וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוף גוזל: הרשת שמתחרה על לבם של חובבי העוף המטוגן

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 15:22

הישראלים התחילו להתרגל לצ'יקן ווינגס וכבר אוכלים מבאקט, אבל המהפך עדיין לא הושלם. האם צ'יקן קריספי, שהקימה שני סניפים לפני הקורונה וכעת בדרך להתרחבות, תהיה זו שתצא עם הבשורה?

מכירים את הסצנה בסרטים האמריקאיים המצוירים, שבה רואים את הגיבור השובב מתענג על דלי ענק מלא בעופות מטוגנים בציפוי פריך ועסיסי?

הטרנד הזה לא כל כך צלח בישראל, למרות כניסת רשתות אלה ואחרות לתחום, אבל ייתכן שמסעדת צ'יקן קריספי, לה שני סניפים, בתל אביב וברמלה, תשנה את התודעה, עם תפריט מושחת, מגוון ועשיר.

קריספי צ'יקן. יחצ,
אפשר לסמוך על הקהל הישראלי? צ'יקן קריספי/יחצ

"מאוד נהניתי לאכול את העוף המטוגן בחו"ל, והצטערתי מאוד לראות שאין מסעדות בסגנון בארץ", אומר עבד אלנקיב, בעלי המסעדה, "חשבתי הרבה, והחלטתי לפתוח את הסניף הראשון מתוך אמונה שיש עוד אנשים כמוני שמחפשים אלטרנטיבה למסעדות המזון המהיר הרגילות".

על פי מחקרים שנעשו בישראל לאורך השנים, בין 85 ל-90 אחוז מהישראלים אוכלים עוף לפחות פעם בשבוע. עם זאת, הישראלים עדיין לא פיתחו את תרבות הצריכה האמריקאית. מי שזיהה את הפוטנציאל היה קולונל הרלנד סנדרס, שב-1952 הקים את KFC - קנטאקי פרייד צ'יקן וביצע מהפכה בתחום המזון המהיר.

בצ'יקן קריספי לא מתיימרים להיות KFC העולמית, אבל כן מתכוונים לתת פייט לסניפים שלה בישראל וחושבים בגדול. במסעדה מגוון אפשרויות כמו קריספי ווינגס, סלט קריספי צ`יקן הכולל קריספי סטיקס, חסה, עגבניות, מלפפון ובצל, מגוון מנות נדיבות של כנפיים, שוקיים והכל בציפוי קראנצ'י, כשגם ארוחת הצ'יקן טורטייה ראויה לאזכור.

שני הסניפים נפתחו ב-2019 - ברמלה בינואר (ב-1.1 ימלאו שלוש שנים לסניף) ובתל אביב באוקטובר. כמובן שהקורונה פגעה בתנופה של העסק, אבל הוא שרד. "יש לנו מסעדה כיפית ומשפחתית שמציעה ארוחות משפחתיות וגם חוויה למבקרים יחידים, תוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים והכי חשוב - השירות אצלנו מעל הכול, אנחנו דואגים ללקוח שיהיה מרוצה עד הסוף", מסביר אלנקיב.

סבלנות יש לו, וגם קרדיט לקהל הישראלי: "זה קהל שמבין באוכל טוב, לא מתפשר, מוכן לשלם אבל רוצה ליהנות מהארוחה שלו. המטרה היא לגדול ולהפוך לרשת בפריסה ארצית, להעניק מהשירות שלנו לתושבים מכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת. כעת אנחנו מחפשים זכיינים להקמת סניפים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • עוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully