וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס ברנר פתחה בוטיק שוקולד בטיימס סקוור

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 15:56

שוקולד בטעם התפוח הגדול: מקס ברנר הישראלית פתחה חנות בוטיק בטיימס סקוור שבלב מנהטן. ההשקעה המדווחת יותר ממיליון שקל והמטרה: לתפוס את עונת החגים בארה"ב ככזו שתמנף את ההשקה

ספק אם יש מקום בעולם שמזוהה יותר עם חגיגות השנה האזרחית החדש כמו טיימס סקוור בניו יורק. מראה ההמונים הגודשים את הכיכר (בשנה שעברה התקיימה החגיגה ללא קהל, עקב הגבלות הקורונה) ומחכים לכדור שיירד ביחד עם גשם הקונפטי כדי להתנשק, כיכב כבר בלא מעט סרטים וסדרות.

השנה תהיה במעמד הזה גם נציגה ישראלית בדמות בוטיק שוקולד של רשת "מקס ברנר". החנות החדשה של רשת השוקולד הישראלית תשתרע על שטח של כ-60 מ"ר, הוקמה ברחוב 48 פינת השדרה ה-7 ב-TIMES SQUARE ומצטרפת לשני סניפי שוקולד בר מסעדה של הרשת ב-UNION SQUARE ניו יורק ובפילדלפיה שהוקמו ב-2006.

קונספט החנות ב-TIMES SQUARE הינו חנות שוקולד בוטיק של מוצרי השוקולד המיוחדים של מקס ברנר לצד מארזי השי המעוצבים, בסגנון דומה לשתי חנויות השוקולד החדשות שנפתחו השנה בישראל, בקריון קריית ביאליק ובגרנד קניון באר שבע.

50% מרשת 'מקס ברנר' נמצא בבעלות המנכ"ל המשותף דודו וקנין ו-50% בבעלותו של המנכ"ל המשותף יניב שטנגר

בוטיק מקס ברנר בטיימס סקוור, מנהטן. יחסי ציבור,
בוטיק מקס ברנר בטיימס סקוור, השדרה ה-7 במנהטן/יחסי ציבור

העצמת חווית השוקולד

לדברי יוסי קובה, מנהל השיווק של מקס ברנר: "פתיחת חנות הדגל ב-TIMES SQUARE מנהטן, אחד הלוקיישנים המרכזיים והתיירותיים ביותר בעולם, הינו חלק ממהלך אסטרטגי של התרחבות המותג ברחבי ארה"ב. כחלק מאסטרטגיית הפעילות של הרשת, השוק הבינלאומי מהווה מנוע צמיחה מרכזי להשקת חנויות שוקולד בוטיק נוספות לצד המשך התרחבות החנויות בישראל".

החנות החדשה עוצבה בהתאם לקונספט הייחודי של חנויות השוקולד החדשות בישראל שנפתחו השנה בקריון קריית ביאליק ובגרנד קניון בבאר שבע, תוך העצמת "חווית השוקולד" - מגוון מארזי המתנה המעוצבים של מקס ברנר בשילוב מוצרי השוקולד המיוחדים של הרשת.

בוטיק השוקולד החדש של מקס ברנר בניו יורק, טיימס סקוור. יחסי ציבור,
בוטיק השוקולד החדש של מקס ברנר בניו יורק, טיימס סקוור/יחסי ציבור

שוקולד על מדפים מרחפים

החנות החדשה עוצבה באופן מודרני ויוקרתי, עם מדפים מתכתיים "מרחפים", שילוב של פליז ורצפת פסיפס. שולחן הפרלינים הממוקם בלב החנות ומדמה שולחן יהלומים עשוי שיש ומגירות זכוכית. על עיצוב החנות אמון הסטודיו של ירון טל.

החנות מוכרת את מוצרי השוקולד המיוחדים והאהובים של הרשת כגון פרלינים, טראפלים, מוצרי דראז'ה, טבלאות שוקולד, ממרחים, שוקולד גולמי, משקה שוקולטה, כלים מיוחדים ועוד, לצד קולקציות המארזים המעוצבים שהפכו כבר מזמן לאייקון אופנתי.

מקס ברנר היא רשת ישראלית בינלאומית של ייצור שוקולד שהוקמה בשנת 1996 והתפתחה בשנים האחרונות ליותר מ-30 סניפים ברחבי העולם.

לרשת 6 חנויות שוקולד-בר וקינוחים ו-2 חנויות שוקולד בוטיק בארץ. יש לה גם 3 סניפים בארה"ב: 2 בניו יורק, 1 בפילדלפיה וסניפים רבים באוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully