וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 הניצחון של שניידר

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 15:10

בשני בערב נערך ערב גאלה חגיגי לציון 30 שנים להיווסדו של מרכז שניידר לרפואת ילדים. הגאלה נערכה בשיתוף נאמני מרכז שניידר ועמותת 'ילדים שלנו'. כ- 500 ידידים ותומכים של בית החולים, הגיעו לאירוע שנערך במלון הילטון תל-אביב, תחת הכותרת "בואו לנצח איתנו". בראש המוזמנים: נשיא המדינה, יצחק הרצוג, עם רעייתו מיכל, שר הבריאות, ניצן הורוביץ; יו"ר דירקטוריון כללית, יוחנן לוקר; ומנכ"לית כללית, רות רלבג. ראש הממשלה, נפתלי בנט, שלא נכח באירוע, שלח ברכה מצולמת שהוקרנה בפני המוזמנים.

במהלך הערב התקיים מפגש מרגש על הבמה, של חולים שטופלו לאורך השנים בשניידר, עם אנשי הצוות שטיפלו בהם, לצד הקרנת סרטונים שהביאו את סיפורי הניצחון האישיים של כל אחד ואחת מהם. בנוסף, באירוע הוצגו לראשונה צילומים של הצלם זיו קורן, אשר צילם את ילדי שניידר לפני שנים בשגרת מחלתם וכעת צולמו בשנית, חלקם כבר מבוגרים, במסגרת פרויקט תיעודי מרגש.

בתכנית האמנותית של הערב נטלו חלק מיטב מאמני ישראל. קיבלו את פני הבאים ד"ר אפרת ברון- הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים עו"ד אפרת בר נתן, מנכ"לית אגודת הידידים. התייצבו לתמוך: ברוריה ודודי ויסמן, מיכל ודוד פורר, נורית ויוסי בר נתן, ראובן קפלן, מיכאלה וראובן שיף, חזי כאלו, מוטי פרידמן, אלי ואלונה ברקת, שני ורונן טוב, ועוד.

ניצן הורוביץ ואפרת ברון- הרלב. מורג ביטן,
ניצן הורוביץ ואפרת ברון- הרלב/מורג ביטן
אפרת בר נתן, דוד ומיכל פורר. מורג ביתן,
אפרת בר נתן, דוד ומיכל פורר/מורג ביתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully