וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפס מאמץ: ה-shaper הביתי לעיסוי וחיטוב, שיתאמץ במקומך

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 10:47

הבטיחו לי שריפת קלוריות ושיפור סיבולת לב ריאה בלי לצאת מהבית וכמעט ללא מאמץ - חלום של כל אשה עסוקה לא? אז החלפתי לבגדי אימון (רק כדי להרגיש שהשקעתי) ועליתי לבדוק את הדור החדש של השייפר מבית אמריקן קומפורט

לאחרונה, השיק המותג 'אמריקן קומפורט' את הדור החדש למכשיר העיסוי והחיטוב - SHAPER שהוא מכשיר כושר ביתי ופופולארי, היוצר רטט ומדמה מצב של פעילות גופנית, מסייע בשריפת קלוריות ומשפר את סיבולת הלב והריאה, הוא מאיץ זרימת דם ועוזר בהפגת עייפות ובשחרור של שרירים תפוסים.

השייפר התעדכן לאחרונה בגרסה חדשה SHAPER Y-21, מעוצבת ומשוכללת לשיפור איכות התנועה ומיקסום התוצאות, הוא מגיע עם צמיד הפעלה חדיש לענידה בזמן האימון ועם גישה נוחה לשינוי פונקציות במהלך פעולה.

הדור החדש של השייפר, מציע מצב פעולה חדש שלא היה קיים בדגמים הקודמים ונמצא מבוקש ע"י מתאמנים - תנועת SWING לצדדים ומציג עיצוב חדש של דוושת הקשת, הרשומה כפטנט ומשפרת את השפעת התנועה.

דמיינתי את עצמי עומדת על השייפר תוך כדי צפייה בטלוויזיה, קריאת ספר או התעסקות עם הטלפון הנייד בזמן שבלי מאמץ, לכאורה, הקלוריות יישרפו ולא יהיה זכר לנשנוש שהגנבתי לצד הקפה, בכל זאת 5 דקות עמידה סתמית על המכשיר מתורגמות למרחק של קילומטר ריצה, שלא ננסה?

אז החלפתי לבגדי אימון, ענדתי את צמיד ההפעלה (שמגיע בצורה של שעון גמיש ונוח לתפעול), כיוונתי לערוץ בטלוויזיה שבחרתי לצפות בו, עליתי ולחצתי על ON אל עבר הלא נודע.

שייפר דור חדש, אמריקן קומפורט. יח"צ,
שייפר דור חדש, אמריקן קומפורט/יח"צ

על פי דברי היצרן

לפני שאשתף בניסיון שלי על המכשיר, אלו דברי היצרן שחשוב להכיר:

השייפר מופעל באמצעות שני מנועים עוצמתיים והוא מאפשר שלושה מצבי פעילות גופנית (הליכה, ג'וגינג וריצה), הנקבעים לפי צורת העמידה על המכשיר.

משך זמן התרגול המומלץ נע בין 5-30 דק' הניתנות לבחירה, כאשר 5 דקות של פעילות במצב ריצה מדמות ריצה למרחק של קילומטר.

לשייפר מסך בקרה דיגיטלי, תאורת לד בצדי המכשיר המגבירה את חווית השימוש, שתי ידיות (חבל הקסם, חבל גומי) הניתנות לחיבור וניתוק, מסייעות לאפקטיביות התרגול, עם מנוע בעל זרם של 24 וולט ובטוח לשימוש.

מכשיר עיסוי וחיטוב שייפר Shaper L הדור השלישי. שעון הפעלה חכם. יח"צ,
שעון הפעלה חכם למכשיר עיסוי וחיטוב Shaper הדור השלישי, אמריקן קומפורט/יח"צ

הבדיקה

עם ההפעלה, התחילה תוכנית ברירת המחדל למשך 12 דקות, בהן התחלפה פעולת המכשיר מרטט עדין שהרגיש כמו עיסוי מפנק ועד עוצמה גבוהה כל כך שקשה היה לדבר או להתרכז בטלוויזיה תוך כדי.

עוצמת הרטט וסוג התנועה התחלפו והמהירות השתנתה, הפתיעה אותי התחושה שמבלי לעשות כלום, כל הגוף עבד. הרגשתי את הרטט מקצות אצבעות הרגליים ועד לקצות אצבעות הידיים כשבמהלך האימון הסטטי לכאורה, עבדו היטב הגב, הבטן, השכמות, הצוואר, הזרועות, הישבן והירכיים.

באמצעות הצמיד, יכולתי לעבור ממצב פעילות אוטומטי בו המכשיר עובד לפי תוכנית קבועה מראש, (אחת מבין 6 תוכניות מובנות) למצב פעילות ידני בו אני בוחרת את הפעילות הרצויה ויכולה לשלוט במהירות, במשך הפעילות ובסוג הפעולה.

ישנה אפשרות לבחירה טבעית בין פעולה הליכה, לריצה קלה ועד ריצה מהירה.

אינני מדריכת ספורט ואין לי את ההכשרה לומר האם הפעילות נחשבת למקצועית ועד כמה היא עשויה להועיל (או עלולה להזיק) אבל יכולתי להרגיש את התחושה שלאחר הפעילות, ממש כמו אחרי אימון בחדר הכושר.

צירפתי לכם פה סרטון הדגמה ע"י מאמן כושר:

המכשיר מציע 3 סוגי תנועה ברמות של פעילות גופנית:

טלטול: רמת פעילות גופנית קלה המסייעת בהרגעת שרירי הרגליים וממריצה את זרימת הדם ברגליים.

נענוע: רמת פעילות גופנית בינונית המקלה על שרירי והעצבי ברגליים ומשפרת את הכושר הגופני.

טלטול + נענוע: רמת פעילות גופנית גבוהה, תרגול של הגוף כולו, צריכת אנרגיה מוגברת והמרצת זרימת הדם.

את הדגם החדש של השייפר, ניסיתי במשך כ-3 שבועות ברציפות, כאשר ניסיתי לבחון את ההשפעה של "האימונים" באמצעותו על גופי. ההשפעה על סיבולת הלב-ריאה, על הכושר, על השרירים, על שריפת הקלוריות ועל ההשלכות של אחרי אם יהיו (כאבי גב/ברכיים וכדומה)

בחרתי שלא להיכנס למושגים מקצועיים כיוון שכאמור, אין בסמכותי לעשות זאת ולכן אשתף בחוויה האישית שלי בלבד, בהנחה שהפעילות עם השייפר, תשפיע על כל אדם באופן קצת אחר.

עבורי, הנוחות של "אימון בפיג'מה" מבלי לצאת מהבית ותוך כדי שילוב פעולות נוספות - הוא נכון ומספיק. הנוכחות של המכשיר בביתי, במקום זמין ונגיש וההחלטה לעלות עליו מבלי לעשות הכנות מוקדמות, היא פתרון לדחיינות והעצלות שלי להתארגן ליציאה לאימון בחדר הכושר או אפילו להליכה בחוץ.

יכולתי לעבוד תוך כדי האימון (באמצעות הטלפון הנייד מול הווטסאפ והמייל) וכשהרגשתי שרק חלק מסויים בגופי עובד אם אני רק עומדת עליו, יכולתי לשלב פעילות ותנוחות נוספות לגיוון כמו למשל שימוש במשקולות לידיים, שימוש בדלגית הקסם (שמגיעה עם המכשיר וניתן לחיבור משני צדדיו), משילוב של ישיבה עליו, או ישיבה לצידו כשרק הרגליים שלי מונחות עליו, שכיבת סמיכה כשרק הידיים על השייפר ועוד.

שייפר דור 3, אמריקן קומפורט, 1,690 שקל. יח"צ,
שייפר דור 3, אמריקן קומפורט, 1,690 שקל/יח"צ

המלצות, אזהרות ונתונים:

מהבדיקה חשוב לי להעביר מספר המלצות, חלקן של היצרן, שמצאתי חשובות במיוחד:

המכשיר נועד לחלל סגור שאינו חשוף ללחות, גשם או נזק שעלול להיגרם מקרבה למים. על כן לא מומלץ למקמו בגינת הבית, במרפסת הדירה או בחדר רחצה אלה בחדר פנימי ויבש לשימוש קצר בעת הצורך בלבד.

כיוון שהמכשיר כבד באופן יחסי ולא פשוט לניידו, רצוי למקם אותו באזור בו הוא לא יפריע לתנועה כך שיצריך גרירה קלה לפני ואחרי השימוש, אני מצאתי לנכון למקם מתחת לספה בסלון וכשרציתי להשתמש שלפתי בגרירה כחצי מטר קדימה/הצידה לשימוש אל מול הטלוויזיה.

מומלץ שלא להשתמש במכשיר בשעה הראשונה שלאחר האוכל. תנודות המכשיר עשויות לגרום לתחושת אי נוחות בדיוק כמו באימון אירובי קצבי אחרי ארוחת צהריים דשנה.

לנשים: לא מומלץ להשתמש בזמן המחזור החודשי.

המכשיר אינו נועד לאנשים שמשקלם עולה על 100 קילוגרם.

מידות: אורך 75 ס"מ, גובה 14 ס"מ, עומק 42 ס"מ, משקל השייפר כ- 19 ק"ג

בשורה התחתונה:

מגוון האפשרויות לשימוש בשייפר הוא רחב וחוברת הוראות ההפעלה מפרטת תרגילים והמלצות שכל אחד יוכל למצוא בהם את מה שנכון לו.

השימוש בשייפר, אם לעיסוי ושחרור, אם להזרמת הדם ואם לאימון סיבולת לב-ריאה שגם מסייע בשריפת קלוריות, הוא זמין , נגיש ונוח. אין צורך בהכנה מוקדמת והיערכות מיוחדת, לא חובה להתלבש בבגד נוח (קצת תלוי בסוג הפעילות הנבחרת) לגמרי ניתן לעלות עליו עם בגדי ונעלי העבודה, או לחילופין יחפים ולבושים בפיג'מה.

בזמן שרק תחשבו אם להתאמן היום ומה תלבשו לחדר הכושר, כבר תוכלו לשלוף אותו מתחת לספה/מיטה ולסיים את הפעילות היומית שלכם.

המחיר: 1,690 שקל (במקום 2,300 שקל). ניתן להשיג ברשת אמריקן קומפורט ובאתר https://www.american-comfort.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully