וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התוכנה PTC מגייסת עובדים למרכזי הפיתוח בהרצליה וחיפה

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 15:08

חברת התוכנה PTC (נאסד"ק: PTC) מודיעה כי בשלושת הרבעונים הקרובים תגדיל את כח האדם בשני מרכזי הפיתוח שלה, בהרצליה וחיפה ותגייס עשרות עובדים, בעיקר מהנדסי פיתוח תוכנה. בשנה האחרונה הכפילה החברה, שמעסיקה כיום בישראל כ-270 עובדים, את פעילותה בישראל ובעולם

חברת PTC שחוותה הצלחה ניכרת בשווקי היעד שלה, מחפשת מהנדסי פיתוח מובילים בתחומי התוכנה למוצרי CAD ,IOT, AR, ו- PLM בשפות תכנות שונות וכמו כן, מציעה משרות שונות בעולם ה- PMO.

PTC היא חברה אמריקאית שבסיסה בבוסטון והיא נסחרת בנאסד"ק. הטכנולוגיה שלה מסייעת לחברות בכל העולם לנהל את מחזור חיי המוצר שלהן לרבות תכנון, ייצור, תפעול ותחזוקה של המוצרים בעולם חכם ומחובר.

עם לקוחותיה של PTC נמנות חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם ובהן טויוטה, לוקהיד מרטין, בואינג, אאודי, קאטרפילר, ג'נרל אלקטריק, רייתיאון, EADS, סמסונג, דל, טושיבה ומוטורולה.

צוות PTC. יח"צ,
צוות PTC/יח"צ

מחזור המכירות של חברת PTC בשנת 2019 היה 1.25 מיליארד דולר והיא מוכרת את מוצריה ליותר מ-28,000 ארגונים בכל רחבי העולם.

לאחרונה PTC והטכניון חתמו על הסכם שת"פ אסטרטגי ארוך טווח. במסגרת ההסכם PTC מקימה מרכז מחקר ופיתוח בקמפוס הטכניון בחיפה בהשקעה של 15 מיליון שקלים לחמש שנים. בנוסף תסייע החברה במחקר ובשדרוג של תהליכי לימוד במגוון רחב של תחומים הקשורים לטכנולוגיות ייצור מתקדם.

משרדי PTC. יח"צ,
משרדי PTC/יח"צ

אילנית דרעי מנהלת משאבי האנוש של PTC בישראל מוסרת: "כמו גם בתקופת הקורונה, אנו ממשיכים לצמוח ולגייס מהנדסים ומהנדסות מוכשרים אשר רוצים לבנות ולראות את עתידם איתנו ולהשפיע על איך שהעתיד הטכנולוגי יראה. עקב הקורונה, חווינו שינוי גדול בתהליך הגיוס, הכל עבר להיות דיגיטלי כולל תהליך הקליטה (onboarding) של העובדים החדשים".

"עכשיו עם החזרה ההיברידית למשרדים, אנו דואגים שעובדים ירגישו שוב שייכות לתפקיד, צוות ולארגון. מועמדים רבים בעצם יכולים להרשות לעצמם בחירה רחבה יותר של תפקידים/חברות בגלל העבודה ההיברידית. כחברה, אנו מבינים שכוח אדם מגוון יוצר סביבת עבודה פוריה, מקצועית, נעימה, תחרותית ומניבה תוצאות יותר טובות לחברה. את ערכי החברה חשבו לנו לשקף החל משלב הגיוס הראשוני ולכן, כל מועמד זוכה להזדמנות שווה בתהליך".

"תהליך ההתרחבות שלנו הוא המשך ישיר למהפך שחל בשנה וחצי האחרונות בשוק בעקבות משבר הקורונה. המשבר אילץ חברות תעשייה לשנות את צורת העבודה שלהן והטרנספורמציה הדיגיטלית הגיעה בכל הכח גם לעולם התעשייתי. כל החברות היצרניות אימצו טכנולוגיות ענן כיוון שהיו צריכות לעבור למוד עבודה אחר לגמרי לא רק בתחום הפיתוח אלא גם בתחום הייצור. ולכן, כל תחומי הפעילות שלנו צמחו בצורה דרמטית והיקפי הפעילות שלנו הכפילו את עצמם".

"אנחנו מחפשים מהנדסים שיעבדו על הטכנולוגיות הכי מאתגרות שישפיעו על איך שהעולם יראה בעתיד. אנחנו מחפשים אנשים בעלי תשוקה עם הרבה מוטיבציה, שרוצים להיות חלק מחברה שעובדת עם טכנולוגיות חדשניות יוצאות דופן". הוסיפה דרעי.

אילנית - תמונה מעודכנת. יח"צ,
אילנית - תמונה מעודכנת/יח"צ

את מי אנחנו מחפשים

כיום מעסיקה החברה מאות עובדים בשני מרכזי פיתוח בהרצליה ובחיפה. מרכז הפיתוח הישראלי הוא מרכז הפיתוח השני בגודלו בעולם מחוץ לארה"ב והוא אחראי לפיתוח המוצרים המובילים של PTC.

בימים אלה PTC מגייסת עשרות אנשי מקצוע במגוון תפקידים בתחום המחקר והפיתוח: מהנדסי תוכנה, מהנדסי מכונות, מנהלי פרויקטים, מעצבים UX\UI וכן הלאה. הדרישות לתפקידים מגוונות ויש אפשרות להתפתחות טכנית ומקצועית בכל שלב - מנהלים, עובדים עם ניסיון מעל 3 שנים, ג'וניורים וסטודנטים שמחפשים להשתלב בענף ההייטק.

למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר המשרות שלנו https://www.comeet.com/jobs/ptc/32.005 - ולהגיש מועמדות בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully