וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליבנה מציג בחורף

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 8:53

מייקל שמידט, מנכ"ל מלון היוקרה THE JAFFA שביפו, אירח ביום חמישי האחרון את מעצב האופנה אלון ליבנה, באירוע שבמהלכו נערכה תצוגה עצמאית שבה נחשפה קולקציית החורף החדשה של המעצב.

התצוגה התקיימה במסגרת סדרת אירועים מיוחדים המתקיימים מידי חודש ב-The Chapel, חלל אקפלה בתחום המלון, שהפך בעקבות תהליך שימור מחמיר, מבית תפילה למתחם אירוח אקסקלוסיבי.
30 דוגמניות צעדו על המסלול והציגו לצד פרטי הקוטור שבהם ליבנה ידוע, גם שמלות ערב ושמלות קוקטייל מרהיבות. מי שנעלה את התצוגה היא הדוגמנית הישראלית הבינלאומית, ניבר מדר.

לתצוגה התייצבו קולגות מתעשיית העיצוב הישראלית, סטייליסטים, אנשי אופנה וסלבס שהגיעו לפרגן ולהתרשם, וגם הקפידו על קוד הלבוש בשחור ובלבן. מחאו כפיים: יערה קידר, תמר יובל-ג'ונס, אתי קובו, ענת ויהושע קסטיאל, המעצב ויוי בלאיש, אורית אמיר, תום נשר ועוד

מייקל שמידט ואלון לבנה. לנס הפקות,
מייקל שמידט ואלון לבנה/לנס הפקות
ניבר מדר. לנס הפקות,
ניבר מדר/לנס הפקות
אתי קובו. לנס הפקות,
אתי קובו/לנס הפקות

אחרייטק לגיוס המונים

בכירים ממגזר ההייטק הישראלי התייצבו באירוע שבו הושקה תכנית "אחרייטק", של עמותות 'אחריי!' ו'בוגרי 8200'. התכנית נועדה להכשיר בני ובנות נוער מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל לשרת ביחידות הטכנולוגיה של צה"ל, ולהשתלב בעולם ההייטק. בין המשתתפים באירוע החגיגי, שבו גם הוכרז על קמפיין גיוס המונים להרחבת התכנית,

היו: ניר למפרט, מנכ"ל ח. מר תעשיות ויו"ר עמותת בוגרי 8200, אלופים (במיל') יה-יה יאיר, שהינו גם יו"ר הועד המנהל של 'אחריי!' וטל רוסו; אופיר ארליך, מייסד cloudendure שנרכשה ע"י אמאזון לפני כשנתיים; אריאל לבנון vp cyber scurity באנבידיה; ירדן אברבנאל, מנהלת האקסלרטור eisp, חן שמילו, מנהל האקסלרטור 8200impact וכמובן המארחים אליענה דן, מנכ"לית עמותת בוגרי 8200 ואמיר סטרוגו, מנכל אחריי!

תכנית אחרייטק, פותחה על ידי חיילי יחידת 8200 ובוגריה, ומתקיימת כבר במקביל ב-22 ישובים ברחבי הארץ, מדימונה וערד בדרום דרך אשקלון ואשדוד ועד לעכו, ג'וליס וקריית שמונה שבצפון. בשנה הבאה היא תורחב לעוד רשויות בארץ.

יה יה יאיר, ניר למפרט, אליענה דן. דוברות אחריי!,
יה יה יאיר, ניר למפרט, אליענה דן/דוברות אחריי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully