וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל וילק-גלזר מונתה למנכ"לית זעפרן טק

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 20:42

חברת האגרו-טק הישראלית מינתה לתפקיד מנכ"לית החברה את וילק-גלזר, לאחר שסיימה את תפקידה בסיילספורס: "נכונה לאתגרים"

חברת האגרו-טק הישראלית, זעפרן טק (חברה בת של החברה האמריקאית SATIVUS TECH CORP, לשעבר Seedo Corp) הנסחרת בבורסה האמריקאית תחת השם OTC:SEDOD, מודיעה על מינויה של טל וילק-גלזר לתפקיד מנכ"לית החברה. וילק-גלזר מצטרפת לחברה לאחר שסיימה את תפקידה ב- Salesforce כמנהלת אזורית האחראית על פתרונות ה-Industries של סיילספורס בשווקים במזרח אירופה, אפריקה וישראל.

טל וילק גלזר. סתיו בן יאיר,
טל וילק-גלזר/סתיו בן יאיר

טל וילק-גלזר (46), נשואה+ 3, מביאה עמה לתפקיד כ-20 שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה ותקשורת בינלאומיות גדולות ומובילות בתחומן, ביניהן: סיילספורס, ולוסיטי (Vlocity), סבידיה ונמנית בין מייסדי אפליקציית Vibo, אפליקציה חכמה לניהול תהליך הבנייה המיועדת לבעלי בתים. לוילק-גלזר ידע מעמיק ומקיף בתחום ה-IT והטלקומוניקציה. במהלך השנים האחרונות ליוותה חברות גדולות בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ומעבר לענן והובילה אותם ביד רמה להצלחות רבות. היא בעלת תואר ראשון במדעי הרפואה (BSc Med) מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים MBA)) מהטכניון.

טל וילק-גלזר: "אני שמחה מאוד להצטרף לחברה מרתקת, המגדירה ומובילה קטגוריית שוק חדשה לגמרי. הצטרפות לחברת אגרו-טק ישראלית פורצת דרך ובעלת חזון ייחודי, שעתידה לשנות באופן מהותי את שוק הזעפרן המוכר לנו כיום, מהווה אתגר והזדמנות אמיתית. אני מאמינה כי הניסיון שאני מביאה איתי בהובלת תהליכי פיתוח מורכבים יאפשר לי לקחת את החברה לשלב הבא, ואני נכונה ומצפה לאתגרים החקלאיים, הטכנולוגיים והעסקיים העומדים בפנינו. אני בטוחה כי העתיד צופן לחברה התפתחויות מפתיעות והצלחות משמעותיות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully