וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה רימיני  מונה לתפקיד מנהל שע"מ ברשות המסים

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 14:32

הממשלה אישרה את הצעת שר האוצר למנות את אריה רימיני לתפקיד מנהל שע"מ (שירות עיבודים ממוחשבים) ברשות המסים

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את הצעת שר האוצר, אביגדור ליברמן ,למנות את אריה רימיני לתפקיד מנהל שע"מ (שירות עיבודים ממוחשבים) ברשות המסים.

 ועדת האיתור לתפקיד מנהל שע"מ, בראשותו של ערן יעקב, מנהל רשות המסים המליצה פה אחד לשר האוצר על מינויו של רימיני לתפקיד. רימיני יחליף  את ליאורה בן אפרים שפרשה מתפקידה  לפני כארבעה חודשים.

אריה רימיני. שי בן אפרים,
אריה רימיני/שי בן אפרים

בתפקידו החדש יצטרף רימיני  להנהלה הבכירה של רשות המסים ויהיה אמון על ניהול המערך הדיגיטלי שע"מ (שירות עיבודים ממוחשבים), יחידת ה -IT   המונה כ- 500 עובדים ומופקדת על אספקת שירותי מחשוב לעובדי רשות המסים ולקוחותיה, תוך אחריות על ייזום, פיתוח וניהול מכלול שירותים לפי חזון ואסטרטגיית רשות המסים, לפיהם תפעל הרשות לגביית מסים יעילה ואפקטיבית, מקוונת ורב ערוצית והובלת תהליכים של שיפור השירות למשתמשים באמצעות רתימת טכנולוגיות מתקדמות לפיתוח שירותים ויישומים מקוונים.

אריה רימיני מביא לשע"מ ולרשות המסים מניסיונו בהובלה של גופי הטכנולוגיה והתפעול בחברות מהגדולות במשק, כגון קבוצת בזק ואוסם. לאחר תפקידים אלו ולאור הצלחתו בניהול חטיבת התוכנה של טלדור, קודם לתפקיד מנכ"ל החברה ובמשך שבע שנים הוביל עם החברה מגה פרויקטים במגזרי הבנקאות, ביטוח, ממשלה ובטחון. בנוסף, תחת ניהולו הביאה החברה  לשוק התוכנה בארץ חדשנות טכנולוגית בתחומי הסייבר, ביג דאטה, ענן ופינטק, אשר פותחו פנימית בחברה, הובאו מחו"ל או פותחו בסטרטאפים ישראלים ושקודמו בחממת טלדור. משנת 2016 רימיני עבר לעולם הסטרטאפים בארה"ב ועם חזרתו ארצה כיהן כמנכ"ל הסטרטאפ Motiv8AI המפתח פתרונות בינה מלאכותית בשילוב תורות פסיכולוגיות עבור גופים פיננסיים ברחבי העולם.

רימיני, סא"ל במילואים, בוגר מסלול ממר"מ ושירות ביחידת 8200 וכן בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומנהל עסקים.
 
 

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully