וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה למדרוג תאריך את החוזה עם טל-גאל ב-4 שנים

רוני קורן-דינר

10.2.2003 / 16:26

הפרסומאי רפי צרפתי התפטר מהוועדה; בחודשים האחרונים מילא צרפתי את מקום היו"ר הקבוע, אבנר בראל


הוועדה למדרוג החליטה היום להאריך את החוזה עם חברת טל-גאל, המבצעת את מדידת הרייטינג, בארבע שנים נוספות החל מ-28 בפברואר 2003 - כך נודע ל-TheMarker. חלק מחברי הוועדה סברו שיש להאריך את החוזה לשנתיים בלבד, אולם הרוב בוועדה החליט לממש את האופציה להאריך את החוזה לתקופה כפולה.

טל-גאל מבצעת את איסוף נתוני הצפייה וניתוחם במשך חמש השנים האחרונות. בישיבה היום השתתפו נציגי כל גופי השידור החברים בוועדה: רשות השידור, הרשות השנייה, איגוד חברות הפרסום, הטלוויזיה החינוכית, זכייניות ערוץ 2 (רשת, קשת וטלעד), ישראל 10, הערוץ ברוסית ישראל פלוס ואיגוד המפרסמים.

אורן טוקטלי, מנכ"ל הוועדה למדרוג, מסר כי המו"מ המחודש עם טל-גאל הביא לתנאים משופרים בחוזה החדש. ההארכה, לדבריו, תאפשר לבחון טכנולוגיות חדשות בתחום מדידת הצפייה, ובסופה של בחינה זו יפורסם מכרז חדש אשר בתנאיו כבר תיושם הדרישה לשימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום. טוקטלי העריך כי המכרז החדש יפורסם במהלך שנת 2004. על השאלה האם נלקחו בחשבון טענותיו של ערוץ 10 בדבר התקלות החוזרות ונשנות במדידת הרייטינג, השיב טוקטלי כי עניין זה נמצא בטיפול, וכי ראשי הערוץ שותפים לקבלת ההחלטות.

בתוך כך נודע כי הפרסומאי רפי צרפתי, ששימש בחודשים האחרונים כממלא יו"ר הוועדה, התפטר מתפקידו. צרפתי שימש גם כיו"ר ועדת המחקר של הוועדה למדרוג. צרפתי מילא את מקום היו"ר הקבוע, הפרסומאי אבנר בראל, כיוון שבראל היה עסוק בקמפיין מפלגת העבודה בתקופת הבחירות. ההתפטרות של צרפתי באה על רקע סכסוך אישי עם בראל שהתעורר בישיבה היום, שבה הוכרז על הארכת החוזה עם טל גאל.

צרפתי, ששיגר לבראל לפני שעה קלה מכתב התפטרות חריף, סירב להתייחס למהות הסכסוך. "מיציתי את פעילותי בתחום מחקר נתוני הצפייה בוועדה למדרוג לאחר חמש שנים, ובחרתי לסיים את התפקיד לאחר סיום מהלך הארכת החוזה עם טל-גאל כממלא מקום יו"ר הוועדה למדרוג", מסר צרפתי. בראל מסר בתגובה כי עדיין לא שמע על דבר התפטרותו של צרפתי, וסירב להגיב. טוקטלי סירב אף הוא להתייחס לעניין זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully