וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי הקורונה: להזמין Gett בלונדון

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 11:14

עם למעלה מ-2,000 שיתופי פעולה, חברת Gett מציעה ללקוחות העסקיים שלה הרחבה של שירותי התחבורה לעוד 13 מדינות ברחבי העולם, כולל ארה"ב ואנגליה. עכשיו נשאר רק לחכות שהגבלות הקורונה יסתיימו

ב-Gett כבר מסתכלים מעבר לאומיקרון. אחרי עליה של עשרות אחוזים בביקוש לשירותי הזמנת המוניות בקרב הלקוחות העסקיים שלה, שהגיעו בחציון הראשון של 2021 עד ל-80 אחוזים מהיקף השימוש בחודשים שקדמו לפרוץ המגיפה, מכינה החברה גם את החזרה לפעילות עסקית גם בחו"ל.

שירות הזמנת המוניות Gett מרחיב את הפעילות שלו אל מחוץ לישראל ויאפשר לארגונים העושים שימוש במסלול העסקי של החברה שימוש בפתרון ה-Roaming של החברה.

ההרחבה האחרונה תאפשר לקבל גישה לשירותי תחבורה מוזמנת של כמה מהחברות המובילות בתחום כמו Lyft, Ola, Curb, Green שיקיפו למעשה כ-2,000 נותני שירותים ב-13 מדינות. כלומר, שימוש באפליקציה של Gett כמו בישראל רק באמצעות מערכי היסע על פי דרישה מקומיים בשוק היעד.

גט בחו"ל. GETT,
גט - מהיום גם ב-13 מדינות מחוץ לישראל/GETT

שימוש בשירותי גט בחו"ל אינו חדש - כבר בחודש אפריל השנה פרסמה החברה כי 65 ערים ברחבי ארה"ב תהיינה זמינות למשתמשים בשירותי החברה, אך עתה הורחב השירות, מלבד ארה"ב, גם לבריטניה, פורטוגל, איטליה, גרמניה, שווייץ, איחוד האמירויות, טורקיה, בלגיה, ספרד, הולנד, צרפת ואף לערב הסעודית - לאנשי עסקים בעלי דרכון זר...

בנוסף, משיקה החברה פיתוח נוסף - מותאם במיוחד לעת הזו, אבל יעיל גם בשגרה - שבמסגרתו ניתן יהיה לציין עם הזמנת הנסיעה בקשות נקודתיות הנוגעות לרגישויות בריאותיות של העובדים, כמו הפרדה לנסיעה פרטנית לעובדים עם רגישות נשימתית ועד כלי רכב מונגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully