וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאסבוקס מודיעה על צירוף שלושה חברי דירקטוריון חדשים

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 17:25

החברה הפועלת בתחום ניתוח חוויות משתמשים בנכסים דיגיטליים עבור ארגונים, הודיע על צירוף נטע בנארי, יעל שחם ובן וייס, על רקע הצמיחה המואצת שהיא חווה בשנה האחרונה

גלאסבוקס (Glassbox), הפועלת בתחום ניתוח חוויות משתמשים בנכסים דיגיטליים עבור ארגונים, הודיעה היום (שני) על צירופם של נטע בנארי, יעל שחם ובן וייס לדירקטוריון החברה. הצטרפותם של בנארי, שחם ו-וייס מגיעה על רקע צמיחה מואצת שהחברה חווה בשנה האחרונה, שדיווחה לאחרונה על חציית רף 40 מיליון הדולר בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR), במה שממשיך את מגמת הגידול בחברה מאז הנפקתה מוקדם יותר השנה בבורסה בתל אביב. השלושה מצטרפים לליסה האמיט, סגנית יו"ר דוידסון טכנולוגיות, ולשעבר סגנית נשיאה לבינה מלאכותית ודאטה בוויזה העולמית, שהצטרפה לדירקטוריון החברה ב-2020.

נטע בנארי. יחצ,
נטע בנארי/יחצ

בנארי בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתפקידים בכירים בחברות פרטיות וציבוריות בתפקידי מפתח במגזרי האנרגיה והפיננסיים תוך התמחות בעסקאות מורכבות ומהלכי פיתוח עסקי. בין התפקידים שמילאה ניהול פעילות המיזוגים והרכישות בגיזה זינגר אבן, הקמת הפעילות של קבוצת דלק בקנדה ועוד. "אני נרגשת להצטרף לדירקטוריון גלאסבוקס ולסייע לחברה להמשיך לכבוש את המטרות שלה ולהתקדם", מסרה בנארי. "גלאסבוקס היא ייחודית בנוף החברות בתחום הזה, כשהיא משרתת מגוון רחב מאוד של תעשיות, ואני מקווה שהניסיון שצברתי במהלך הקריירה יסייע לחברה להמשיך לצמוח".

יעל שחם. יחצ,
יעל שחם/יחצ

שחם, לה ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידים ניהוליים בכירים בתעשייה הטכנולוגית, שימשה עד לאחרונה כ-GM בחברת ההייטק הישראלית קלטורה ותחת הובלתה החברה רשמה צמיחה פנומנלית. טרם לכן ניהלה שלוש חטיבות מרכזיות באמדוקס. "אני מצפה בקוצר רוח להצטרף למסע של גלאסבוקס", אומרת שחם. "בזמן שהחברה ממשיכה לבסס את מעמדה כמובילה בשוק, אני נרגשת לייעץ לגלאסבוקס ברמה האסטרטגית ולקחת חלק בהמשך ההתקדמות של החברה".

בן וייס. יחצ,
בן וייס/יחצ

מלבדן מצטרף לחברה גם בן וייס, שותף בסופטבנק אסיה, שם הוביל וניהל השקעות בתוכנות ובטכנולוגיות. וייס זיהה וסייע למספר רב של חברות בשלבים מגוונים, בחלקן אף כחבר דירקטוריון, והיה בין המשקיעים המוקדמים בגלאסבוקס. "במהלך השנים הייתי עד לצמיחה המדהימה שגלאסבוקס חוותה", מספר וייס. "לא יכול שלא להיות נרגש מהצטרפותי למסע של החברה בדרך להשגת יעדים משמעותיים נוספים".

"אנחנו שמחים על הצטרפותם של שחם, בנארי ו-וייס ומצפים להיעזר ביכולות המעולות שלהם והניסיון שצברו כדי להמשיך את המומנטום שגלאסבוקס נמצאת בו בשנה האחרונה", אמר ירון מורגנשטרן מנכ"ל החברה. "אני בטוח שהם יהיו חלק משמעותי בהמשך הגשמת החזון שלנו בכל הנוגע לחוויות דיגיטליות למשתמשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully