500 דולר עם כל מיני צ'ופרים".

מה לובשים: כשדייב מתלבש בחולצה מכופתרת לעבודה הוא עושה סוויץ' בראש. ידוע שקומה 36 זה טישרטס, וקומה 35 מתלבשים מכובד כי עובדים עם לקוחות.

מאיפה עובדים: פעמיים בשבוע באים למשרד עם הצוות, אבל אף אחד לא מחייב את זה.

מה הלאה: אל ניקיטה זורמות כל הזמן הצעות עבודה, אבל כרגע הן לא ממש מעניינות אותו. הוא רק קיבל את התפקיד החדש, בונה את הקבוצה שלו מאפס ובכלל, החברה גדלה, יש יותר לקוחות ויותר לאיפה לגדול מבחינתו.

חן מרגישה שנותנים לה אינסוף הזדמנויות. "שומעים אותי, נותנים לי אופציות להתפתח ואני מקבלת תמיכה מהמנהלים שלי, וזה הכי חשוב". דייב אוהב את האחריות שיש בתפקיד שלו. "כיף לי להיות חלק ממשהו כדול שצומח במהירות כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully