וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסייעות קורסות תחת הנטל", הפנייה של יו"ר ההסתדרות

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 8:50

למרות מצוקת כוח האדם הקשה והניסיון לשפר את תנאי העסקתן של הסייעות, מתברר כי משרד האוצר אישר פיילוט לשיפור המשכורת של הסייעות ל-10,000 שקל, רק בראשון-לציון, תוך התעלמות מכך שהבעיה קיימת בכל הארץ. יו"ר ההסתדרות מחה בתוקף, במכתב דחוף לממונה על השכר

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד פנה לממונה על השכר באוצר קובי בר-נתן, בעקבות הימשכות המשבר החמור בנושא המטפלות בגני הילדים. לדברי יו"ר ההסתדרות, יש להחיל את הפיילוט שעליו הסכים האוצר בעיר ראשון לציון, במסגרתו תועלה המשכורת החודשית של הסייעות בגנים העירוניים ובחינוך המיוחד ל-10 אלפים שקל - לכל הארץ.

"אנחנו בשיאו של משבר גדול הפוקד את הרשויות המקומיות במדינת ישראל בכל הקשור בתפעול גני הילדים", כתב בר-דוד והוסיף: "הסייעות קורסות תחת הנטל, המחסור והמצוקה בכוח אדם".

יו"ר ההסתדרות הנכנס,  ארנון בר דוד. אורן כהן, דוברות ההסתדרות, אתר רשמי
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד/אתר רשמי, אורן כהן, דוברות ההסתדרות

פיילוט ללא תיאום

יו"ר ההסתדרות ציין במכתבו כי על אף שבאוצר ובשלטון המקומי נערכו כבר פגישות רבות עם ההסתדרות כדי לפתור את המשבר ועל מנת לקדם את מערך הסייעות בגנים, הפיילוט שעליו הוסכם בראשון לציון נעשה ללא תיאום עם ההסתדרות.

"זאת, גם ללא הבנה כי המצב הקשה הוא נחלת כל הרשויות במדינה", הסביר בר-דוד וסיכם כי יש לקיים את הפיילוט בכל הארץ ולקדם בדחיפות את השיחות המשותפות בעניין עם ההסתדרות, המרכז לשלטון מקומי ומשרד האוצר, כדי לפתור את הנושא החשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully