וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 12:46

מנכ"ל חדש למלון Port Tower תל אביב, מנהל אגף דיגיטל פיננסי במטריקס ועוד. המינויים, השינויים והתזוזות של השבוע האחרון

עמרי פליטי מונה לתפקיד מנכ"ל מלון Port Tower תל אביב של רשת מלונות ישרוטל שעומד להיפתח ב 2022. המלון ממוקם בנמל תל אביב ובו 154 חדרים.

עמרי התחיל את דרכו המלונאית בשנת 2010 יחד עם פתיחת מלון בראשית בתפקיד מנהל אגף מזון ומשקאות. בשנת 2012 בפתיחתו של מלון כרמים הצטרף לצוות הניהולי החדש בתפקיד מנהל אגף מזון ומשקאות.

בשנת 2014 עזב את רשת ישרוטל ובמשך השנים מילא מגוון תפקידים וביניהם: מנהל אגף מזון ומשקאות במלון וולדוף אסטוריה בירושלים, מנהל תפעול של מלון The Jaffa ובשנת 2020 מונה למנהל אגף מזון ומשקאות במלון Six Seness במעלה שחרות, תפקיד אותו ביצע עד לאחרונה.

"מלון Port Tower תל אביב הוא אחד משלושה מלונות חדשים של רשת ישרוטל שייפתחו בשנת 2022 .המלונות החדשים יצטרפו לרשימה ארוכה של מלונות הרשת שמעניקים חווית אירוח המבוססת על חדשנות, איכותיות ושירותיות. החוויה הזו ניתנת ליישום בזכות צוות ניהול מנוסה ועובדים מסורים ומקצועיים. אני מאמין כי בזכות ניסיונו ויכולותיו, יוביל עמרי את המלון החדש להישגים ולהצלחה", כך ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל .

עמרי פליטי הוסיף, "אני שמח ונרגש לחזור לרשת ישרוטל, ומודה על ההזדמנות שניתנה לי לפתוח את מלון PORT בתל אביב. בעזרת הצוות שיבנה נוכל להוביל את המלון להישגים מצוינים".

עמרי פוליטי. אופק גבאי,
עמרי פליטי/אופק גבאי

Binah.ai, המובילה בתחום ניטור מייצבים רפואיים מבוססי וידאו ובינה מלכותית המפתחת טכנולוגיה ייחודית למדידת מייצבים רפואיים (vital signs) באמצעות מצלמת הסמארטפון בלבד, ללא צורך במגע, הודיעה על מינויו של מארק ה. גולדשטיין ליו"ר הועדה המייעצת וכמשקיע בסבב הגיוס הקרוב של החברה.

גולדשטיין הינו דמות מפתח בתחום הבריאות הדיגיטלית העולמית, בעל מומחיות עמוקה בתעשיית הבריאות והוולנס (wellness). בעשור האחרון מסייע לארגונים וחברות לצמוח בתחום והיה לאחד המשקיעים הראשונים בחברת פיטביט (Fitbit). כיום, הוא יו"ר מרכז הבריאות של UCSF Health Hub ; יועץ ומשקיע בקרנות גידור; ומשקיע בסדרה A עבור Builders VC. בשנה האחרונה, גולדשטיין עובד בשיתוף פעולה הדוק עם Binah.ai כיועץ אסטרטגי ומוניטיזצי, הוא זיהה מיד את הפוטנציאל העצום בפתרונות של Binah.ai ואיחד כוחות על מנת לעזור לחברה להשיג את ייעודה השאפתני.

"אני נרגש להשקיע ולהגביר את הגישה לטיפול רפואי מרחוק באמצעות היכולות של Binah.ai ולהפוך את מערכת ניטור המייצבים רפואיים ללא מגע של החברה זמינה למיליארדי אנשים ברחבי העולם" אמר גולדשטיין. "היום Binah.ai היא הפתרון האולטימטיבי לבדיקת אורח חיים ומשמש חברות ביטוח מובילות כולל Generali, Deutschland, SOMPO, Himawari Life Insurance, Momentum ועוד. כל אדם שעוקב אחר נתוני הבריאות שלו צריך להשתמש ב - Binah.ai. למה לרכוש מכשיר לביש או חומרה, כשאפשר להוריד אפליקציה או לקבל קישור בסמארטפון ולהגיע לאותן תוצאות" ממשיך גולדשטיין.
הטכנולוגיה עטורת הפרסים של Binah.ai מאפשרת מדידה של מגוון רחב של מיצביים רפואיים, כאשר משתמש הקצה פשוט מסתכל לתוך המצלמה במכשירו ותוך פחות מדקה, מקבל את הנתונים עבור דופק, שונות דופק, קצב נשימה ורמות מתח נפשי.

על ידי הסרת הצורך בציוד לביש או כל חומרה ייעודית אחרת, הטכנולוגיה של Binah.ai צפויה לחולל שינוי דרמטי באופן שבו אנשים צורכים את שירותי הבריאות. החברה מסייעת לתעשיות הבריאות, הביטוח ואורח החיים (wellness) לספק שירותים מותאמים בזמן ובעלויות נמוכות יותר ומציעה למשתמשי הקצה כלי משתלם להשגה ושמירה על רווחתם האישית בקלות ובנגישות. עם אינספור שימושיים המשתרעים על פני תחומים רבים כגון: בריאות דיגיטלית, ניטור מטופלים מרחוק, ניהול מחלות כרוניות, טיפול בגיל השלישי, רפואה מונעת, טיפול מותאם אישית ועוד. הפתרונות של Binah.ai מאפשרים ותומכים בטרנספורמציה המתרחשת בתעשיית הבריאות והביטוח.

"אנו שמחים ומתכבדים על הצטרפותו מארק אלינו, בתפקיד אסטרטגי אשר יעזור להמשיך לנווט את החברה להצלחה, לרווחת משתמשי הקצה ותעשיות כאחד" אמר דוד ממן, מייסד שותף ומנכ"ל Binah.ai "אנו מברכים אותו ואת תרומתו המרכזית ומצפים לעבודה משותפת יחד לקראת הגשמת החזון המשותף".

דדי הייט מונה למנהל אגף דיגיטל פיננסי בחטיבת פינטק ודיגיטל במטריקס. במסגרת התפקיד יהיה אחראי הייט על ניהול הדליברי (Delivery) והפיתוח העסקי בפעילויות ופרויקטים עבור לקוחות במגזר הפיננסי וכן על הגדלת המומחיות ביישום ובהטמעת פתרונות תוכנה מגוונים התומכים בהאצת טרנספורמציה דיגיטלית.

בתפקידו הקודם במטריקס היה מנהל מחלקת פרויקטים באגף אינטגרציה ודיגיטל במשך שבע שנים. קודם לכן, היה מנהל חטיבת פתרונות רוחביים ו SAP בחברת נס טכנולוגיות. הייט בוגר תואר הנדסת תעשייה וניהול בהתמחות במערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון, ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת פוליטכניק (Polytechnic University), ניו יורק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דדי הייט. יחצ,
דדי הייט/יחצ

לינור שוסט-מגן מונתה ל Head of HR בקרן הון סיכון YL Ventures. ללינור תואר ראשון במדעי ההתנהגות, ותואר שני בפסיכולוגיה ארגונית-חברתית, והינה פסיכולוגית מורשית עם ניסיון בפיתוח אנושי בחברות סטארטאפ גלובליות בתהליכי צמיחה.

בתקופה הנוכחית ישנו קושי גדול בגיוס כוח אדם איכותי בהייטק אשר לא פוסח על סטארט-אפים קטנים וגדולים כאחד. היצע נמוך של מועמדים מנוסים, תחרות עצומה על טאלנטים וצמיחה מואצת של חברות מציבים בפני התעשייה אתגרים מהותיים. לאור ההשפעה הרבה על יכולת הצמיחה של סטארטאפים החליטה קרן YL Ventures לגייס לשורותיה את לינור, ראש תחום משאבי אנוש, על מנת לסייע לחברות הפורטפוליו לצלוח את התהליכים הללו. מדובר בתפקיד ייחודי בנוף קרנות ההון סיכון שהוא חלק מפעילות רחבה במגוון תחומים שנועדה לסייע לחברות הפורטפוליו של הקרן להשיג יתרון תחרותי בשלב מוקדם ולסייע להן בבניית חברות מובילות קטגוריה בשוק הסייבר העולמי.

במסגרת תפקידה ב-YL Ventures לינור אחראית על כלל נושאי ה-HR בקרן, לרבות הטמעה וניהול של אסטרטגיית משאבי האנוש, תהליכי גיוס, onboarding, ועוד וכן, עיקר תפקידה הוא מתן תמיכה ליזמים וחברות הפורטפוליו של הקרן בתחום משאבי האנוש. בכלל זה, גיוס עובדים ותמיכה בתהליכי גדילה וצמיחה של החברות, ביניהם בניית תהליכים יעילים לתפקוד מוצלח בשלבים השונים של חיי החברה. לאור התמחותה וניסיונה, לינור תעבוד עם חברות הפורטפוליו של הקרן בנושא העסקת עובדים לתפקידים טכנולוגיים בישראל וכן תמיכה בשלב שבו החברה מתחילה להתרחב גלובלית, בדגש על תובנות לגיוס עובדים מקומיים, גישור על פערי תרבות, התנהלות ארגונית בחברה מבוזרת ועוד. מעבר לייעוץ וליווי, לינור מעורבת באופן מלא בבניית התהליכים והכנת תשתית משאבי האנוש של החברות בסיוע hands-on והכוונה וליווי בנקודות הקריטיות בשלבי צמיחתן.

עופר שרייבר, שותף ומנהל הסניף הישראלי של YL Ventures: "לינור מביאה איתה הבנה מעמיקה של צרכי כוח האדם של חברות סייבר הנמצאות בשלבי צמיחה מהירה, והתרשמנו מעבודתה ותרומתה להצלחה הרבה של אקסוניוס.YL Ventures תומכת ביזמים במגוון היבטים כדי לסייע להם לבנות חברות גדולות ומובילות שוק. הצטרפותה של לינור לקרן תיקח את התמיכה הזו לשלב הבא בכל מה שנוגע לאתגרי גדילה".

לינור מתמחה בתהליכי ניהול של ארגונים מתפתחים ובמנהיגות עסקית. ניסיונה בתחום ה-HR כולל:

  • Axonius, Director of People - בניית תשתית משאבי האנוש והטמעת תהליכים ארגוניים בחד הקרן. תמיכה בצמיחת החברה מכ-30 עובדים לכ-200 עובדים ברחבי העולם. הקמה וניהול של צוות משאבי האנוש הגלובלי, והובלת פרויקט מנטורינג לדרג הניהולי;
  • Argus Cyber Security, HR Generalist - חלק מצוות משאבי האנוש, טיפול בגיוס, קליטה, חווית עובדים ועוד (כ-200 עובדים);
  • Playtika, Organizational Development Intern - התמחות בתחום הפיתוח הארגוני (כ-3500 עובדים), לקיחת חלק בתכנון ובניית תהליכים חוצי ארגון. ניהול פרויקט לבחינת תפיסת הערכים של הדרג הניהולי.
לינור שוסט מגן. יחצ,
לינור שוסט מגן/יחצ

עו"ד דיאנה זפרני מונתה למנכ"לית סניף מרכז של משרד עו"ד עודד חן, ממשרדי עורכי דין הגדולים בישראל בתחום חדלות פירעון ופשיטות רגל ומחיקת חובות.

דיאנה בוגרת תואר ראשון LLB במשפטים, בעלת ניסיון של מעל 15 שנים בייצוג חייבים בהוצל"פ, פש"ר, חדלות פירעון, הסדרי חוב, מגשרת מוסמכת ובעלת הרשאה לעריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד דיאנה זפרני. יחצ,
עו"ד דיאנה זפרני/יחצ

פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ, חברת פארמה גלובאלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי מתקדמים באיכות פרמצבטית, הודיעה על מינוי סיגל בן עלי לסמנכ"לית הכספים של החברה, החל מה- 16 בינואר 2022. בן עלי תהיה אחראית על הובלת האסטרטגיה הפיננסית של החברה ויישומה, לרבות ניהול המערך הפיננסי והמשפטי, תחומי משאבי אנוש ומערכות מידע בחברה, והתוויית מהלכים בתחומים אלה, וכן על קשרי המשקיעים של החברה.

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל, מסר: "אנו שמחים לברך את סיגל על הצטרפותה לפנאקסיה. זוהי תקופה מרגשת ומאתגרת עבור החברה, עם תחילת המכירות הקמעונאיות של תמציות הקנאביס הרפואי לשאיפה החדשניות שלנו בגרמניה, וחדירתנו המתוכננת למדינות נוספות בשנה הקרובה. אני סבור שניסיונה הרב של סיגל בניהול מערכים פיננסיים מורכבים בחברות תפעוליות ותיקות, ויכולותיה בהובלת תהליכים יוכיח את עצמו כבעל תרומה משמעותית, תוך שאנו ממשיכים ליישם את תוכניתנו להתרחבות באירופה ולהפיכתנו לחברה גלובאלית בתחום הקנאביס הרפואי."

סיגל בן עלי מסרה: "אני נרגשת להצטרף לפנאקסיה בתקופה מכרעת זו, ולהיות שותפה להגשמת חזון החברה להנגיש למטופלים בישראל ובכל העולם מוצרי קנאביס רפואי פורצי דרך באיכות פרמצבטית, ובכך לאפשר לחולים לשפר את איכות חייהם באמצעות טיפול יעיל במגוון מחלות תוך מתן ערך בריאותי ממשי. אני מצפה לעבוד עם דדי והצוות על מנת לתרום להצלחת החברה ולהשגת יעדיה."

לבן עלי ניסיון ניהולי של כ- 17 שנה בתחום הפיננסי, כולל הובלת גיוסי הון וחוב בהיקפים נרחבים מגופים מוסדיים גדולים בשוק ההון, ליווי מיזוגים ורכישות ופיתוח עסקי. בארבע השנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית כספים ומערכות מידע בחברה הכלכלית ראשל"צ, חברה בת של עיריית ראשון לציון. לפני כן, כיהנה במספר תפקידים בתחום הפיננסי, כולל כסמנכ"לית כספים בחברת פריים ליס, מקבוצת דוד לובינסקי, וכחשבת ומנהלת כספים של חברות בנות בקבוצת אלבר הציבורית. לפני כן, שימשה בן עלי כמנג'רית בכירה ב- EY קוסט פורר גבאי את קסירר. גב' בן עלי הינה בעלת תואר ראשון בחשבונאות ובמשפטים ותואר שני במנהל עסקים, שלושתם מאוניברסיטת ת"א, והינה רואת חשבון ועורכת דין מוסמכת (ישראל).

בן עלי תחליף בתפקידה את גיל בנימיני, ששימש כסמנכ"ל הכספים של החברה משנת 2017 והוביל תהליכים מרכזיים בחברה לרבות הפיכתה של לציבורית, עם רישומה בבורסה לני"ע בת"א באוקטובר 2019. דדי סגל הוסיף, "ברצוננו להודות לגיל על תרומתו המשמעותית לפנאקסיה ולצמיחתה ולאחל לו בהצלחה בתפקידו הבא".

סיגל בן עלי. לילך גל,
סיגל בן עלי/לילך גל

חברת RapidAPI, הדור הבא של פלטפורמת APIs, המאפשרת למתכנתים למצוא, להתחבר ולנהל אלפי ממשקי API, הודיעה על מינויה של הילה רייך למנהלת הפעילות של החברה בישראל.

להילה רייך ניסיון רב במגוון תפקידים בניהול אופרציות בחברות בינלאומית, והובלה של אסטרטגיות וחדשנות. לפני הצטרפותה ל-RapidAPI, שימשה במגוון תפקידים אסטרטגיים בחברת Waze/Google.

כמנהלת הפעילות של RapidAPI בישראל, הילה תנהל בפועל את משרדי החברה בישראל, בה עובדים כיום עשרות עובדים, במטרה לפתח את הפלטפורמה והשירותים שמפעילה החברה עבור קהילת המפתחים הגדלה, המונה למעלה מ-3 מיליון, כמו גם, תוביל את מערך הגיוס, ומשאבי האנוש, אופרציה ותקשורת פנים ארגונית בפעילות של המשרד בישראל אל מול משרדי החברה בסן פרנסיסקו.

ממשקי API הופכים לאבני היסוד של המהפכה הדיגיטלית המתרחשת בכל תחומי התעשייה וחברות רבות עושות מעבר מהותי לפלטפורמות API וכלים כמו RapidAPI. שימוש ב-API מאפשר לחברות לפתח תוכנה באופן מהיר יותר ולהגיב לתנאי שוק משתנים כל הזמן, במיוחד בשנתיים האחרונות המאופיינות בטרנספורמציה דיגיטלית מהירה. RapidAPI שמה לעצמה מטרה לשנת 2022 להמשיך ולפתח פלטפורמת API גמישה ולשרת את קהילת המשתמשים של החברה, ולשם כך מתכננת להכפיל את הצוות הגלובלי מ-100 ל-200 אנשים, מתוכם כ-60 בישראל.

הילה רייך. ויקטור לוי,
הילה רייך/ויקטור לוי

מינויים חדשים בשיבא. לי גת תמונה לסמנכ"לית אסטרטגיה, קשרי ממשל ותקשורת. את דרכה בשיבא החלה לי בשנת 2014 כדוברת המרכז הרפואי. שלוש שנים לאחר מכן מונתה למנהלת תחום תקשורת והסברה ולחברת הנהלה מן המניין. במהלך השנים הובילה את הפעילות ההסברתית והתקשורתית של הארגון בפלטפורמות הציבוריות השונות ובכלים הפנים-ארגוניים, תוך שימת דגש על המיקודים האסטרטגיים של הארגון.

על מינויה אמרה: "לאורך כל תפקידיי בשיבא, זכיתי לעבוד עם אנשים המהווים מקור השראה ופועלים כל העת למען חיזוק וקידום תחום הבריאות בארץ ובעולם. נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מארגון המוביל את מדיניות מערכת הבריאות הציבורית. אני מודה על האמון שניתן בי ונכנסת לתפקיד החדש בתחושת אחריות רבה".

קרולין בץ-חישין תמונה למנהלת חטיבת השיווק והשירות. בכך תנהל בנוסף למחלקת השיווק גם את מחלקת השירות, במקום מיכל מנשה, שסיימה את תפקידה באוקטובר 2021 ועברה לנהל את אגף השירות וחוויית האדם במשרד הבריאות. בץ-חישין כיהנה בארבע השנים האחרונות כמנהלת השיווק בשיבא. תחת ניהולה יצא המרכז הרפואי, לראשונה זה 70 שנה, במיתוג חדש ומרענן תחת הסלוגן "תקווה ללא גבול".

על מינויה אמרה: "אני נרגשת ונמרצת לקראת התפקיד החדש. בעולם העסקי חוויית הלקוח היא השיווק החדש, ובבית חולים יש לה ערך אפילו משמעותי יותר - היא חלק מהותי מאיכות הטיפול ותורמת להצלחתו. אני מאמינה שצריך לטפל באנשים ולא רק במחלה שלהם, והשליחות שלי היא לפרוץ גבולות כדי להעניק לכל מטופל ומטופלת חוויה אכפתית, מכבדת, יעילה ונוחה".

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא: "כחלק מההתעצמות והצמיחה של המרכז הרפואי שיבא והשפעתו בעיצוב תחום הבריאות המשתנה, אנו מחזקים את שדרת הניהול שתמשיך להוביל את המרכז הרפואי לשיאים נוספים. התברכנו בהון אנושי מקצועי ומסור, המהווה את הבסיס האיתן של הארגון ומבטא את הדנ"א הייחודי של שיבא. אני מודה למסיימים את תפקידם בשיבא על פועלם ותרומתם להצלחת המרכז הרפואי שיבא ומאחל הצלחה רבה לנכנסים לתפקידים החדשים".

לי גת. יחצ,
לי גת/יחצ
קרולין בץ חישין. יחצ,
קרולין בץ חישין/יחצ

הדס ניר קופלר, בת 39, נשואה+2, מונתה לתפקיד דוברת ומנהלת הפרויקטים של עמותת "בשביל החיים" - עמותה הקיימת מעל ל20 שנים ועוסקת במניעת התאבדויות ברמה הלאומית ובסיוע למשפחות שיקיריהן התאבדו. כמו כן, מפעילה העמותה מרכזי סיוע מטעם משרד הרווחה והביטחון החברתי למשפחות שכולות על רקע התאבדות, תאונות דרכים ועבירות המתה.

הדס החלה את דרכה ככתבת ברשת ידיעות תקשורת, המשיכה לתפקידי תחקירנית בתכניות האקטואליה בערוצים 2 ו-10 ושימשה במגוון תפקידים בספוט תקשורת ואסטרטגיה במשך 11 שנים, כאשר באחרון שימשה כסמנכ"לית החברה. היא מלווה את עמותת "בשביל החיים" מזה למעלה מעשור.

הדס ניר קופלר: "עמותת 'בשביל החיים' עוסקת בנושא מורכב וקשה, אך בעשור האחרון הפכה אותו מנושא מושתק לנושא מונגש ומדובר. העמותה מורכבת ממשפחות שיקיריהן התאבדו ומומחים בתחום בריאות הנפש, שרואים שליחות ומשימת חיים בפעילותם. העמותה מובילה בנחישות והתמדה פעילות פרלמנטרית וציבורית ענפה, שאת תוצאותיה המרשימות רואים בשטח. אני נרגשת עם הצטרפותי לעמותה המופלאה הזו ומשוכנעת שיחד נגיע להישגים מרשימים וכך- נסייע בהצלת חיים".

יורם מוסקוביץ, מנכ"ל עמותת "בשביל החיים": "מינויה של הדס מהווה נדבך חשוב בבניית תשתית ארגונית מקצועית ומחוייבת, שתאפשר לעמותה להתמודד עם האתגרים בשנים הקרובות. אין לי ספק שכישוריה, נסיונה וההיכרות המתמשכת של הדס עם העמותה, הינם ערובה להצלחתה בתפקיד".

הדס ניר קופלר. עופר חג'יוב,
הדס ניר קופלר/עופר חג'יוב

חברת NRS poultry, שהוקמה ע"י חברת החדשנות האמריקנית-ישראלית IMPACT NRS ומכון וולקני, במטרה לספק מענה לבעיות אקוטיות בתעשיית העופות, בתחום הבריאות ורווחת בעלי החיים, מודיעה על מינויו של ד"ר ניל אוסאליבן ליו"ר הוועדה המדעית של דירקטוריון החברה.

ד"ר אוסאליבן החל את דרכו המקצועית בשנת 1991 כגנטיקאי ב- Hy-Line International, חברת טיפוח העופות הגדולה בעולם. עם השלמת הדוקטורט שלו מהמכון הפוליטכני של וירג'יניה ומאוניברסיטת המדינה. בשנת 2003 ניל מונה להיות מנהל המחקר והפיתוח בחברה. במהלך כהונתו עמד מאחורי ציוני דרך משמעותיים שהובילו להגברת יעילות ענף ההטלה, בזכות פתרונות שהביאו להפחתת הנזקים הסביבתיים של פעילות הענף ולשיפור היעילות הכלכלית שלו.

לאורך 30 שנים בהן חוקר את תעשיית העופות, פורסמו 50 מאמרים אקדמיים פרי עטו, אשר ממלאים עד היום תפקיד חשוב בפיתוח המחקר בענף. בשנת 2019, הקים אוסאליבן את Free-Lay Technical Services LLC במטרה לייעץ לתעשיית העופות, בתחומי הקיימות, תוך מקסום השימוש בפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים בשוק.

מינויו של ד"ר אוסאליבן נכנס לתוקף בסמוך להודעת החברה על שינוי פני ענף ההטלה עם בקיעתה של גולדה, תרנגולת אשר בקעה בתחילת אוקטובר במכון וולקני, ועתידה להיות המייסדת של זן חדש של תרנגולות המטילות ביצים מהן יבקעו אפרוחים ממין נקבה בלבד. בכך תימנע השמדתם של מיליארדי אפרוחים זכרים בני יומם בעולם כולו מדי שנה.

אלי מור, נשיא חברת IMPACT NRS המשמש כמנכ"ל חברת NRS POULTRY: "אנו נרגשים וגאים לצרף לוועדה המדעית את ד"ר אוסאליבן. אני סמוך ובטוח שאישיותו וניסיונו המקצועי אשר הטביעו את חותמן על ענף ההטלה בעשורים האחרונים, יובילו לתרומה אדירה לחברה ולענף בעתיד הקרוב, ויסייעו לנו להנהיג פריצות דרך נוספות בתחום".

ד"ר ניל אוסליבן. יחצ,
ד"ר ניל אוסאליבן/יחצ

אברהם שטילמן (38) מונה לתפקיד ראש צוות הפיתוח (Head Of R&D)בחברת טרסטק (Trustech), המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות תוכנה לניהול תהליכים וידע עסקי וארגוני במסגרת התפקיד החדש, שטילמן ינהל את צוותי הפיתוח בחברה תוך שימת דגש על איכות הפיתוח ועמידה ביעדי לוחות הזמנים. בד בבד ינחיל שטילמן מתודולוגיות עבודה אג'יליות וכן יבסס את תחושת האחריות והחיבור של כל מפתח עם התוצר שלו.

בתפקידו הקודם שימש שטילמן כמנהל צוות פיתוח בטרסטק ולפני כן שימש כ-Team Leader ומנהל טכנולוגיות ראשי במספר חברות טכנולוגיה. לשטילמן תואר מהנדס חשמל ומחשבים מאוניברסיטת בן גוריון בנגב. בנוסף, מחזיק בהסמכות והכשרות שונות של חברת מיקרוסופט.

אברהם שטילמן. יחצ,
אברהם שטילמן/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully