וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שעולה: KONE ואמזון בדרך למבנים חכמים

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 15:34

חברת KONE, מובילה עולמית בתעשיית המעליות והמדרגות הנעות, הודיעה היום על הסכם עם AWS, שירותי הענן המובילים של אמזון. החברות ישתפו פעולה לפיתוח טכנולוגיות חדשות שיובילו לשדרוג ביצועי השירותים והפתרונות של KONE עבור הציבור במרחב האורבני

חברת KONE, מובילה עולמית בתעשיית המעליות והמדרגות הנעות, הודיעה היום על הסכם עם אמזון (AWS- Amazon Web Services), בעלת שירותי הענן המובילים בעולם. אמזון תספק ל-KONE יכולות ענן גלובליות כמו Internet of Things (IoT) ו-Analytics. בנוסף, החברות ישתפו פעולה על מנת לפתח טכנולוגיות חדשות שיובילו לשדרוג ביצועי השירותים והפתרונות של KONE עבור הציבור במרחב האורבני.

KONE מספקת שירותים טכנולוגיים המעניקים ערך מוסף למעגל החיים של בניינים ומגדלים, חדשים וקיימים כאחד, ומייצרת פתרונות הנותנים מענה לאתגרים העכשוויים כמו שינוע אנשים רבים והפחתת עומסים והתקהלויות.

בנוסף, מאפשרת התאמת פתרונות לערים חכמות, לתנועה בטוחה ובריאה במרחב האורגני ולאנשים אשר מצפים שהסביבה תגיב לצרכים שלהם. אדריכלים, מפתחים ומהנדסים יכולים להציע שירותים דיגיטליים חדשניים החל משטחי החניה, דרך הלובי ועד לכל קומות הבניין.

מדובר ביתרון משמעותי עבור יזמים ובעלי מבנים, שיכולים כעת לזכות בחיבור קל ומאובטח למערכות קיימות, באמצעותו ניתן להשתמש בשירותים ובאפליקציות כדי ליצור חוויות חדשות ולשפר את זרימת האנשים במרחב. לדוגמה, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של KONE, בתי מלון יכולים ליצור חוויה מותאמת אישית עבור האורחים שלהם, המשלבת תאורת מעלית וניגון מוזיקה, תוכן מותאם אישית על המסכים ורובוטים המחוברים למעלית ומעניקים שירות חדרים לאורחים.

אנשים במעלית. ShutterStock
באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של KONE, בתי מלון יכולים ליצור חוויה מותאמת אישית עבור האורחים שלהם/ShutterStock

חוויה מותאמת למשתמש

בנוסף ליכולות המתקדמות הללו, KONE מתאימה את עצמה לעולם המשתנה. בעשורים האחרונים אנו עדים לשינוי באופי המגורים בארץ ובעולם, מבניינים נמוכים למגדלי מגורים גבוהים וגורדי שחקים, כשהמגדלים צומחים על שטח שנשאר זהה ו"הפקקים האנושיים" נערמים, על הכבישים וגם בבניינים. ככל שעולים לגובה, מתווספים אתגרים כמו עירוב שימושים בבניין ואוכלוסיות רבות עם צרכים שונים שצריכים לתת להם מענה. פה נכנס לתמונה הצורך המשמעותי בשירות ובסיפוק חוויה מותאמת למשתמש.

אישה נכנסת למעלית. ShutterStock
חלף העידן שבו מעלית מתקלקלת - ורק אז מזמינים טכנאי. התפרונות היום הם מהירים ושקופים יותר/ShutterStock

לזהות תקלות לפני התרחשותן

אנחנו כבר לא בעידן שבו מעלית נתקעת בבניין משרדים, ואז קוראים לטכנאי ולוקח לו כמה שעות לאתר ולתקן את התקלה, כשבזמן הזה נוצר פקק בלובי, אלא אנחנו נדרשים היום להיות יותר מהירים, שקופים ופרו אקבטיביים. השימוש בענן של אמזון יאפשר ל-KONE להגדיל ולהתאים את שירותיה במהירות רבה ובאופן מדויק יותר עבור צרכי הלקוחות שלה באזורים שונים.

ניתן לראות זאת למשל במערכת KONE 24/7 Connected Services. מערכת שעושה שימוש בנתונים מבוססי ענן, ביחד עם טכנולוגיית ה-"Machine Learning", על מנת לשרת ולסייע ללקוחות KONE לזהות תקלות לפני שהן מתרחשות, כמו גם לעזור לטכנאי KONE לקבל את המידע הנכון, בזמן הנכון, כדי שיוכלו לאבחן ולתקן במהירות תקלות.

ססיליה יצחק מנכ"לית  KONE מעליות. אוראל כהן,
ססיליה יצחק, מנכ"לית KONE ישראל/אוראל כהן

שיפור חווית התנועה במרחב

ססיליה יצחק, מנכ"לית KONE ישראל: "שיתוף הפעולה עם אמזון מהווה אבן דרך חשובה ביצירת הזדמנויות עסקיות חדשות, פיתוח ושדרוג הפתרונות של KONE ושיפור חווית התנועה במרחב עבור הלקוחות שלנו והאנשים המשתמשים יום יום במעליות ובמערכות שלנו. יש לנו מאות אלפי מעליות ודרגנועים בעולם המחוברים למערכת 24/7 של KONE".

"באמצעות ניתוח הנתונים, הסקת מסקנות וחיזוי התקלות, אנו יכולים להפחית את קריאות התיקונים ביותר מ-40%. בנוסף, אנו יכולים לזהות ולצפות מראש עד 70% תקלות ולהפחית עד 50% מקרים של הילכדות במעליות. אנחנו רוצים לעשות יותר עבור הלקוחות שלנו ולהמשיך לספק להם יתרונות ייחודיים וחדשניים, ושיתוף הפעולה עם אמזון, אחת החברות החדשניות בעולם, היא אחת הדרכים לעשות זאת".

השאיפה של KONE היא להמשיך ולתחזק מערך תחזוקה חכם ועוצמתי למעליות והדרגנועים בעולם המחוברים ל- KONE 24/7. כדי לסייע במימוש מטרה זו, KONE תשתמש בשירותים של אמזון הכוללים AWS IoT Core, AWS IoT Device Management, Amazon API Gateway, AWS Lambda ו-AWS Step Functions.

משלבים בינה מלאכותית

"אנו נרגשים להוביל את תחום החדשנות ביחד עם KONE, על מנת לסייע ללקוחות בכל רחבי העולם וליצור פתרונות בנייה חכמים שפותחו עם השירותים שלנו באמזון הכוללים IoT ותשתית ענן", אמר מייקל מקנזי, מנהל כללי של תחום IoT ושירותי בקרה באמזון, "יכולות IoT של אמזון מקלות על ארגונים לייצר פתרונות חכמים ומקושרים המשלבים בינה מלאכותית, ולאחר מכן לפרוס את הפתרונות הללו בקנה מידה גלובלי".

KONE הינה חברה ציבורית פינית, שנוסדה ב-1910. החברה פעילה בישראל שנים רבות דרך חברת המעליות הישראלית ישראליפט, שהוקמה ב-1961, ושימשה כמפיצה רשמית ובלעדית של KONE. ב-2013, שיתוף הפעולה הבשיל לרכישת ישראליפט, שהפכה לחלק אינטגרלי מ-KONE העולמית, ובשנת 2018 שם המותג אומץ באופן רשמי והפך ל-KONE ישראל. חיבור החברות אפשר לשלב ידע וניסיון מקומי עם יכולות של תאגיד עולמי המתמחה בטכנולוגיה, חדשנות ובטיחות. מטה החברה ממוקם בהלסינקי שבפינלנד, ולחברה שמונה מרכזי פיתוח ושבעה מפעלי ייצור. החברה מעסיקה כ-60,000 עובדים, המשרתים מעל ל-550,000 לקוחות ביותר מ-60 מדינות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully