וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת מינה את עו"ד איה בן-פורת לתפקיד סמנכ"לית פיקוח ואכיפה

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 13:54

עורכת הדין איה בן-פורת מונתה לתפקיד סמנכ"לית בכירה ומנהלת מנהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת. לבן-פורת תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בהצטיינות במשפט ציבורי ובינלאומי באוניברסיטת תל-אביב, בשיתוף עם אוניברסיטת נורת'ווסטרן, שיקגו

עורכת הדין איה בן-פורת, נבחרה במכרז בין-משרדי למשרת סמנכ"לית בכירה ומנהלת מנהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת. בן-פורת החלה את דרכה במשרד התקשורת בשנת 2007. מאז מילאה תפקידים בכירים במחלקה המשפטית והובילה הליכי חקיקה משמעותיים ביניהם מתווה הסיבים האופטיים, מכרזי התמרוץ של הסיבים האופטיים, הליכי אישור של בקשות מיזוגים ורכישות בשוק התקשורת, ייעוץ משפטי למכרז דור 3 בסלולר ועוד. בתפקידה האחרון שימשה כסגנית היועצת המשפטית.

במסגרת תפקידה תוביל בן-פורת את הפיקוח והאכיפה שמתמקד בין היתר בתחומים הבאים: פיקוח ואכיפת חובות הפרישה והכיסוי הסלולרי, פיקוח ואכיפה על פרישת הסיבים האופטיים, פיקוח ואכיפה פיקוח בנושאי צרכנות והגנת הצרכן, פיקוח על התחרות בין חברות התקשורת (טלקום), פיקוח על כניסתו של ציוד אלחוטי לארץ שנועד למנוע הפרעות ושיבושים בתקשורת, פיקוח על המוכנות האופרטיבית של חברות התקשורת לשעת חירום, וטיפול בפניות הציבור בתחום הטלקום.

עו"ד איה בן פורת. דוברות משרד התקשורת,
עו"ד איה בן פורת/דוברות משרד התקשורת

שר התקשורת, יועז הנדל ומנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין ברכו את איה בן-פורת, וציינו כי הם בטוחים שניסיונה העשיר בתחום התקשורת לצד הישגיה בתפקידיה כעורכת דין בלשכה המשפטית, יתרמו רבות לקידום היעדים המרכזיים הניצבים בפני המינהל לפיקוח והאכיפה במשרד.

לבן-פורת, ניסיון עשיר בתחום הובלת תהליכי חקיקה של פרוייקטים שונים, ייעוץ משפטי במכרזים, הובלת תהליכים משמעותיים, חוצי-ארגון ומערכתיים. עבודה מול הכנסת, משרדי ממשלה שונים, גופי ביטחון וחברות תקשורת. כמו כן, לאחרונה סיימה בן פורת קדנציה של 6 שנים כממונה על השוויון המגדרי ויועצת המנכ"לית לקידום נשים במשרד התקשורת, בנוסף על תפקידה כעורכת דין בלשכה המשפטית. לפני כניסתה לשירות המדינה הייתה בן-פורת עורכת דין במשרד עורכי דין בוושינגטון, ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully