וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 10:36

אלו המוצרים החדשים שמצאנו על המדפים בישראל, ממוצרי טיפוח ועד לאופנה, ממזון ומשקאות ועד לשינה, לפנאי ולעיצוב הבית

* * * * * מוצרי טיפוח * * * * *

מותג היופי ג'ייד משיק מיני קולקציה JOY OF LIGHT - ערכת היילייטרים עם חלקיקי פנינה בוהקים ושלושה גוונים חדשים מושלמים שמצטרפים לסדרת הגלוסים CRYSTAL LIGHTS.

המראה הזוהר יככב במסיבות השנה החדשה אבל לא רק. גם לימי החורף, מראה אופטימי ומלא אור יתאים גם למזג האוויר הקודר. לשם כך משיק מותג הביוטי ג'ייד את המיני קולקציה JOY OF LIGHT הכוללת:

EVERGLOW - ערכת היילייטרים רב תכליתית במרקם רך וקטיפתי שמושקת במהדורה מוגבלת עם ארבעה גוונים בוהקים עם חלקיקי פנינה לאפקט זוהר רב-ממדי. הערכהמיועדת לפיסול וחיטוב הפנים, היא מותאמת לכל גווני העור ומאירה את העיניים, הלחיים והגוף בנגיעות של אור וצבע באמצעות אבקה הכוללת תכונות מחזירות אור, המתמזגות בטבעיות עם העור ומעניקות זוהר.

המרקם של הגוונים מועשר בשמן שקדים מתוקים, המסייע בהגנת העור, מעניק לו רכות ומאפשר מריחה אחידה ונוחה במיוחד. המארז הקומפקטי והמעוצב, כולל מראה והוא נוח במיוחד לנשיאה ולתיקוני איפור מחוץ לבית. המחיר: 160 שקל

CRYSTAL LIGTHS - שלושה גוונים חדשים וקסומים במיוחד בסדרת הגלוסים האהובה "קריסטל לייטס" המתהדרים במראה ותאורה מובנים באריזה מה שהופך את השימוש בהם לאפקטיבי. המוצרים בסדרת הגלוסים יעניקו לשפתיים מראה מבריק במיוחד בזכות הנוסחה הייחודית המועשרת בפניני קריסטל. הגלוסים בסדרה נתונים בתוך מארז חדשני ובו תאורה ומראה.

הגוונים בסדרה:
ROSE GLITZ - גוון ורוד עדין ומנצנץ
MARVELOUS MAUVE - גוון שקוף סגלגל חם ומואר
TEA ROSE - גוון ורד בובתי בוהק

המחיר: 79 שקל. את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין

ג'ייד,  the glow collection. יחסי ציבור,
ג'ייד, the glow collection/יחסי ציבור

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעימציג 2 מוצרים מהפכניים בתחום האנטי אייג'ינג: קרם נוקסוריאנס המיועד לגילאי 50+ וקרם פרודיג'וס בוסט המיועד לגילאי 30+

Nuxuriance Ultra - Replenishing Rich cream: קרם לחות אנטי אייג'ינג לפנים המיועד לגילאי 50+ במרקם עשיר להזנת העור באינטנסיביות, ממצק ומצמצם קמטים וקמטוטים, מכיל קומפלקס רכיבים ממקור צמחי/טבעי כגון: זעפרן, בוגנוויליה, חומצה היאלורונית ותמצית עלי כותרת של פרג אורגני, "סוללה של צמחים" המטעינה את העור ומשפרת את מראהו. לקרם 7 פטנטים רשומים אשר מבטיחים מענה אופטימלי לעור הבוגר. המחיר 310 שקל.

Crème Prodigieuse Boost - Multi-correction Silky Cream: קרם לחות אנטי אייג'ינג לפנים מיועד לגילאי 30+ במרקם משי, מגן על העור מפני נזקים סביבתיים והזדקנות מוקדמת. מכיל חומצה היאלורונית וקומפלקס רכיבים ממקור צמחי כגון: פרח היסמין - מגביר את מנגנוני ההגנה של העור, פרח הקלנדולה - מעודד יצור קולגן, שמן אגוז המקדמיה - מעניק רכות והזנה. כל אלה מבטיחים מראה עור חלק, מלא ומוגן יותר מפני הזדקנות מוקדמת ונזקים סביבתיים. המחיר 175 שקל.

ניתן להשיג באתר האונליין ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים

NUXE - מוצרים חדשניים. יחסי ציבור,
NUXE - מוצרים חדשים בתחום האנטי אייג'ינג: לגילאי 50+ ולגילאי 30+. המחיר: 175-310 שקל/יחסי ציבור

מסכת האלו ביו צלולוז של חברת Forever Living מבוססת על פורמולה חדשנית המנצלת את עוצמת האלוורה שחודרת לעומק העור. המסכה ספוגה בסרום דינאמי המעניק לחות ומועשר ברכיבים טבעיים שיגרמו לעור שלכם להיראות ולהרגיש זוהר ומחודש לזמן רב, היא מכילה חיידקים ידידותיים (אצטובקטר קסילינום) שהוזנו בג'ל אלוורה ועשבי ים, היוצרים את שכבת הביו-צלולוז אשר ממוזגת לחומר המסכה כדי להעניק לחות לעור ולרכך אותו.

היתרון של הביו-צלולוז הם סיבי המסכה אשר דקים פי 1,000 מעובי שערת אדם, מה שמאפשר למסכה להתאים עצמה בקלות לכל פינה על הפנים. הודות לכך, כל מרכיבי המסכה חודרים לעומק הקמטים והקמטוטים שמסכות בד מסורתיות לא מסוגלות להגיע אליהם.

מסכת הביו-צלולוז של Forever Living מחדשת את העור ומעניקה לחות, מרגיעה את העור ומפחיתה אדמומיות, נלחמת בסממני הגיל, חושפת עור רך, גמיש, בוהק ורענן.

מחיר המסכה 288 שקל ל-4 יחידות אישיות. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר הרשמי https://forever.ussl.shop/

מסכת אלו ביו צלולוז. יחסי ציבור,
מסכת אלו ביו צלולוז/יחסי ציבור

מותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe מציע לחורף 2022 שני מוצרי טיפוח לעונה הקרה והיבשה:
קרם לחות ותחליב לחות לטיפול ושיקום העור המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור,
בעזרת פורמולה ייחודית המכילה חומצה היאלרונית ו- 3 סרמידים חיוניים

CeraVe הינו מותג הלחות המומלץ ביותר ע"י דרמטולוגים בארה"ב, היפואלרגני, ללא בישום וללא פראבנים. קרם הלחות ותחליב הלחות משלבים פורמולה ייחודית, המכילה חומצה היאלורונית ו- 3 סרמידים חיוניים, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. לסרמידים תפקיד משמעותי בשמירה על לחות העור ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעית שלו, עם הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, רמות הסרמידים עשויות לרדת ולכן השימוש במוצרים המכילים אותם עשויים להטיב עמו ולשקם אותו.

כל מוצרי המותג משתמשים בטכנולוגיית MVE ייחודית (פטנט רשום) הלוכדת את רכיבי הפורמולה בתוך העור ומזינה אותו באופן ממושך, באמצעות שחרור מושהה של הסרמידים שכבה אחר שכבה למשך שעות רבות לאחר המריחה.

מחיר מומלץ לצרכן: קרם לחות - 95 שקל. תכולה: 340 מ"ל. תחליב לחות מגיע בבקבוק משאבה נוח לשימוש - 70 שקל, תכולה: 236 מ"ל. את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

סרווה קרם לחות ותחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד. יחסי ציבור,
סרווה קרם לחות ותחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד/יחסי ציבור

מארז החדש שיחמם לכם את החורף - SABON X T LAB WISSOTZKY

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON ומותג הפרמיום T LAB מבית ויסוצקי משיקים מארז באווירה חורפית הכולל מוצרי טיפוח הגוף בניחוחות White Tea, כמו גם מוצרים לאווירת הבית ואריזות תה ייחודיות.

המארז מכיל 8 מוצרים שונים לאווירה נעימה ותחושה נקייה:

מפיץ ריח לחלל החדר - 250 מ"ל | מבשם טקסטיל - 100 מ"ל | פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח | סבון נוזלי על בסיס שמנים | שקיות תה לבן בתפזורת | בקבוק תה אישי מזכוכית בעלת דפנות כפולות
| מסננת לחליטה | קופסת תה מעוצבת.

מארז SABON X T LAB WISSOTZKY: המחיר: 299 שקל במקום 438 שקל. להשיג באתר וברשת חנויות SABON

sabon x t lab wissotsky מחיר 299 במקום 438 שקל. רונן מנגן,
sabon x t lab wissotsky מחיר 299 במקום 438 שקל/רונן מנגן

מותג השיער אינדולה ישראל בצעד משמעותי לטובת איכות הסביבה ומשיק סדרת מוצרים חדשה ACT NOW אשר מבוססת על פורמולות עם רכיבים טבעיים ללא מלחים שמנים מינרלים סולפטים סיליקונים וצבעים מלאכותיים משווקים באריזה ממוחזרת ב- 97% שניתנת למחזור באופן מלא.

מהלך זה נעשה בשיתוף עם בנק הפלסטיק העולמי שנלחם בזיהומים סביבתיים ונמצא בראש המלחמה לעצירת הזיהום הסביבתי מחומרי הפלסטיק. על כל מוצר שנמכר נמנעים מהשלכה של שני בקבוקי פלסטיק שמזהמים את הסביבה.

סדרת ACT NOW החדשה מונה מגוון רחב של מוצרים בסדרה: טיפוח, חפיפה, עיצוב והגדרה, כלל המוצרים עשויים מפורמולה חדשה ורכיבים טבעיים.

טווח המחירים למוצרי הסדרה: 89-229 שקל.

סדרת המוצרים החדשה act now. יחסי ציבור,
סדרת המוצרים החדשה act now, המחיר: 89-229 שקל, אינדולה ישראל./יחסי ציבור

מותג האופנה ורסאצ'ה משיק את הבושם החדש לגבר: VERSACE EROS

EROS, אל האהבה, בא לידי ביטוי בניחוח החדש לגבר מבית ורסאצ'ה, בעל ניחוח עם חתימה החושפת ניגודים וקיצוניות. תווים הדרים המשולבים בגאונות לצד תווים עדינים היוצרים את הפרק החדש ביקום של המותג, ארזים, וטיבר אשר ביחד מעניקים עוצמה וכוח.

הניחוח: נצנוץ הדרים רענן של מנדרינות ולימון ממשיך אל לב אוריינטלי ארומטי, תווים עציים מיסטיים מביאים אל הבושם עושר ממכר וחושניות מוגברת. הקשר בין המרכיבים הוא תוסס וחזק. הבושם ארוס פרפום הוא ניחוח טבעוני. המוצר אינו מכיל מוצרים או נגזרות מן החי.

הבקבוק: הצבע הדומיננטי של ארוס הוא כחול, גוון נועז חזק וגברי. ביטוי צלול וברור של אגן הים התיכון וסגנון החיים שבו, יחד עם זאת, של האומנות הרומית-יוונית ודרך התרבות הייחודית לה. הארוס של ורסצ'ה מוטבע בזהב ומבליט את ליבת הבקבוק. המדוזה, הסמל של בית ורסצ'ה, מעניקה אלגנטיות לפקק כמו תכשיט יקר.

המחיר לצרכן: 399 שקל - פרפיום 100 מ"ל. ניתן להשיג את הבושם ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.

ורסאצה ארוס פרפיום החדש. יח"צ חו"ל,
ורסאצה ארוס פרפיום החדש, 399 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * משהו ללבוש * * * *

אדידס משיקה את הגרסה החדשה והמשודרגת של דגם הדגל שלה: UltraBoost 22

הנעל החדשה פותחה לאחר 1.2 מיליון סריקות כף רגל ותוך שימוש בתובנות ספציפיות לנשים, זאת במטרה לייצר נעל המספקת ביטוי אולטימטיבי של נוחות ותגובתיות.

חידושים בדגם ה- 22 UltraBoost כוללים:

החזר אנרגיה: תוספת של 4% Boost מהדגם הקודם. ה-Boost הוא החומר עליו מבוססת טכנולוגיית החזר האנרגיה של המותג, המגיע בצורת כדוריות לבנות ודחוסות מהן מורכבת הסוליה המרכזית של הנעל.

מיקוד בנשים: שיפור עיצוב פנים הנעל והתאמה של 360 מעלות על בסיס האנטומיה הנשית וכולל עקב צר יותר, כף רגל נמוכה יותר ושמירה ייחודית על העקב S-curve. במטרה לעבוד בהרמוניה עם מונה העקב כדי לאפשר לגיד אכילס לנוע בחופשיות רבה יותר.

עיצוב PRIMEKNIT+: סריגה מדויקת ועמידה יותר שתוכננה לתמיכה מצוינת ולתנועה משופרת, המעניקה נוחות וקלילות.

חומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה: החלק העליון של הנעל מיוצר מ-PRIMEBLUE, חומר ידידותי לסביבה, המכיל לפחות 50% פלסטיק ממוחזר שנאסף מהאוקיינוסים על ידי ארגון Parley העולמי ועובד על ידי אדידס לסיבי בד.

המחיר: 800 שקל.
להשיג באתר הסחר ובחנויות adidas.

adidas ultraboost 22. יח"צ חו"ל,
adidas ultraboost 22, המחיר: 800 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * * משהו לאכול * * * * *

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם מרחיבה את קטגוריית הגבינות ומשיקה: גבינת קממבר שמפיניון דה לוקס רכה עם עובש לבן אולטרה פרימיום המיוצרת בתהליך טבעי, ללא חומרי שימור או תוספות.

מדובר בגבינת קממבר רכה שמנתית של חברת Kaserei הגרמנית, המיוצרת מחלב אלפים משובח, בתהליך טבעי בלבד, ללא חומרי שימור או תוספות. בזכות חלב המקור ותהליך הייצור המוקפד, הקממבר שמפיניון דה לוקס היא קממבר רכה ונימוחה יותר, עדינה מאוד בטעמיה, ובעלת עובש לבן קטיפתי ורך. הגבינה מתאימה לאירוח קליל עם יין אדום קל, לשילוב עם פסטה, סלטים ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.50 שקל. התכולה: 125 גרם. ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות או באתר חברת ישרקו

ישרקו משיקה גבינת קממבר שמפיניון דה לוקס המחיר 19.50 שקל. אסף לוי,
ישרקו משיקה גבינת קממבר שמפיניון דה לוקס המחיר 19.50 שקל/אסף לוי

מאפיית אנג'ל מציגה חדשנות בענף הלחם במדף הסופר ומשיקה לראשונה: 'אנג'ל ארטיזנל' - לחמי מחמצת הנאפים בסטנדרט אפייה בינלאומי. לחמי המחמצת האיכותיים החדשים של אנג'ל, תחת השם 'אנג'ל ארטיזנל', נאפים בהתאם לתקן הצרפתי המגדיר לחמי מחמצת. הלחמים בסדרה הם: מחמצת כוסמין, מחמצת חיטה מלאה וגרעינים ומחמצת בסגנון כפרי

מאפיית אנג'ל, המאפייה הגדולה בישראל אשר נוסדה לפני למעלה מ-90 שנה, משיקה את סדרת לחמי הארטיזנל חדשים, בהשראת תהליך הייצור עוד מ-1927. לחמי המחמצת החדשים והאיכותיים, נאפים בהתאם לסטנדרט הצרפתי-בינלאומי לייצור לחם מחמצת ואלו משווקים ב-3 לחמים: מחמצת כוסמין, מחמצת חיטה מלאה וגרעינים ומחמצת בסגנון כפרי כאשר, 2 הלחמים המלאים נושאים את הסימון הירוק של משרד הבריאות.

טווח המחירים הוא בין 16-20 שקל לפי אתר פריסס. לחמי הארטיזנל החדשים בטעמי מחמצת כוסמין, מחמצת חיטה מלאה וגרעינים ומחמצת כפרי, נמכרים במשקל 500 גרם. הלחם יימכר ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ.

לחמי מחמצת ארטיזנל של אנג'ל. יחסי ציבור,
לחמי מחמצת ארטיזנל של אנג'ל/יחסי ציבור

קבוצת 'מבושלת' מרחיבה את פעילותה הקולינרית לקהל הרחב ומציעה ארוחות שף ביתיות תחת המותג DAILY KITCHEN עם תפריט עשיר של ארוחות ביתיות לילדים ולכל המשפחה עד פתח הבית.

מגוון מנות בשר ועוף, מנות צמחוניות, מנות חלביות ,תבשילים ומרקים עשירים המאפשרות חימום קל, מהיר ונוח. בנוסף, DAILY KITCHEN מציעים גם מארזי ארוחות בהם ארוחות זוגיות, ארוחות חג וערכת ארוחת שבת חגיגית המותאמות ל-5 סועדים וכוללת 10 סוגי סלטים, מנת דג, מנות בשר ועוף, תוספות ו-2 חלות שבת במתנה.

טווח מחירים: 18- 45 שקל למנה. משלוח עד הבית בשירות משלוחים בפריסה ארצית רחבה. ערכת שולחן שבת ל-5 סועדים -429 שקל. מינימום הזמנה 150 שקל, עלות משלוח 25 שקל. בהזמנה מעל 200 שקל - משלוח חינם! לפרטים https://www.daily-kitchen.co.il/

מרק עגבניות ואורז. רונן מנגן דיילי קיטשן,
מרק עגבניות ואורז, קבוצת מבושלת/רונן מנגן דיילי קיטשן

חורף קלאס באפס מאמץ: לקטי ירקות טריים יגיעו אליכם ישירות מהחקלאי, החל מלקט לחמין ולמרק כתום דרך ירקות שורש, מארז דואט תפוח אדמה ובטטה, ועד ללקטים מוקפצים וסלטים. הלקטים שנחתכים בעת ההזמנה מגיעים עד הבית עוד באותו יום, כך שכל מה שנותר הוא להכניס לסיר ולהרתיח ללא מאמץ. בין מגוון הלקטים ניתן למצוא לקטים למרקים שונים, לקטים לחמין, ירקות שורש, לאנטי פסטי למוקפץ ועוד. בנוסף קיימים מארזים של ירקות טריים מגורדים, ירקות לחמוצים ולסלטים. הלקטים מגיעים במארזים של 300 גרם ועד קילו. טווח המחירים: 10-23 שקל. www.moshavnik.co.il

לקט למרק כתום מושבניק. יחסי ציבור,
לקט למרק כתום מושבניק/יחסי ציבור

* * * * משהו מתוק * * * *

רשת בוטיק סנטרל, נערכת לחגיגות הנובי גוד המציינות את השנה האזרחית החדשה, עם מהדורה מיוחדת של עוגות מקושטות ואייקוניות חגיגיות במיוחד, המשתלבות נהדר עם כוס השמפניה.

גאלט דה רואה (La Galette des Rois) - "עוגת המלך" האייקונית - מורכבת משתי שכבות של בצק עלים, ביניהן קרם פרנז'יפאן (קרם שקדים) עשיר. אל המאפה מתווסף כתר מלך מוזהב והפתעה שהיא מעיין משחק: בכל עוגה מסתתר שקד מצופה שוקולד לבן. פורסים את העוגה בין האורחים, ומי שזוכה לקבל את פרוסת העוגה עם התוספת המיוחדת, מוכתר למלך של אותו הערב. המחיר: 120 שקל.

עוגת פס "גאטו דה נואל" (Bûche de Noël) - עוגת שכבות מקושטת בשני טעמים לבחירה: מוס שוקולד מריר ודובדבנים ובציפוי שוקולד מריר, או מוס וניל ופסיפלורה בציפוי שוקולד לבן. 74 שקל.

עוגיות ג'ינג'ר ( Gingerbread Cookies) - עוגיות בטעמים עדינים של תבלינים וקינמון, בצורת איש שלג או לב - 12 שקל.

קינוח עץ חגיגי - מוס פיסטוק על פאי קקאו פיסטוק מנוקד בפירות יער אדומים - 24 שקל.

הקולקציה המיוחדת מוצעת בין התאריכים 26.12-31.12 בכל סניפי הרשת, ובשירות משלוחי Wolt
http://www.boutiquecentral.co.il/

נוביגוד בבוטיק סנטרל. טל סיון ציפורין,
נוביגוד בבוטיק סנטרל/טל סיון ציפורין

חברת 'וילי פוד' ממשיכה במסורת ייבוא מוצרים ממדינות מקור - והפעם, "הקרמבו" הלאומי מדנמרק ב-4 טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד לבן וציפוי קוקוס.

המוצר, בגרסתו המקורית, יוצר לראשונה בדנמרק כבר במאה ה-19 ומשם נדד למדינות שונות ברחבי העולם וזכה להצלחה גדולה עם שינויים קלים בטעם בין מדינה למדינה. אך מדינה אחת התמסרה אליו יותר מאחרות - ישראל, עם 50 מיליון יחידות של המוצר שנמכרות בכל שנה.

ויש גם בשורה גדולה למאות אלפי בעלי רגישויות אלרגיה בישראל, בפס הייצור של ה"תן בו" אין חשש לבוטנים ואגוזים, כך שילדים רבים יוכלו לראשונה בחייהם לטעום גרסה מותרת ל"קרמבו".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובמגוון חנויות בטווח מחירים שנע בין 10-20 שקל למארז עם 6 או עם 12 יחידות.

תן בו - הקרמבו בגרסה המקורית מדנמרק, מיובא ע"י וילי פוד. המחיר: 10-20 שקל. יחסי ציבור,
תן בו - הקרמבו בדרסה המקורית מדנמרק, מיובא ע"י וילי פוד. המחיר: 10-20 שקל/יחסי ציבור

* * * * משהו לשתות * * * *

מותג התה הקר, Fuze-Tea, משיק לראשונה בישראל את גרסת ה- ZERO. המשקה החדש, ללא סוכר, יושק בשני טעמים: פיוז-טי ZERO בטעם אפרסק ופיוז-טי ZERO גרין בטעם אננס

פיוז-טי ZERO יהווה אלטרנטיבה המאפשרת ליהנות מהטעם הטעים, המרענן והמקורי של פיוז-טי, אך ללא סוכר ומבלי להתפשר על הטעם. פיוז-טי ZERO, ככלל משקאות פיוז-טי למיניהם, מכיל תמצית תה אמיתית, נוגדי חמצון טבעיים הנובעים מהתה, אינו מכיל חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים.

השקת Fuze-Tea ZERO מגיעה בעקבות השינויים החלים אצל הצרכן הישראלי והרצון לצמצם בכמות הסוכרים בארוחה ובמשקאות. השקת המותג פיוז-טי ZERO תגדיל את המגוון בקטגורית משקאות התה הקר ותאפשר לצרכן לבחור את משקה הפיוז-טי המועדף ממגוון הטעמים הקיימים.

פיוז-טי ZERO בטעם אפרסק ופיוז-טי ZERO גרין בטעם אננס ויושקו בבקבוקי 1.5 ליטר ובבקבוקים אישיים של 500 מ"ל.

פיוז תה זירו. יחסי ציבור,
פיוז תה זירו/יחסי ציבור

כמידי שנה, נערכת רשת הסופרמרקטים "קשת טעמים" לאחד משיאי השנה - הנוביגוד ומגבירה את כל המשאבים מבחינת מלאי, עובדים וסחורה ייעודית, המקשטת ונמכרת בסניפיה: עצי אשוח (יולנקות), בובות, פתיתי שלג, תחפושות, שוקולדים, בונבוניירות, מתנות חג, אלכוהול.

זאת ועוד, במעדניית האוכל המוכן "מאמוצ'קה" הממוקמת בכל אחד מסניפי הרשת ומיוצר במפעלי החברה, יוגשו מנות מסורתיות לצד מנות מודרניות ברוח הנוביגוד. במחלקת האלכוהול, מציעה הרשת מאות סוגים של משקאות מכל העולם במחירים ייחודיים לרגל ה"נוביגוד", שלא ניתן להשיג באף רשת מזון אחרת, בינהם:

CUVEE DE PURCARI BRUT ROSE יין מבעבע - רוזה, יקבי PURCARI, מולדובה, 750 מ"ל
מחיר ייחודי רק ל"קשת טעמים": 90 שקל להשיג בסניפי קשת טעמים ברחבי הארץ ובאתר אונליין: www.keshet-teamim.co.il

chateau-purcari-cuvee-de-purcari-rose-brut_מחיר לקשת טעמים 90 שקל. יחסי ציבור,
chateau-purcari-cuvee-de-purcari-rose-brut_מחיר לקשת טעמים 90 שקל/יחסי ציבור

* * * * * משהו לבית * * * * *

מותג חדש בשוק המזרנים המקומי, Hugg Mattress (בסקנדינבית "זמן אתנחתא"), מציע מזרנים עבים במיוחד עם טכנולוגיה מתקדמת. כל הדגמים של המותג כוללים Visco Memory Foam לפיזור הלחצים בזמן השינה, לכדי חוויית שינה טובה ואיכותית יותר. הויסקו מתרכך בהתאם לטמפרטורת הגוף שלנו כך שהתוצאה הנה פיזור נכון של הלחץ המופעל על ידי משקל הגוף על פני המזרן. מזרני Hugg נתפרים בשיטה ארגונומית ומגיעים עם 5-8 שכבות בהתאם להעדפות האינדיבידואליות של כל צרכן וברמות קשיחות שונות וגדלים שונים. טווח המחירים לקולקציית המזרנים: 725-3650 שקל. מבצע השקה מיוחד 50% הנחה על כל האתר + זוג כריות מתנה ברכישת מזרן HUGG. המותג מציע 60 לילות ניסיון על מזרני הדגל שלה ו-12 שנות אחריות. לרכישה באתר בלבד: https://www.hugg-mattress.co.il/

מותג מזרנים חדש: Hugg Mattress, במבצע השקה. יחסי ציבור,
מותג מזרנים חדש: Hugg Mattress, במבצע השקה/יחסי ציבור

טואלטיקה

קלינקס משיק את Ultra Soft, טישו רך במיוחד המסייע להגנה על עור הפנים בשימוש יום-יומי.
חורף הישראלי שמגיע אלינו בסערה, אמנם אינו דומה לחורף האירופאי הקלאסי, אך עדיין מזג האוויר הקר והיובש המתלווה אליו, משפיעים על גופנו ועורנו. תחליבי ההגנה שנצמדו אלינו לאורך כל הקיץ, מפנים את מקומם למוצר החובה שכל אחד מאיתנו יפגוש בצורה זו או אחרת בעונה הקרה - הטישו.

קלינקס, מותג הטישו הבינלאומי מבית קימברלי קלארק, משיק טישו רך במיוחד המתאים לשימוש יומיומי והמסייע לשמירה על עור הפנים. Kleenex Ultra Soft הוא בעל 3 שכבות רכות ונעימות ומגיע בעיצוב יוקרתי. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם החל מחודש דצמבר 2021

kleenex ultra soft. יחצ קלינקס,
kleenex ultra soft/יחצ קלינקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully