וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות והפניקס חתמו על הסכם קיבוצי חדש

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 14:54

ההסכם החדש שיהיה בתוקף לשלוש שנים יחול על כ-2,650 עובדים והוא כולל הכפלה של הבונוסים על עמידה ביעדים, תוספות שכר של כ-3% בשנה והגדלת ההפרשות הפנסיוניות. יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל: "ההסכם הוא דוגמה לשיתוף פעולה ולמו"מ פורה בין הצדדים"

ההסתדרות, הפניקס חברה לביטוח ו-ועד עובדי החברה, חתמו אמש (ג') על הסכם קיבוצי חדש שיהיה בתוקף עד 2024. ההסכם התלת-שנתי, שיחול על כ-2,650 מעובדי הפניקס, כולל הישגים משמעותיים לקידום העובדים וממשיך לעגן את מערכת יחסי העבודה הטובים בחברה.

במסגרת ההסכם, ועל מנת לחזק את הקשר שבין הצלחת החברה לתגמול העובדים, הוחלט כי תקציב הבונוס השנתי יוכפל, בהינתן עמידה של 100% ביעד הרווח. עוד נקבע כי שכר המינימום למשרה מלאה יועלה ל-6,000 שקל בשנת 2022 ובהדרגה (עד 2024) ל-6,500 שקל.

נקודות נוספות בהסכם: העלאת ההפרשות לפנסיה למקסימום לפי חוק (תוספת של חצי אחוז מטעם המעסיק וחצי אחוז על חשבון העובד); סל תקציבי לתוספות שכר של כ-3% בממוצע לכל שנה, פוליסת ביטוח שיניים קולקטיבית, ושיפור ביטוח הבריאות בעלות שנתית כוללת של כ-5 מיליון שקל.

במשא ומתן על ההסכם היו שותפים מטעם ההסתדרות: יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל, ראש חטיבת מוסדות ציבור, הסתדרות, ביטוח ופיננסים עידן אור, עו"ד הילה גבר מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי, אומרי זינגר מאגף הכלכלה, יו"ר ועד העובדים אורן שמידוב, חבר הוועד דובי פיליפ ועורך הדין מטעם הוועד אלי כהן.

מטעם הנהלת הפניקס: סמנכ"ל בכיר למשאבי אנוש ארז אורלי, המשנה למנכ"ל היועץ המשפטי הראשי של קבוצת הפניקס מני נאמן ועו"ד סיגל פעיל.

חתימה על הסכם עבודה קיבוצי בחברת הפניקס. דוברות ההסתדרות,
חתימה על הסכם עבודה קיבוצי בחברת הפניקס/דוברות ההסתדרות

יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל: "ההסכם הוא דוגמה לשיתוף פעולה ומו"מ פורה בין הצדדים, ואני מברך על ההישגים שבו. אודה ליו"ר ועד העובדים ולכל חברי הוועד על ניהול מערכת יחסי עבודה מכובדת וטובה, ממנה נהנים כל הצדדים".

סמנכ"ל בכיר למשאבי אנוש בהפניקס ארז אורלי: "הסכם זה הינו תוצאה של מערכת היחסים הטובה והפורייה הקיימת בין הוועד ועובדי החברה להנהלת החברה. ההסכם מביא לידי ביטוי את תוצאות עבודתם של כל עובדי החברה, שמאפשרת לנו לשפר את תנאיהם, כך שישקפו את העשייה הרבה, המקצועית והיומיומית שמביאה את החברה להישגיה. ברצוני להודות לוועד על ניהול מו"מ מקצועי וענייני שהתמקד בטובת עובדי החברה, ובכך הגענו לתוצאות משביעות רצון לעובדים ולחברה כאחד".

ראש חטיבת מוסדות ציבור, הסתדרות, ביטוח ופיננסים עידן אור: "אני שמח על יום שמביא בשורה לעובדים ולחברה. אני מודה ליו"ר הוועד וחבריו ולהנהלת החברה שהשכילו לנהל יחסי עבודה ענייניים, שקופים וחיוביים שיכולים להוות דוגמה לשילוב של עבודה מאורגת עם חברה עסקית מצליחה".

יו"ר ועד עובדי הפניקס אורן שמידוב: "מדובר בהסכם קיבוצי פורץ דרך המגדיל בצורה דרמטית את ההשקעה בעובדים ומשפר באופן ניכר את התנאים והזכויות שלהם. על אף המורכבות והאתגרים הרבים שכולנו חווינו בשנתיים באחרונות בעקבות מגיפת הקורונה הצלחנו בשיתוף עם ההנהלה להגיע לשורה רחבה של הסכמות מתוך הבנה שעתיד החברה תלוי באיכות העובדים, במקצועיות הרבה שלהם ובמחויבות שלהם להצלחתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully