וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוונדי תמכור אוסף של יצירות אמנות מודרנית במסגרת מאמציה להפחית נטל החובות

רן דוידוב

10.2.2003 / 19:02

"ניו יורק טיימס" העריך את שווי האוסף, הכולל 2,500 יצירות - בהן של פיקאסו, ב-15 מ' ד'; האוסף עבר לידיה בעקבות רכישת חברת סיגראם של משפחת ברונפמן



ויוונדי-יוניברסל מחפשת דרכים שונות ומשונות להפחית את צבר חובותיה הגדול. היום הודיעה החברה כי בכוונתה למכור את אוסף האמנות המודרנית, שעבר לידיה בעקבות רכישת חברת המשקאות והבידור סיגראם של משפחת ברונפמן לפני שנתיים. בתי המכירות הפומביות כריסטי'ס ופיליפס, דה פורי אנד לוקסמבורג הופקדו על מכירת האוסף.



ויוונדי כבר הודיעה על כוונתה למכור את אוסף האמנות, המונה 2,500 יצירות, בספטמבר האחרון. במאמר שפורסם ב"ניו יורק טיימס" הוערך מחיר האוסף בכ-15 מיליון דולר.



החברה לא מסרה כמה היא מצפה לגרוף ממכירת האוסף, שיכלול את מסך הבלט "לה טריקורן" שצויר בידי פיקאסו ב-1919 ותלוי כעת במסעדת "ארבע העונות" בבניין סיגראם בניו יורק.



כריסטי'ס ירכז את מכירת חלק הארי של האוסף, בעוד שפיליפס, בית המכירות הפומביות הרביעי בגודלו בעולם, ימכור את אוסף התמונות הכולל עבודות של ווקר אוונס וברניס אבוט.



ויוונדי פתחה בשנה שעברה במכירת נכסים שאינם נכסי ליבה, בניסיון להפחית את חובותיה הגואים ולשפר את מצבה הפיננסי הרעוע. מוקדם יותר היום דיווחה החברה על ירידה של 1% במכירותיה ברבעון הרביעי ל-8.05 מיליארד יורו, שנבעה מירידה במכירת חטיבת המוסיקה ואולפן הקולנוע יוניברסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully