וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הפחתת הדירוג על ידי מודי'ס: חברת החשמל תנסה לגייס ביום רביעי לפחות 100 מיליון שקל

אילן מוסנאים

10.2.2003 / 17:57

כך נודע ל-TheMarker; תנפיק שתי סדרות אג"ח בתשואה צמודה למדד של עד 6.75%; חלק מההנפקה באג"ח בלתי סחירות והיתר באג"ח סחירות מסדרה 22



חברת חשמל תצא ביום רביעי הקרוב לגיוס הון ראשון מאז שחברת דירוג האשראי הבינלאומית מודי'ס הפחיתה לה את דירוג האשראי בשתי דרגות מ-A3 ל-Baa2 והורידה את תחזית הדירוג לחברה לשלילית. ההחלטה באה בעקבות בחינה שהחלה ב-12 בנובמבר 2002 בנוגע לחובותיה הגבוהים של החברה והפרופיל הפיננסי החלש שלה, אשר הורעו בהדרגה במקביל להמשך יישום תוכנית השקעות ההון הנרחבת של החברה.



חברת החשמל תנסה לגייס לפחות 100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח, שתובל על ידי חברת החיתום של תמיר פישמן. סכום זה נמוך ביחס להנפקות קודמות שביצעה חברת החשמל.



עם זאת, שי יצחקי וסיוון טל, מנכ"לים משותפים בתמיר פישמן חיתום, מציינים כי מדובר בסכום המיועד "לגישושים בשוק". לדבריהם, הם מקבלים אינדיקציות חיוביות מהגופים בשוק ההון המקומי והכוונה היא להגדיל את היקף הגיוס בהתאם לביקושים שיוזרמו.



חברת החשמל תמשיך במסורת הגיוסים האחרונים ותנפיק שתי סדרות אג"ח. הסדרה הראשונה, בהיקף של לפחות 50 מיליון שקל, תהיה סדרה 22 אשר נסחרת בבורסה של תל אביב. האג"ח יימכרו במכרז ובתשואה מקסימלית של 6.75% בצמוד למדד. החברה תנסה לגייס סכום של 50 מיליון שקל או יותר באג"ח בלתי סחירות לטווח של כ-10 שנים, ובתשואה דומה לתשואה של האיגרות הסחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully