וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל איילון אריק יוגב צפוי לסיים את תפקידו

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 15:22

יוגב הודיע לדירקטוריון חברת הביטוח כי במלאת 6 שנות כהונה ועם התקדמות הליכי העברת השליטה בחברה, הוא מבקש לסיים את תפקידו

מנכ"ל איילון חברה לביטוח, אריק יוגב, הודיע לפני שעה קלה ליו"ר דירקטוריון החברה, ד"ר אביגדור קפלן, כי במלאת 6 שנים לכהונתו ועל רקע התקדמות הליכי העברת השליטה, הוא מבקש לסיים את תפקידו. יוגב הבהיר כי יישאר בתפקיד עד לבחירת ממלא מקום והשלמת חפיפה מסודרת.

יוגב, שכיהן כמנכ"ל איילון מאז 2016 תחת 6 יושבי ראש, שקל לסיים את תפקידו כבר בחודש ספטמבר השנה, יחד עם היו"ר הקודם, אהרן פוגל, וזאת כדי לאפשר לרוכשי החברה למנות בעלי תפקידים מטעמם, אך נעתר אז לבקשת מנהל העזבון של מר לוי רחמני ז"ל, עו"ד מורן מאירי, ויו"ר הדירקטוריון החדש, שנכנס אז לתפקידו, ד"ר אביגדור קפלן , להמשיך בתפקיד ולייצב את החברה בתקופת המעבר.

כיום, עם התקדמות נוספת בהליכי העברת השליטה, הודיע כאמור יוגב כי, עם השלמת כהונה רצופה בת שש שנים כמנכ"ל, בכוונתו לסיים את תפקידו.

אריק יוגב. אייל גזיאל,
אריק יוגב. הודיע לדירקטוריון על רצונו לפרוש/אייל גזיאל

הבעלים החדשים ינווטו לשיאים מרשימים

עם כניסתו לתפקיד נדרש יוגב לייצב הנהלה חדשה ולגבש תוכנית אסטרטגית נרחבת ביותר בכל ההיבטים: עסקי, תפעולי וטכנולוגי תוך הטמעת ממשל תאגידי וחיזוק המשאב האנושי בכל רבדי החברה ומיקומה בעמדת זינוק לעולם הביטוח המתהווה. במהלך השנים האחרונות החברה עברה תקופות סוערות של שינויים בהרכב בעלי המניות וחילופי יו"רים ושמירה על יציבותה בתקופות אלו הייתה משימה חשובה בפני עצמה.

באגרת ששיגר אריק יוגב לעובדי החברה עם החלטתו לפרוש מהתפקיד לאחר שש שנות כהונה הוא ציין, בין השאר כי: "איילון ניצבת כיום בעמדת זינוק ואין לי ספק כי יחד עם עובדי איילון ומנהליה, ישכילו הבעלים החדשים לנווטה לשיאים מרשימים.

את השנים האחרונות הקדשנו לשינוי פניה של איילון, לצמיחה עסקית ולבנייה מחדש של תשתיות - בכל התחומים. פעילות שכזו מחייבת גמישות מחשבתית, ועבודת צוות מורכבת וממושכת - עשייה של פרטים ולא של כותרות.

לא הססנו לנקוט פעולות רבות לטיוב תיקי הביטוח של החברה בתחומים שניתחנו כבעייתיים ובמקביל, השקענו בחדשנות ויצירת מנועי צמיחה בתחומי הבריאות ואחרים, הרחבנו את סל המוצרים הביטוחיים, הוספנו שירותים פיננסיים, הגדרנו מנועי צמיחה ונכנסנו לשותפויות ולפעילויות עסקיות חדשות. בנוסף השקענו רבות בטכנולוגיה מתקדמת ובקידום טרנספורמציה דיגיטלית במוצרי החברה, בשירות הלקוחות והסוכנים ובעשייה התפעולית והשיווקית - בהתאמה לצרכי השוק המשתנים.

כל אלה אכן הניבו את הפירות המקווים וזיכו אותנו בהערכת הלקוחות, הסוכנים והפעילים בענף - הן במדדי שביעות הרצון של סוכני הביטוח והן במדדים שמפרסמת רשות שוק ההון החיסכון והביטוח. בתקופה זו השקנו את אקסלרטור האינשורטק הראשון בישראל שבימים אלו משלים כבר את המחזור השני וקיים גם Road Show מוצלח מאוד במרכזי הביטוח של ארה"ב והכל מתוך מבט וחזון לעבר עתיד הענף".

יוגב הדגיש עוד, כי " לא הכל נעשה והושלם. יש כמובן מקום לשיפורים ושינויים נוספים. אבל אין ספק, שהתשתיות שנבנו בשנים אלו, מעמידות את איילון בעמדת זינוק מצויינת ויניבו את פירותיהן בכל דרך שבה יבחרו בעלי השליטה החדשים בחברה להנהיגה בשנים הבאות. בתום שש שנים מרתקות כמנכ"ל איילון, אני מבקש להודות לבעלי החברה ומנהל העיזבון, ליושבי הראש השונים ולדירקטורים על ההערכה, התמיכה והגיבוי ולאחל הצלחה רבה לבעלים החדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully