וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגשים את החלום הכלכלי: הכירו את ילד הפלא העסקי אורניר שלוש

בשיתוף גולן נהרדעא

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 9:25

כשאורניר שלוש גדל במעלות-תרשיחא, לא האמינו שייצא ממנו משהו. אבל החוש העסקי המפותח, מוסר העבודה שירש מאימו והרצון להצליח הובילו אותו להתקדם וכיום, הוא עוזר לאחרים להגיע בעצמם להצלחה. זה סיפורו

בווידיאו: הכירו את אורניר שלוש/יח"צ

הכירו את אורניר שלוש, ילד פלא עסקי אמיתי. מה זה אומר? שהוא אחד האנשים המבריקים שתפגשו, כזה שקורא אנשים וסיטואציות בחדות בלתי רגילה ובמהירות, ואז מתרגם את מסקנותיו לשורת רווח.

שלוש, 37, הוא הבעלים של חברת "אורניר 2012 בע"מ", אותה הקים לפני כעשור. כיום, מעבר להצלחתה של החברה, הוא גם שותף במספר מיזמים בהם זיהה פוטנציאל עסקי. אך אל תטעו - אורניר איננו איש עסקים מצליח שגרתי וכשהוא מדבר, אפשר להבחין באישיות הייחודית שלו.

הוא נולד במעלות-תרשיחא, בבית פשוט וכבר בגיל צעיר הבין שהוא סובל מהפרעת קשב לא מאובחנת, שכן התקשה לשבת בשיעור יותר מ-10 דקות רצופות. המורים לא הירבו לראות אותו בבית הספר והיה קשה להאמין שייצא ממנו משהו - כך אמר לו כמעט כל אדם מבוגר שפגש בדרך, למעט אימו, שקיוותה שימצא לעצמו עבודה מסודרת כלשהי.

אלא שאורניר חשב בגדול יותר והבין שהוא גם יכול. הוא מספר שהוצמד לו חונך פר"ח ויחד הם בנו שולחן ביליארד. את השולחן הוא העמיד בשכונה וגבה מכל ילד כמה שקלים עבור משחק. לאחר מכן, כאשר עבר לשכונה אחרת, בה לא הייתה מכולת, הוא צילצל לשטראוס ורכש ארטיקים וגלידות, בגיל 13 בלבד. כאשר הסוכן של החברה הגיע לדלת ביתו והבין שמדובר בילד, הוא סירב להמשיך בעסקה, אך אורניר מצא פתרון, ביקש מבעל הקפיטריה בבית הספר לרכוש עבורו את הגלידות ואז קנה ממנו, מכר אותן הלאה לילדים והרוויח בעצמו.

אורניר שלוש. רמי זרנגר,
אורניר שלוש/רמי זרנגר

רוח היזמות והמחשבה העסקית אם כך, בלטו אצלו כבר מגיל צעיר וכך גם הרצון להצליח בחיים. בתמיכתו של אביו ולאחר שהבין שמבית הספר הוא כבר לא יצליח להפיק את מה שהוא מחפש, אורניר פרש מהלימודים בכיתה ח' והחל לעבוד, לילות כימים, בשלל תפקידים שונים. הוא זיהה בעצמו את מוסר העבודה והמשיך לעבוד גם במקביל לשירות בצה"ל, עליו התעקש.

בשלב מסוים, החל לעבוד במע"צ ובמהרה עזר לייעל את ההתנהלות הכלכלית של הנהגים וחסך לארגון סכומי עתק והתקדם לתפקיד המנהל בפועל. כאשר החליט להמשיך הלאה, התפטר, לקח הלוואה וקנה משאית ישנה כדי לפתוח חברת הובלות.

היום, שלוש מבין שחשוב לו שאחרים גם יצליחו, כמוהו, כאלו שאיש לא האמין בהם ואפילו הם לא תמיד האמינו בעצמם. כשהוא מזהה פוטנציאל במישהו, הוא מייעץ ומנסה לעזור וכך גם כשהוא רואה אדם במצוקה. הוא מעורב רגשית עם כל לקוח והופך עולמות למען ההצלחה. כעת, מעמדתו, הוא גם מעביר את הידע שלו הלאה מתוך מטרה לסייע לרבים וטובים שמגיעים מרקע דומה לשלו.

אורניר שלוש. רמי זרנגר,
היום הוא מקדם אחרים. שלוש/רמי זרנגר

איך הוא עושה זאת? בעזרת שיטה שפיתח. שלוש מאמין שלכל אחד יש כישרון אותו ניתן לחבר לצורך בשוק ולבנות סביבו מודל עסקי. כל אדם כזה ניתן ללוות עם אנשי מקצוע שיובילו אותו במסגרת תוכנית פיננסית מסודרת, עד ההצלחה. התהליך מתחיל בהבנת החוזקות ואחריו, הביטחון והדימוי העצמי עולים. הוא מפרק עם לקוחותיו את הפחדים ואת האתגר שביציאה מאזור הנוחות, ומלמד אותם שכישלון הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה. גם הוא כשל כמה פעמים בדרך, עד שבנה את החברה המצליחה שיש לו כיום. כל נפילה הייתה הזדמנות ללמוד משהו חדש ויחד עם לקוחותיו, שלוש בונה "מיינדסט" של מנצחים.

היום אורניר שלוש החליט שהגיע הרגע לקחת את כל הידע העצום שלו, את הנסיון המטורף בעסקים ואנשים, את כל הכלים באמתחתו ולאפשר לבעלי עסקים, אנשי קריירה ואנשים בכלל לקדם את עצמם לרמה הכלכלית הבאה שלהם, להגיע לחופש כלכלי, לחיות חיים שהם תמיד רצו ולא העזו לבקש.

ולמה כל זה חשוב לו? כי זה התיקון של ילדותו, אלו הדברים שקיבל מאימו וזו המורשת שלו.

ליצירת קשר עם אורניר שלוש: 050-4364301

בשיתוף גולן נהרדעא
  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully