וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצדיקה את התואר: הסניף ה-11 לרשת 'שר פיטנס' נפתח בעיר חיפה

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 17:14

סניף חדש לרשת מתחמי הבריאות 'שר פיטנס' נפתח באזור נגיש בעיר חיפה בהשקעה של 4 מיליון שקל. הסניף משתרע על פני 1000 מ"ר ומציע מגוון אימונים בשיטתה הייחודית של המייסדת שר סנדה שנכנסה לרשימת 30 האנשים המבטיחים בישראל לפי רשימת הדירוג של המגזין העולמי forbes

sher fitness, רשת מתחמי הבריאות הארצית' פתחה את הסניף ה-11 שלה במיקום נגיש בעיר חיפה, ברחוב האורן 25 רוממה.

הרשת הצעירה ידועה בקונספט חדשני ומלא אנרגיה בתחום הכושר בארץ. בעקבות הקמת הרשת זכתה המייסדת שר סנדה, להיכנס לרשימת 30 האנשים המבטיחים בישראל לפי רשימת הדירוג של המגזין העולמי forbes.

מתחמי הכושר של שר פיטנס מחולקים לשלושה אולמות, כאשר כל אולם מציע סוג אימון אחר: פונקציונלי, חדר כח, אירובי וכל השיעורים הייחודיים לרשת, המותאמים לנשים בלבד ומתבצעים תחת הדרכה וליווי מבוקר של מאמנת מוסמכת.

סניפי הרשת ידועים בעיצוב מודרני ואיכותי המעניק חווית אימון שונה ויוקרתית. בסניף החדש שנפתח בתחילת החודש (דצמבר) הושקעו כאמור כארבעה מיליון שקל ואירוע ההשקה הרשמי שלו מתוכנן מתוכנן לתאריך ה- 17.12.

שר פיטנס. שר פיטנס סטודיו,
שר פיטנס: נכנסה לרשימת 30 האנשים המבטיחים של פורבס/שר פיטנס סטודיו

"פנינו כבר ליעד הבא"

אדריכל הרשת רמי ימין מספר: "בסניף חיפה החדש משתקפת רשת שר פיטנס במיטבה, לאחר שנים של הקמות בכל הארץ הסניף הזה זוכה לעיצוב ותכנון ייחודי תוך שימוש בחומרים ייחודיים וחשיבה על הפרטים הכי קטנים. תושבות חיפה בהחלט יכולות להיות שמחות על הסניף הזה ובטח בהתחשב בעובדה שהוא הוקם בלב העיר ומתהדר בחניה בשפע".

מנכ"ל הרשת עידן מתי: "חברת שר פיטנס היא למעשה סטרטאפ בעולם הכושר, וכמו כל פריצת דרך בכל תחום הבשורה חייבת להיות מופצת. שמנו לעצמנו מטרה להיות בכל עיר בישראל ולהנגיש את הסטנדרט הגבוה שלנו לכל אישה בארץ. עכשיו גם חיפה על המפה ופנינו ליעד הבא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully