וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויי מפתח במכללה האקדמית תל אביב-יפו

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 18:09

פרופ' יואב גנזך מונה לדיקן בית הספר לכלכלה וניהול במכללה, מינוי ד"ר דורית וויל תשמש דיקנית בית הספר למדעי הסיעוד

שני מינויי מפתח במכללה האקדמית תל אביב-יפו.

פרופסור יואב גנזך יוביל את בית הספר לכלכלה וניהול במכללה האקדמית תל אביב-יפו. לגנזך תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני מהאוניברסיטה העברית ואת לימודי הדוקטורט שלו עשה באוניברסיטת קולומביה. גנזך שימש כחבר סגל בבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית במשך שבע שנים, וכחבר סגל בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב במשך 24 שנים. בנוסף היה פרופסור אורח באוניברסיטת קולומביה, באוניברסיטת ניו-יורק וכן במכוני מקס פלנק בברלין ובג'נבה.

גנזך הוא פסיכולוג מומחה החוקר התנהגות חברתית וכלכלית. עיקר עבודתו עוסקת בתהליכים פסיכולוגיים בסיסיים כגון קבלת החלטות, רכישת מידע ויצירת עמדות, ובשאלות לגבי הדרך בה תהליכים אלה משפיעים על העולם העסקי והחברתי.

פרופ' דרור ורמן, נשיא המכללה האקדמית תל אביב יפו: "אני שמח להודיע על מינויו של פרופ' יואב גנזך לדיקן בית הספר לכלכלה וניהול. ליואב ניסיון עשיר בתחומים חשובים אלו, המעצבים את דור הכלכלנים ומנהלי העתיד, ואני רוצה לאחל לו הצלחה רבה בתפקידו".

האקדמית תל אביב יפו. כפיר סיון,
שינויים מהותיים. המכללה האקדמית תל אביב-יפו/כפיר סיון

ד"ר דורית וייל לוטן מונתה לדיקנית בית הספר לסיעוד. היא מחליפה בתפקיד את ד"ר פזית עזורי, מייסדת בית הספר. וייל-לוטן היא בוגרת מצטיינת של בית הספר לסיעוד של הדסה והאוניברסיטה העברית, ובעלת תואר שני בבריאות הציבור מטעם הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית. הדוקטורט שלה הינו תואר מהחוג לפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית בנושא "זהות מקצועית של מקצוע הסיעוד - בין פרופסיה למגדר".

וייל לוטן עבדה במשך יותר משלושה עשורים בבית החולים הדסה במגוון תפקידים רחב, החל מתפקידים קליניים דרך תפקידים חינוכיים ועד תפקידים ניהוליים, הכוללים בין היתר ניהול מחלקה פנימית, עבודה כרכזת בכירה ומרצה בבית הספר לסיעוד, חברה בהנהלת מערך הסיעוד, מנהלת החטיבה האמבולטורית ומנהלת מוסדית של בית הספר להחייאה.

מעבר לכך וייל לוטן מומחית קלינית במנהל ומדיניות ובעלת הכשרה ביעוץ ארגוני והנחית קבוצות. לאורך השנים פרסמה מאמרים בנושאי זהות מקצועית, עקה מוסרית, תחושת שייכות ושחיקה. בנוסף מתנדבת בהדרכת אוכלוסיות שונות לביצוע החייאה בסיסית.

פרופ' ורמן: "אני רוצה לאחל הצלחה רבה לד"ר וייל לוטן עם כניסתה לתפקיד דיקנית בית הספר למדעי הסיעוד. בית הספר הוא אחד מהמובילים בישראל להכשרת הדור הבא של האחיות והאחים בתקופה בה מערכת הבריאות כולה עוברת שינויים רבים בעקבות מגפת הקורונה שהשפיעה עליה רבות, ואין לי ספק כי וייל לוטן היא האדם הנכון בזמן הנכון להמשיך ולהצעיד את בית הספר אל מחוזות חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully