וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האיפור M.A.C מציג קולקציה מהפנטת: Hypnotizing Holiday

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 15:46

Call it magic: קולקציית החגים של מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מבטיחה כי קסמים אכן מתקיימים. קולקציית Hypnotizing Holiday היא פרשנות מהפנטת לקסם של עונת החגים עם מוצרי איפור במהדורה מוגבלת באריזות מכשפות של אשליה אופטית

MAC מגלה כל את כל הקסמים הדרושים ליצירת איפור מושלם עם קולקציית חגים חדשה במהדורה מוגבלת של צבעים המשנים ומקבעים את מראה העיניים, השפתיים והעור, לצד מארזי מתנה מיוחדים של המוצרים הנמכרים ביותר. בקולקציית Hypnotizing Holiday ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

פלטת שימרים במהדורה מוגבלת STEP BRIGHT UP EXTRA DIMENSION SKINFINISH PALETTE. המחיר לצרכן: 179 שקל.

TRICK OF THE LIGHT MINERALIZE SKINFINISH KIT מהדורה מוגבלת המכילה את השימרים המפורסמים extra dimension skinfinish או mineralize skinfinish ומברשת פנים 143s. מחיר לצרכן: 199 שקל.

TINY TRICKS MINI LIPSTICK TRIO קיט עם 3 שפתוני מיני בגוונים אדומים. המחיר לצרכן: 119 שקל.

ערכת שפתיים חגיגית BEST-KEPT SECRET במהדורה מוגבלת המכילה שפתון, עיפרון שפתיים וגלוס בגווני אדום או ניוד. מחיר לצרכן: 179 שקל.

Hypnotizing Holiday קולקציית החגים של מאק  פלטת שימרים 179 שקל. יח"צ חו"ל,
Hypnotizing Holiday קולקציית החגים של מאק פלטת שימרים 179 שקל/יח"צ חו"ל

MISTLETOE MATTE POWDER KISS LIPSTICK X 5 קיט שפתונים חגיגי המכיל חמישה גוונים חדשים של השפתון המאט-לחותי powder kiss למראה רך ומטושטש בגימור מאט שמרגיש לחותי ונעים על השפתיים. מעניק לחות מיידית ולאורך זמן ללא ברק. המחיר לצרכן: 299 שקל.

THE ULTIMATE TRICK MINI LIPSTICK X 12 VAULT - קיט במהדורה מוגבלת המכיל 12 שפתונים בגוונים אהובים בגודל מיוחד עם גווני השפתונים הנמכרים ביותר של מאק במגוון גימורים, החל ממבריק ועד מאט. המחיר לצרכן: 349 שקל.

TINY TRICKS MINI LIPGLASS TRIO - קיט גלוסים במהדורה מוגבלת המכיל שלושה גלוסים בגודל מיוחד במהדורה מוגבלת בגוונים בעל תת גוון קר\חם מעניקים מראה מבריק ועדין או בוהק ועוצמתי. ניתן להניח לבדו או מעל עיפרון שפתיים או שפתון. הפורמולה מכילה שמן חוחובה המרככת ומזינה את השפתיים. המחיר לצרכן: 110 שקל.

WAVE YOUR WAND BRUSH KIT - קיט מברשות מגיע בתיק נשיאה באריזה מיוחדת. המחיר לצרכן: 269 שקל.

Hypnotizing Holiday קולקציית החגים של מאק  קיט מברשות 269 שקל. יח"צ חו"ל,
Hypnotizing Holiday קולקציית החגים של מאק קיט מברשות 269 שקל/יח"צ חו"ל

NOW YOU SEE ME EXTRA DIMENSION EYE KIT - קיט עיניים ליצירת מראה מעושן או מוזהב. מכיל שתי צלליות Extra Dimension במהדורה מוגבלת, עיפרון עיניים ואת המסקרה הנמכרת ביותר. המחיר לצרכן: 210 שקל.

שלישיית מיני MYSTIC MIST FIX+ TRIO, תרסיס הלחות שעושה הכל, הקיט מכיל 3 תכשירי פיקס פלאס. תרסיס לחות מבוסס מים קליל, מועשר בוויטמינים ומינרלים, תמצית תה ירוק, קמומיל ומלפפון. מעניק לחות, מרענן ומרגיע את העור. תורם לאריכות ואיכות האיפור לאורך זמן ומתאים לשימוש מתחת לאיפור או מעליו. המחיר לצרכן: 119 שקל.

Hypnotizing Holiday קולקציית החגים של מאק  קיט תרסיסי לחות 119 שקל. יח"צ חו"ל,
Hypnotizing Holiday קולקציית החגים של מאק קיט תרסיסי לחות 119 שקל/יח"צ חו"ל

ערכת TRICKS OF THE TRADE לשימור האיפור לאורך כל היום. מכיל פריימר Studio Fix Mattifine 12HR Shine-Control, Prep + Prime Lip+ ו-FIX+ בגודל מיוחד. המחיר לצרכן: 189 שקל.

ACE YOUR FACE LOOK IN A BOX: RED - קיט במהדורה מוגבלת לעיניים ולשפתיים מכיל מוצרים אהובים לעיניים ולשפתיים בגווני אדום. המחיר לצרכן: 239 שקל.

SPRINKLE OF MAGIC ערכת מיני גליטר, קיט נוצץ במיוחד המכיל שלושה גליטרים בגודל מיוחד בגווני אדום, ברונזה וזהב. ניתן להניח ישירות על העור או בשילוב מוצרי אבקה מטאליים נוספים להשגת מראה עוצמתי בוהק על עור הפנים, הגוף או השיער. המחיר לצרכן: 119 שקל.

SURPRISE EYES EYE SHADOW X 6 - פלטת 6 צלליות במהדורה מוגבלת. המחיר לצרכן: 169 שקל.

סט 25 צלליות SIZE OF THE PRIZE - הפלטה המטורפת של השנה באווירה מהפנטת עם 25 צלליות במהדורה מוגבלת. מכילה צלליות בגימור מאט עד מנצנץ בעלות פורמולה פיגמנטית, עמידה לאורך זמן, מיטשטשת בקלות ואינה קורסת לקמטוטים. ניתן לשימוש יבש או רטוב.

LIPSTICK / HYPNOTIZING HOLIDAY - חמישה שפתונים מיוחדים במהדורה מוגבלת במגוון גימורים. המוצר ששם את MAC על המפה מקבל טוויסט חגיגי! חמישה שפתונים מיוחדים. המחיר לצרכן: 99 שקל.

HYPER REAL GLOW / HYPNOTIZING HOLIDAY - שימר באריזה מיוחדת במהדורה מוגבלת
שימר מבריק בעל שני גוונים במוצר אחד לזוהר אינסופי. פורמולה נעימה ומבריקה במיוחד. גימור מבריק, מטשטש בקלות ומתאים לכל סוגי העור. המחיר לצרכן: 169 שקל.

LIPGLASS / HYPNOTIZING HOLIDAY - חמישה גלוסים בגוונים שונים במהדורה חגיגית. בעלי ברק גלוסי ליצירת מראה עדין עד עוצמתי. מכילים שמן חוחובה המרכך ומזין את השפתיים. אריזה מהפנטת במהדורה מוגבלת. המחיר לצרכן: 99 שקל.

להשיג בחנויות מאק ובאתר האונליין של המותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully