וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן השעה: המותג סווטש מוריד את מחירי השעונים בישראל

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 17:17

בניגוד למגמת עליית המחירים כמעט בכל תחומי החיים, מותג השעונים השוויצרי 'סווטש', מוריד את המחירים משמעותית ב-15%-25%, כך שהמחיר בישראל יהיה זהה למחירי המותג בשוויץ

בניגוד למגמה בארץ ובעולם, של עליות מחירים הנרשמות בענפים רבים כמו: אופנה, מוצרי צריכה, תכשיטים, דיור והנעלה, המותג סווטש בישראל מוריד את המחירים באופן משמעותי. מדובר בהורדה של בין 15% עד 25% על כל קולקציות השעונים של המותג.

חנות סווטש. אסף לוי,
חנות סווטש: המותג מוריד את המחירים בישראל ב-15-25 אחוזים/אסף לוי

דודו פולטורק בעלי קבוצת רולטיים יבואנית המותג סווטש בישראל מסר: "בעקבות ירידה דרסטית של שער החליפין יש באפשרותנו להוריד את המחירים של המותג הותיק והאהוב סווטש. אנחנו מנסים להגיע למצב שהמחירים של סווטש, המבוקש בקרב הקהל הישראלי, להיות תחרותיים ושווים אל מול המחירים בחו"ל. במסגרת המהלך הנוכחי הצלחנו להשוות את מחירי סווטש בשוויץ ובאירופה".

לדבריו: "המטרה היא להרגיל את הצרכן הישראלי לרכוש את המוצר בארץ, כמו שעשה בשנתיים האחרונות בשל השמיים הסגורים".

swatch קולקציית 1984 מחיר 379 שקל. יחסי ציבור,
swatch קולקציית 1984 מחיר 379 שקל. מחיר השעונים בישראל, ישתווה למחירים בשוויץ/יחסי ציבור

מותג סווטש השוויצרי פונה לקהל מגוון הכולל נשים וגברים ומציג קולקציות חדשות בתדירות גבוהה. המותג מפעיל בישראל 7 חנויות עצמאיות, ומשווק בעוד כ-50 נקודות מכירה, ביניהם ברשת אימפרס השייכת לקבוצת רולטיים. המותג פונה לנשים וגברים עם מגוון ענק של דגמים וצבעים.

השעונים של המותג סווטש, עשויים מחומרים ירוקים, ביו קרמיים, המקנים לשעון גמישות ועמידות, בשילוב מגע דמוי משי.

מחירי שעוני המותג 'סווטש' בישראל: 299-999 שקל.

חנות סווטש. אסף לוי,
חנות של המותג בישראל: התרגלנו לקנות בארץ/אסף לוי

קבוצת רולטיים מייבאת ומשווקת בישראל למעלה מ-20 מותגי תכשיטים ושעונים, פולטורק ציין כי: "הרעיון הוא להמשיך עם מגמה זו בעוד מותגי אופנה ויוקרה שקבוצת רולטיים מביאה לארץ".

בין המותצגים שמייבאת קבוצת רולטיים: קלווין קליין, הובלו, אומגה, טיסו ועוד.ביניהם: גוצ'י, ברגה, הובלו, אומגה, קלווין קליין, אוריס, אן קליין, המילטון, קנת קול, טיסו ועוד.

הקבוצה מפעילה את רשת אימפרס - רשת לשעונים ותכשיטים כמו גם רשת סווטש. אתר און ליין של אימפרס בו ניתן לרכוש ממגוון השעונים והתכשיטים של הרשת וכן גם את שעוני סווטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully