וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים בעליית מחירי הדלק: "איחוד הצלה" עוברים לרכב חשמלי

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 14:23

ארגון המתנדבים של איחוד הצלה רכש 10 מכוניות חשמליות של המותג "Sunshine", כפיילוט ראשוני לקראת מעבר לתחבורה אורבנית ירוקה בכל סניפי הארגון

אגון "איחוד הצלה" התחדש ב-10 כלי רכב חשמליים מתוצרת סאנשיין. ההחלטה לנסות ולעבור לרכב החשמלי התקבלה בשל היותו בטיחותי יותר מכלי רכב דו גלגליים, כמו גם בשל העלייה במחירי הדלק בתקופה האחרונה. "טנק מלא" ברכב החשמלי האורבני החדש מאפשר נסיעה של 100 קמ"ש בעלות נמוכה מ-6 שקלים.

המותג "Sunshine" מרחיב כעת את פעילותו בישראל במהלך השקה נרחב ובהשקעה כוללת של מעל למיליון שקל. "לצד הוזלה של מאות אלפי שקלים לארגון, מדובר בתפיסה חדשנית, ירוקה וחסכונית להתניידות במרחב האורבני, תוך שמירה על בטיחותם של מעניקי השירות", מרחיב ערן שבתאי, סמנכ"ל שיווק של חברת UDS, היבואנית הרשמית של Sunshine לישראל.

שבתאי מוסיף כי "הרכב מגיע למהירות מרבית של 80 קמ"ש, מעל ומעבר לנדרש במרחב האורבני, עובדה המאפשרת למתנדבי הארגון להגיע לכל קריאה במהירות הנדרשת".

סאנשיין , הרכב האורבני החדש של ארגון 'איחוד הצלה'. מקסימדיה,
סאנשיין, הרכב האורבני החדש של ארגון 'איחוד הצלה'/מקסימדיה

עם ביצוע המהלך, ארגון "איחוד הצלה" מצטרף לחברות מובילות במשק הישראלי שכבר רכשו את הרכב האורבאני בניהן: שופרסל, רשת חנויות הנוחות AM:PM כמו גם גופים רבים בתעשייה הביטחונית והאווירית, ועיריות רבות בהן דימונה, כרמיאל עפולה ועוד.

Sunshine הוא הרכב היחידי בישראל בקטגוריה הרישוי החדשה של משרד התחבורה L7, המציגה תפיסה עתידית של כלי רכב אורבניים. ברכב מאובזר הכולל בין היתר מסך מגע צבעוני עם אנדרואיד, הגה כח, מצלמה, חלונות חשמליים ומראות צד חשמליות, ועוד.

לצד עלויות תחזוקה נמוכות, גם מחיר הרכב עצמו נגיש בהרבה בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות בשוק, במחיר צרכן של החל מ 59,000 שקל זאת לצד אפשרות חניה לרוחב, בניצב למדרכה, בדומה לדו גלגלי, תא מטען של כ 400 ליטר, וטעינה בשקע חשמל סטנדרטי ביתי V220. לרכב אגרת רישוי שנתי (טסט) בעלות של 44 שקל בלבד, הנמוכה ביותר לרכב כלשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully