וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אבטחת המידע Varonis מגייסת עובדים לכ-60 משרות פתוחות

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 13:57

Varonis שהוקמה בשנת 2005 היא חברה גלובלית, הנסחרת בנסדא"ק (סימול VRNS) ומשרתת אלפי לקוחות ממגזרים שונים ברחבי העולם, מעסיקה כיום כ-2,000 עובדים. חלק גדול מהם פועל ממרכז הפיתוח הראשי של החברה בישראל. בימים אלו יוצאת החברה בתהליך גיוס לעוד 60 משרות

חברת Varonis נחשבת לחלוצה ומובילה עולמית בתחומי אבטחת המידע והאנליטיקה. החברה שמתמקדת בניטור המידע הארגוני והגנה עליו הינה בעלת גישה ייחודית ובלתי קונבנציונאלית ביחס לפתרונות אבטחה מסורתיים.

פלטפורמת האבטחה הייחודית של Varonis מגלה ומתריעה על איומי אבטחת מידע ממקורות פנימיים וחיצוניים לארגון, באמצעות שימוש בכלי ביג דאטה, ניתוח התנהגות אנושית ואופן השימוש בנתונים וחשבונות משתמשים. לאחר הזיהוי, המערכת של Varonis פועלת למניעה וניטרול האיום באמצעות כלים אוטומטיים.

משרדי החברה בהרצליה פיתוח. איתי בנית,
משרדי חברת Varonis/איתי בנית

משרתים בין היתר את קוקה קולה

Varonis שהוקמה בשנת 2005 היא חברה גלובלית, הנסחרת בנסדא"ק (סימול VRNS) ומשרתת אלפי לקוחות ממגזרים שונים ברחבי העולם, ביניהם חברות וארגונים מובילים רבים, כגון קוקה קולה, טויוטה, LORE'AL, וגם הארגונים נאס"א ונאסד"ק. החברה מעסיקה כ-2,000 עובדים ברחבי העולם, חלק גדול מהם פועל ממרכז הפיתוח הראשי של החברה בהרצליה פיתוח שבישראל.

משרדי החברה. איתי בנית,
חברת Varonis/איתי בנית

את מי אנחנו מחפשים

בימים אלה Varonis מגייסת למעלה מ-60 משרות בישראל במגוון תחומים, כגון מפתחי תוכנה, מהנדסי אוטומציה, מנהלי מוצר, DevOps, חוקרי אבטחת מידע, SOC ועוד. בין המשרות הפתוחות כעת ניתן למצוא גם תפקידים כגון:
Senior Python Developer
Python Backend Team Leader
C# Software Engineer
DevSecOps Engineer
Product manager

לכל המשרות הפתוחות כעת בחברה, שעובדיה זוכים לאפשרויות קידום ופיתוח אישי, לעבוד עם הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, תנאי העסקה ותנאים סוציאליים טובים וחשוב מכל, תפקיד משמעותי שמגן על אלפי חברות בינלאומיות מובילות ומאפשר להן לפעול ולצמוח במרחב בטוח.

לכל המשרות הפתוחות: https://www.varonis.com/careers/

משרדים. יח"צ,
משרדי החברה/יח"צ

הדרישות להגנת מידע ארגוני, גוברות

לדברי ענבל האס, VP Human Resources של Varonis: "הזינוק בהיקף מתקפות הסייבר ותחכומן, והמעבר המאסיבי של ארגונים ברחבי העולם לדיגיטל ולענן על רקע מגפת הקורונה, הובילו לעלייה דרמטית בצורך של חברות וארגונים להגן על הדבר היקר להן מכל, המידע שלהן".

"חברת Varonis אשר נחשבת מזה שנים רבות כמובילה עולמית בפתרונות לאבטחת מידע ממקורות פנים וחוץ ארגוניים ומתאפיינת בגישה הייחודית לה בתחומי האנליטיקה של ביג דאטה, ממשיכה בצמיחה, על רקע הדרישות ההולכות וגדלות להגנת מידע ארגוני", הוסיפה האס.

ענבל הס. יח"צ,
ענבל האס, VP Human Resources בחברת Varonis/יח"צ

הגנה מקסימלית על המידע

"מאז שפרצה מגפת הקורונה כמות הגיוסים, במגוון רב של תפקידים, ממשיכה ועולה באופן מאסיבי. עתה אנו מציעים לטובי המוחות בהייטק הישראלי להצטרף אלינו ולאייש את עשרות המשרות הפתוחות, על מנת שנוכל להמשיך ולעמוד בהצלחה במשימה החשובה שלקחנו על עצמנו - לאפשר לארגונים המובילים את הכלכלה העולמית, להמשיך לפעול ולצמוח בכל תחום בו הם פועלים ועל גבי כל פלטפורמה, תוך שהם מגנים על המידע שלהם באופן מקסימלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully