וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רמות CBRE חתמה על הסכם עם פרויקט NEXT

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 13:38

בשלב הראשון תספק חברת רמות CBRE שירותי ניהול ואחזקה למבנה המשרדים הראשון בפרויקט NEXT, בשטח של 9,500 מ"ר + 4,000 מ"ר חניון תת קרקעי וקומת קרקע מסחרית ( האכלוס בעוד כחצי שנה)

קבוצת רמות CBRE חתמה הסכם לאספקת שירותי ניהול ואחזקה של פרויקט NEXT המוקם ע"י חברת ש.ב.ה בפארק ההייטק עומר. בשלב הראשון תספק החברה שירותי ניהול ואחזקה של מבנה המשרדים הראשון בפרויקט NEXT בשטח של 9,500 מ"ר +4,000 מ"ר חניון תת קרקעי וקומת קרקע מסחרית ( האכלוס בעוד כחצי שנה).

פרויקט NEXT יכלול עם סיומו מתחם של 2 בנייני משרדים בשטח כולל של כ-20,000 מ"ר + 8,000 מ"ר חניונים בשווי כולל של כ-200 מיליון שקל. בקומת הקרקע במתחם המשרדים תוקם קומה מסחרית בשטח של כ-1,250 מ"ר שתכלול בתי קפה, מסעדות, חנות נוחות , חדר כושר ועוד. NEXT משקיף על פארק ירוק עם אגם מלאכותי, שמסביבו בעתיד מתוכנן לקום מגרש גולף. מתחם NEXT מתוכנן אדריכלית עם עיצוב פורץ דרך ע"י מילוסלבסקי אדריכלים. שכ"ד בפרויקט עומד על 50 שקל למ"ר ברמת מעטפת.

פרויקט נקסט. יחצ,
פרויקט נקסט/יחצ

בפארק ההייטק עומר, שחלקו כיום בבעלות חברת אלייד לאחר שרכשה אותו מסטף ורטיימר, ניתן למצוא חברות מובילות ביניהם: מטריקס, אפקון, ברן, שיינדלר, אפליצ'ק, התאחדות התעשיינים ועוד.
קבוצת רמות CBRE מעסיקה כ-1,200 עובדים ומנהלת ומתחזקת מעל 3.7 מיליון מ"ר במחזור עסקי של כ-500 מיליון שקל. חברת ש.ב.ה - שיטות בנייה (1988) הינה חברה קבלנית הפועלת בתחום הבנייה והתשתיות בישראל עם סיווג ג-5 בלתי מוגבל וספק מורשה של משרד הביטחון. לחברה צבר עבודות בכל רחבי הארץ במגוון פרויקטים, תעשייתים, מסחריים ומגורים.

החברה הינה בבעלות משפחת בן ישי, שהקימה והייתה שותפה להקמתם של פרויקטים רבים ביניהם: פרויקט מיגון תשתיות לאומיות של משרד הביטחון, שתופים להקמת מפעל אינטל FAB28 בקרית גת, שותפים להקמת סניפי איקאה בראשון לציון, נתניה ובבאר שבע, הקמת פרויקט תחנות הכח בנבטים, אשלים, רותם וקליה עבור חברות בינלאומיות, פרויקט רמות אנד מור בשכונת רמות בבאר שבע ועוד מגוון רחב של פרויקטים.

מנכ"ל החברה ערן בן ישי מציין: "ההייטק היום הוא הקטר הכלכלי החזק ביותר במשק הישראלי ואנחנו בהחלט מכוונים אליו ביזמות. עכשיו כבר ניתן לראות בעיניים את אישור התקציבים, הרחבת התשתיות, התחלות הבנייה, וכניסתם של שחקנים חזקים לאזור".

  • עוד באותו נושא:
  • שירותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully